Wendy

Altijd leuk om te weten wie wie is, dus stel je even voor!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Wendy
Berichten: 443
Lid geworden op: 25 mei 2006, 10:04

Wendy

Bericht door Wendy » 30 mei 2006, 16:50

Hoi!

(ook) ik ben een oude bekende van de Yo (al zo'n 7 jaar) en nu bij 2 verenigingen lid om lekker dubbel zo veel kans te hebben dat ik met een kampeerweekend mee kan.
Ben 31 jaar, woon samen met een lieve vriend (die ook wel eens naturistisch mee gaat kamperen), 1 dikke poes en 2 enorme katten en rond december dit jaar een kindje. Klinkt erg burgerlijk zo, maar zo voel ik me niet ;-)
Verder.. bezig met een studie tot massagetherapeut.. ben al holistisch masseur, werkzaam als Wvg-consulent en plannen om een eigen massagepraktijk op te zetten of te gaan delen.
Heb een heleboel interessen en nog een heel leven om een hoop te ontdekken ;-)

Groetjes,
Wendy.

Gebruikersavatar
Rik
Berichten: 23
Lid geworden op: 26 apr 2006, 11:42

Wendy

Bericht door Rik » 30 mei 2006, 17:08

Welkom Wendy, enneh.... Wellicht kun je ooit een leuke massage clinic geven

Gebruikersavatar
Anja
Berichten: 872
Lid geworden op: 26 mei 2006, 12:48

Wendy

Bericht door Anja » 30 mei 2006, 20:53

Nou lees ik al een paar keer de kreet: Yo...die ken ik wel maar dan in een andere context dan hier wordt bedoeldtdt denk ik. Meer van: YO! men! enzo.
Wat/wie is Yo?
En nou niet beginnen over m'n d's en dt's enzo, want om de 1 of andere vage reden krijg ik die nooit goed in mijn systeem...en das best lastig als secretaresse zijnde:rolleyes: ...sielug hè:D

Anja

Gebruikersavatar
Wendy
Berichten: 443
Lid geworden op: 25 mei 2006, 10:04

Wendy

Bericht door Wendy » 31 mei 2006, 08:16

Hoi,

Hmm.. de JAN doet het goed als ze eerder opvalt op het net dan een veel langer bestaande Yo ;)
De Young Ones (www.theyoungones.nl) is een jongerennaturistenvereniging tot 40 jaar die nu iets langer dan 10 (11 echt al?) bestaat en opgericht is door een aantal mensen die lid waren van de jnfn (loopt tot de leeftijdsgrens van de Yo, jnfn-ers kunnen vanaf hun 15e daar lid zijn), de jongerentak van de nfn (de overkoepelende naturistenvereniging in Nl). Nog te volgen?
De laatste stap dan: de JAN is recentelijk opgericht door een aantal leden van de Yo..
Nu zijn er dus 2 landelijke activiteitenverenigingen met relatief jongere mensen. Verschil is alleen dat de JAN geen leeftijdsgrens hanteert.
Bij andere (terrein)verenigingen zie je vaak dat de mensen een hogere leeftijd hebben, wat ook gezellig kan zijn, maar anders dan als er meer mensen van rond je eigen leeftijd rondhuppelen.

Groetjes,
Wendy

corien
Berichten: 747
Lid geworden op: 10 mei 2006, 22:23

Wendy

Bericht door corien » 31 mei 2006, 18:45

hoi Wendy,

ben je naam en foto idd. al een paar keer tegen gekomen op de website van YO, gezellig dat je ook hier mee komt doen! ( ik ben al verslaafd aan dit 'groepje' hoor;) )

Plaats reactie