Hallo! :-)

Altijd leuk om te weten wie wie is, dus stel je even voor!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
mjana
Berichten: 29
Lid geworden op: 18 jul 2009, 10:27

Hallo! :-)

Bericht door mjana » 08 jul 2013, 16:54

Hallo allemaal!

Ik ben Jeroen, 30 jaar uit Utrecht. Lees al een poosje mee op dit forum maar tot dusver had ik niet 't lef om naar een naaktstrand te gaan. Daar is vandaag verandering in gekomen. :)Heb de stoute schoenen aangetrokken ben naar het naaktstrand bij de Maarsseveense plassen geweest. Erg tof en geen moment schroom gehad. Wel jammer is dat er vooral oudere mensen lagen en ook een paar kerels die mij wel steeds lagen te bekijken. Maar goed... al met al was het leuk.

Ik dacht, het word nu weleens tijd mezelf hier voor te stellen en welicht wat mensen te leren kennen.

Vragen! stel ze gerust he!

Jeroen

Gebruikersavatar
Marjoleine
Berichten: 1624
Lid geworden op: 30 aug 2007, 20:35

Hallo! :-)

Bericht door Marjoleine » 08 jul 2013, 18:58

Hallo Jeroen,

Welkom op het forum van JAN.

Veel lees en schrijfplezier!

Gebruikersavatar
Brenda
Vriend(in) van JAN
Berichten: 1324
Lid geworden op: 06 mei 2007, 20:42

Hallo! :-)

Bericht door Brenda » 08 jul 2013, 20:07

Hoi Jeroen,

Goed van je dat je de stoute schoenen hebt aangetrokken. Altijd leuk als er nieuwe mensen op het forum te vinden zijn.
Bij de Maarsseveense plassen ben ik ook een keertje geweest. Dat was toen wel relaxed vond ik, al was er wel een plek waar er steeds mannen in de bosjes 'verdwenen'. Misschien dat je daarbij in de buurt lag. Fijn om te lezen dat je het naar je zin hebt gehad.

Lees en schrijf hier lekker mee en wie weet zie ik je eens bij een activiteit van JAN.

Gebruikersavatar
mjana
Berichten: 29
Lid geworden op: 18 jul 2009, 10:27

Hallo! :-)

Bericht door mjana » 08 jul 2013, 20:15

[QUOTE=Brenda!;27588]Hoi Jeroen,

Goed van je dat je de stoute schoenen hebt aangetrokken. Altijd leuk als er nieuwe mensen op het forum te vinden zijn.
Bij de Maarsseveense plassen ben ik ook een keertje geweest. Dat was toen wel relaxed vond ik, al was er wel een plek waar er steeds mannen in de bosjes 'verdwenen'. Misschien dat je daarbij in de buurt lag. Fijn om te lezen dat je het naar je zin hebt gehad.

Lees en schrijf hier lekker mee en wie weet zie ik je eens bij een activiteit van JAN.[/QUOTE]

Dat zou kunnen inderdaad... want er verdwenen inderdaad wel af en toe kerels in de bosjes die er na een poosje ook weer uitkwamen. Heel vaag. Ik lag bij het onbetaalde 'gedoog' gedeelte.

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

Hallo! :-)

Bericht door Karin » 08 jul 2013, 21:02

Ik ben er alleen een keer geweest op het betaalde deel. Daar heb ik niks van gekke toestanden gemerkt. Wat ik daar weer wel raar vond, is dat we om een bepaald tijdstip (18 uur ofzo) naar huis moesten, want het terrein werd gesloten. Terwijl het nog heerlijk warm weer was. Toen zijn we maar verhuisd naar Gravingen, van Zon en Leven, een klein stukje daar vandaan.

Maar welkom op ons forum Jeroen, en misschien tot snel?

Gebruikersavatar
mjana
Berichten: 29
Lid geworden op: 18 jul 2009, 10:27

Hallo! :-)

Bericht door mjana » 08 jul 2013, 22:05

[QUOTE=Karin;27593]Ik ben er alleen een keer geweest op het betaalde deel. Daar heb ik niks van gekke toestanden gemerkt. Wat ik daar weer wel raar vond, is dat we om een bepaald tijdstip (18 uur ofzo) naar huis moesten, want het terrein werd gesloten. Terwijl het nog heerlijk warm weer was. Toen zijn we maar verhuisd naar Gravingen, van Zon en Leven, een klein stukje daar vandaan.

Maar welkom op ons forum Jeroen, en misschien tot snel?[/QUOTE]

Klopt inderdaad! om 18:00u gaat het betaal gedeelte dicht.

Tot snel lijkt me leuk! ik zie dat JAN allerlei activiteiten organiseert. :)

Gebruikersavatar
mjana
Berichten: 29
Lid geworden op: 18 jul 2009, 10:27

Hallo! :-)

Bericht door mjana » 17 apr 2014, 21:15

Nou... ik heb besloten ook maar lid te worden van JAN en de NFN. :D
Lijkt me leuk op die manier ook leuke nieuwe mensen te leren kennen.

