Een goed begin

Altijd leuk om te weten wie wie is, dus stel je even voor!
Plaats reactie
Geert
Vriend(in) van JAN
Berichten: 69
Lid geworden op: 10 feb 2013, 13:35

Een goed begin

Bericht door Geert » 16 mar 2013, 08:51

Hallo, allemaal,


Mij is geleerd dat nette mensen zich voorstellen:-) bij dezen: Ik ben Geert, 40 jaar en uit Twente.
Wat doe ik hier? Ik ben al sinds mijn 20e een 'blootloper'. Ik weet niet of dat gelijk staat aan naturisme, want het is niet dat ik me dan dichter bij de natuur voel ofzo. Ik heb niet eens zoveel met de natuur (behalve dat we de natuur ook maar te leen hebben en er goed voor zouden moeten zorgen). Maar goed, ik dwaal af. Ik kom dus al jarenlang op naaktstranden en gedoogstrandjes. Sinds ruim een jaar ben ik ook lid van een naturistencamping (Ostana). Aan de ene kant is dat erg gezellig, maar aan de andere kant zou ik het ook wel leuk vinden om met mensen van mijn eigen leeftijd om te gaan (ipv praten over pensioen en kleinkinderen) :-)
Toen vertelde iemand mij over JAN/SANNE en of dat iets voor mij was. Het klinkt inderdaad erg leuk, dus ik zou graag eens meedoen met wat activiteiten, zoals campeer weekendje.

Ik heb nog wel een vraag: Hoe zit het met de verhouding stellen/singles? Ik ben zelf namelijk single en dan is het toch het leukst om meer singles te hebben, want daar heb je toch meer gemeenschappelijks mee. Niet om er een datingreisje van te maken, maar singles en stellen zoeken vaak toch verschillende dingen om te doen.
Ja, of zie ik het natuurlijk helemaal mis? Ik ben benieuwd naar jullie reacties.

Tot bij mooi weer,

Geert

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

Een goed begin

Bericht door Karin » 16 mar 2013, 12:38

Hallo Geert,

Ik kopieer (heel lui) maar even wat ik eerder deze week bij iemand anders geschreven heb:
"In mijn ogen is een naturist (tegenwoordig) niet per se iemand die zich dichter bij de natuur vindt staan dan anderen. Ik denk eigenlijk dat er steeds meer mensen zijn die gewoon genieten van bloot zijn bij mooi weer, zonder dat er verder nog een andere ideële gedachte bij komt kijken. Niks mis mee."

Verder zijn er meer singles dan stellen lid van JAN en SANNE, dus dat is dan in ieder geval zoals jij het graag ziet. :) Maar ik krijg niet de indruk dat de stellen en singles andere dingen willen doen, maar dat is natuurlijk iets wat sowieso erg persoonsafhankelijk is. Maar er is niks verplicht, als er activiteiten georganiseerd worden, moet je altijd zelf weten of je zin hebt om mee te doen of niet. :)

Verder mag iedere (nog) niet-lid altijd een keertje mee met een kampeerweekendje zonder eerst lid te hoeven worden om te kijken of het wat voor hem/haar is, dus ik zou zeggen: blok je agenda vast voor het eerst komende SANNE-weekend! (Da's met Hemelvaart, in het zuiden des lands, zie de agenda)

Misschien wel tot dan!

Gebruikersavatar
TuuronTour
Berichten: 1110
Lid geworden op: 08 nov 2007, 19:37

Een goed begin

Bericht door TuuronTour » 16 mar 2013, 13:20

Hallo Geert,

Welkom op het forum! Als nieuwkomer kun je een keer vrijblijvend meedoen aan een JAN/SANNE-activiteit om zelf te ervaren of het wat voor je is :)

Er zijn op de weekenden meestal meer singles dan stelletjes. Maar dat heeft m.i. geen invloed op de activiteiten die georganiseerd worden, die zijn gevarieerd - ieder weekend weer wat anders. De activiteiten zijn vrijblijvend, je kan er ook voor kiezen wat anders te doen of op de camping te blijven. Interesses zijn toch persoonsgebonden, dat staat los van je relatiestatus. Het komt bij stelletjes evengoed voor dat er een meedoet met de activiteit en de ander op de camping blijft.

Gebruikersavatar
Marjoleine
Berichten: 1624
Lid geworden op: 30 aug 2007, 20:35

Een goed begin

Bericht door Marjoleine » 18 mar 2013, 09:11

Hallo Geert,

Welkom op het forum!
Veel lees en schrijf plezier. En wie weet... kom je een keer naar een SANNE weekend?!
Ik ga nog naar de JAN-weekenden.... ;-)

Groetjes,
Marjoleine

Gebruikersavatar
Nieck
Berichten: 668
Lid geworden op: 23 jun 2006, 23:56

Een goed begin

Bericht door Nieck » 21 mar 2013, 16:40

Hallo Geert, mss was ik die persoon wel, want ik ben ook lid bij Ostana.
Veel plezier bij Sanne!

Gebruikersavatar
RichardAlfred
Berichten: 35
Lid geworden op: 20 mar 2013, 16:54

Een goed begin

Bericht door RichardAlfred » 21 mar 2013, 17:30

Hallo Geert,

We kunnen als nieuwkommers elkaar de :duimop: handschudden.
lijkt me leuk om je te leren kennen,
en elkaar te spreken over al je mooie ervaringen als naturist "BlootLoper" door de jaren heen..:cool:
Veel LoL en Carpe Diem toe gewenst !!

Plaats reactie