Even voorstellen

Altijd leuk om te weten wie wie is, dus stel je even voor!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Jos
Vriend(in) van JAN
Berichten: 912
Lid geworden op: 23 apr 2006, 21:45

Even voorstellen

Bericht door Jos » 26 mar 2014, 23:31

Hallo Tania, welkom op ons forum. Klets gezellig mee en als je zin hebt, kom ook eens kijken op een kampeerweekend. Het leuke van onze kampeerweekenden voor jou is, dat ze vrijwel altijd in het buitenland zijn ;), het eerste weekend van JAN is over 4 weken in Duitsland (bij Keulen) en 2 weken later is het eerste SANNE-weekend, net iets ten noorden van (Nederlands) Limburg. Als het voorjaar doorzet, zoals het zich momenteel ontwikkeld, wordt het schitterend weer, dus alle reden om dan al een voorproefje te nemen op de komende vakantie(s).

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

Even voorstellen

Bericht door Karin » 27 mar 2014, 10:32

Hoi Tania, welkom hier!
Je bent overigens niet de eerste Belg op ons forum (of bij de vereniging), er zijn er al meer die ons gevonden hebben. :)
Inderdaad jammer dat er in België zo weinig te beleven valt qua naturisme, maar gelukkig ligt Nederland vlakbij, en zitten we ook met regelmaat een weekendje in het zuidelijke deel van Nederland.
Dus wie weet, tot daar een keer?!

Gebruikersavatar
Lindsay
Berichten: 329
Lid geworden op: 14 dec 2007, 18:47

Even voorstellen

Bericht door Lindsay » 27 mar 2014, 21:57

Hoi Tania, welkom.
Het klinkt misschien soms ver weg, maar voor een heerlijk weekendje van relaxen en (actieve) lol is het wel waard om een paar uurtjes te rijden toch? Vaak kun je ook een carpoolverzoek hier op het forum plaatsen.Dan hoef je niet het hele eind alleen... en er komen inderdaad ook leden uit Belgie.

Gewoon een keer de sfeer komen proeven dus als je zin hebt. Het is verbazend vaak lekker weer in Nederland om te kamperen, dus een mooie aanvulling op Frankrijk. Ik Keulen staat behalve een dagje Keulen ook raften op de Rijn op de planning. als je mee wilt doen, is het voor 30 mrt opgeven, maar voor de stoere chicks onder ons zeker een leuke aanvulling.

Marcel
Berichten: 853
Lid geworden op: 02 jul 2009, 22:22

Even voorstellen

Bericht door Marcel » 31 mar 2014, 12:19

Dag Tania,

Fijn om te lezen dat er ook reacties komen uit het andere Limburg. :-) Voor zover mij bekend is er aan de Belgische kant van de grens inderdaad erg weinig te doen op vlak van naturisme, ik kom er zelf (ook als redacteur) weinig over tegen. Nederlands-Limburg heeft iets meer mogelijkheden, maar dat zul je wellicht wel al weten. Ik denk aan het verenigingsterrein in Sittard-Geleen, of de stranden nabij Maastricht-Eijsden of omgeving Roermond. Enkele zwembaden kennen naturistische uren. Aan Belgische kant ken ik eigenlijk alleen een terrein in de Oostkantons. Deelnemen aan activiteiten is voor mij echter vooralsnog niet mogelijk vanwege langdurige ziekte.

Groetjes, Marcel.

Plaats reactie