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

Hallo! :-)

Bericht door Karin » 18 apr 2014, 11:39

Je hoeft niet apart van de NFN lid te worden hoor, als je lid wordt van JAN, ben je automatisch ook NFN-lid! (voor het geval dat niet duidelijk is)

En alvast: welkom! :D

Gebruikersavatar
mjana
Berichten: 29
Lid geworden op: 18 jul 2009, 10:27

Hallo! :-)

Bericht door mjana » 18 apr 2014, 12:44

Ja dat ik had gelezen inderdaad. :D

En wederom dank!

Gebruikersavatar
TuuronTour
Berichten: 1110
Lid geworden op: 08 nov 2007, 19:37

Hallo! :-)

Bericht door TuuronTour » 21 apr 2014, 23:40

Hallo mjana,

Welkom bij JAN! Je kan je als lid aanmelden door het online inschrijfformulier in te vullen, dat is op onze website te vinden onder de knop "Vriend worden" in het menu aan de linkerkant. Als je daarbij problemen ondervindt, kan je me mailen via het contactformulier (kies dan 'bericht aan secretaris').

Kiter
Berichten: 14
Lid geworden op: 17 apr 2014, 20:13

Hallo! :-)

Bericht door Kiter » 23 apr 2014, 13:52

Leuk om te lezen! Ik kom ook uit Utrecht en kom ook geregeld bij de maarseveenseplassen. Maar dan wel op het betaalde gedeelte. Het gedoog stuk heb ik altijd toch beetje raar idee bij. En herkenbaar dat er weinig van mijn leeftijd zijn, ben namelijk ook 30.
Ik zit ook nog een beetje te twijfelen of ik lid zal worden van jan. mjana als het bevalt hoor ik het graag!

Gebruikersavatar
mjana
Berichten: 29
Lid geworden op: 18 jul 2009, 10:27

Hallo! :-)

Bericht door mjana » 23 apr 2014, 21:57

Kom ik ook na een paar keer het gedoog gedeelte. Het gedoog deelte is inderdaad wat vreemd. Hoewel er ook normale mensen liggen zijn er toch ook mensen (voornamelijk mannen) die er liggen met andere ideeën. Het betaalde gedeelte is daarnaast ook nog eens een stuk groter en heeft goede faciliteiten.

Leuk om te lezen dat er nog meer leeftijdsgenoten zijn op de maarsseveense plassen. :D

Kiter
Berichten: 14
Lid geworden op: 17 apr 2014, 20:13

Hallo! :-)

Bericht door Kiter » 24 apr 2014, 18:11

Ik kom er ook graag! Wel iets veranderd na de sauna die er naast is gebouwd, maar blijft een mooie rustige plek!
Ben er denk ik morgen ook wel te vinden! Ben vrij en het word lekker weer! Dus als je in de buurt bent gezellig!!
Of anderen die morgen profijt gaan hebben van het warme weer?

Kiter
Berichten: 14
Lid geworden op: 17 apr 2014, 20:13

Hallo! :-)

Bericht door Kiter » 24 apr 2014, 18:39

Ik kom er ook graag! Wel iets veranderd na de sauna die er naast is gebouwd, maar blijft een mooie rustige plek!
Ben er denk ik morgen ook wel te vinden! Ben vrij en het word lekker weer! Dus als je in de buurt bent gezellig!!
Of anderen die morgen profijt gaan hebben van het warme weer?

Ikhier
Berichten: 25
Lid geworden op: 25 jul 2016, 19:08

Hallo! :-)

Bericht door Ikhier » 27 jul 2016, 12:00

Hoi, ik ben nog op zoek naar een maatje, zin om samen eens te gaan?

Gebruikersavatar
mjana
Berichten: 29
Lid geworden op: 18 jul 2009, 10:27

Hallo! :-)

Bericht door mjana » 19 jun 2017, 19:00

[QUOTE=Kiter;29004]Ik kom er ook graag! Wel iets veranderd na de sauna die er naast is gebouwd, maar blijft een mooie rustige plek!
Ben er denk ik morgen ook wel te vinden! Ben vrij en het word lekker weer! Dus als je in de buurt bent gezellig!!
Of anderen die morgen profijt gaan hebben van het warme weer?[/QUOTE]

Vandaag weer geweest. Blijft een heerlijke plek. Ga nu altijd naar het betaalde gedeelde. Inmiddels een abbo genomen. Wel jammer dat je toch in het begin altijd even wordt aangestaard door mensen. Zeker als man alleen.

Heeft iemand ook ervaringen met de Spaseren? is dat wat? hoe is dat als man alleen!?

Gebruikersavatar
TuuronTour
Berichten: 1110
Lid geworden op: 08 nov 2007, 19:37

Hallo! :-)

Bericht door TuuronTour » 22 jun 2017, 18:00

Spa Sereen heeft ook een mooie ligweide waar je lekker in de zon kan liggen tussen de saunabezoekjes door. Daar wordt er echt niet naar gekeken of je alleen bent of niet. Je kan er bovendien altijd melding van maken bij het personeel in het geval dat je lastiggevallen wordt.

Plaats reactie