Hallo Allemaal ! Ik ben dus Stan

Altijd leuk om te weten wie wie is, dus stel je even voor!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
JanK
Berichten: 79
Lid geworden op: 25 apr 2006, 23:13

Hallo Allemaal ! Ik ben dus Stan

Bericht door JanK » 29 mei 2006, 13:42

Hoi Stan,

welkom bij JAN! Ik hoop dat je het leuk vindt hier. Maak je geen zorgen over je taal. Zelf ben ik een groot voorstander van correct Nederlands maar er is een groot verschil niet goed willen schrijven en niet goed kunnen schrijven.

Ik verfoei slecht taalgebruik vanwege luiheid, maar als er gebrek aan ten grondslag ligt is het heel een andere zaak. Dus schrijf maar lekker door en maak je geen zorgen!

Zo alweer een groot verhaal aan het krassen, maar wees welkom hier!

Groetjes,

Jan

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

Hallo Allemaal ! Ik ben dus Stan

Bericht door Karin » 29 mei 2006, 13:52

Hoi Stan,

Welkom op het forum van JAN!
Wat jammer dat jij net naar de andere kant van Nederland vertrekt als wij net bij jou om de hoek zitten. Maarja je kan niet alles hebben.

Wat betreft alleengaanden niet welkom op campings, er schijnen helaas een handje vol campings te zijn die dat doen. Ook homostellen hebben het soms moeilijk. Belachelijk maar waar.

Er zijn wat heel vage, totaal niet concrete geluiden van mensen die misschien wel met een groepje op vakantie willen a.s. zomer (nazomer wat mij betreft). Maar meer dan dit weet ik er nog niet over.

JAN heeft inderdaad alleen activiteiten in Nederland gepland staan. Er is wel nagedacht over een JAN-vakantie in het buitenland, maar vooralsnog is die niet in de planning gezet als iets wat vanuit JAN georganiseerd wordt.

Wat betreft je dyslectie en commentaar over correct Nederlands, zelf gaan mijn nekharen ook nogal snel overeind staan bij een beroerd geschreven stukje, omdat ik dan de indruk heb dat iemand er geen moeite voor wil doen. Misschien hebben meer mensen dat. Het lijkt me slim om in jouw geval (dyslectie) of als Nederlands niet je moedertaal is en je daardoor bv slecht Nederlands schrijft, dat even in je handtekening te zetten, die automatisch onder al je berichtjes komt. Dan weet iedereen meteen wat de reden is, en wordt er meteen heel anders tegen aan gekeken. (hoop ik)

Groetjes en veel plezier hier en misschien binnenkort op een JAN-weekend!
Karin

corien
Berichten: 747
Lid geworden op: 10 mei 2006, 22:23

Hallo Allemaal ! Ik ben dus Stan

Bericht door corien » 29 mei 2006, 20:45

allemaal van die taalpuristen hier??? haha, ik ook hoor! Maar inderdaad als je dyslectisch bent is het een heel ander verhaal....
welkom trouwens Stan:D
Voor een vakantie met een groepje sta ik ook zeker open maar ik heb pas in september vrij en vrees dat ik ook niet veel te besteden zal hebben dit jaar.....

Gebruikersavatar
Marc
Berichten: 688
Lid geworden op: 02 apr 2006, 11:45

Hallo Allemaal ! Ik ben dus Stan

Bericht door Marc » 29 mei 2006, 21:01

Stan!

Welkom gozer! Wat betreft vakantie... Ga zelf zo vaak en zo veel mogelijk op vakantie (gelukkig kan ik ook vaak). Meestal met de rugzak, maar een keertje een duikvakantie lijkt me heerlijk. Ben "net" terug uit Egypte. Het was nét te kort om daar EINDELIJK mijn duikbrevet te halen....
Hou me op de hoogte!

Plaats reactie