Remy stelt zich voor!

Altijd leuk om te weten wie wie is, dus stel je even voor!
Plaats reactie
proximo
Berichten: 4
Lid geworden op: 11 okt 2015, 10:54

Remy stelt zich voor!

Bericht door proximo » 11 okt 2015, 11:12

Beste Jan leden,

Ik zal mezelf even voorstellen, Ik ben Remy 33 jaar oud en kom uit amsterdam noord!
Ben een zelfstandige ondernemer in de bouw ( zzp'er)

De reden dat ik me geregistreerd heb is omdat ik al een tijdje rondloop met het idee om eens een naakt recreatie bij te wonen. Puur omdat het gewoon een heerlijk gevoel is om naakt rond te lopen. Ik zat al een tijdje rond te kijken of ik iets zag waar ik me bij kan aansluiten. Aan mijn vriendengroep hoef ik het niet voor te leggen die vinden dat niks en hebben het te druk met de mooiboy type uit te hangen, haha.

Ik ben een sociale man hou van gezelligheid en dingen ondernemen. Ik zag op jullie website dat jullie vaak dingen organiseren en heb het idee dat ik me daar uitermate in kan vinden. En zo nieuwe vriendschappen opbouwen.

Ikzelf heb geen ervaring met naturisme, Ben 1 keer in een sauna geweest in Amsterdam, bleek het een gay sauna te zijn. had het zelf niet eens in de gaten waarom ze heletijd naar me keken, Dacht eerst dat er wat mis was met me haha. Maar kwam snel erachter dat alleen maar mannen daar komen en in hokjes zaten te vunzen, Heb gewoon mn avond vol gemaakt daar, geen aandacht te geven aan die gasten. was zonde geld anders als ik weer meteen weg zou gaan.

Maar goed Kan iemand me wegwijs maken wat ik precies allemaal moet doen. Lijkt me leuk jullie te ontmoeten!.


Ik hoor het wel Groetjes Remy

Gebruikersavatar
Jos
Vriend(in) van JAN
Berichten: 910
Lid geworden op: 23 apr 2006, 21:45

Remy stelt zich voor!

Bericht door Jos » 11 okt 2015, 19:53

Hallo Remy, welkom hier.

Gisteren waren een aantal mensen van onze vereniging naar een sauna toe, vlak bij jou in de buurt, maar goed, dat is geweest.
Als vereniging proberen wij juist als een vriendengroep met elkaar op te trekken. Daarom zijn wij ook geen "lid van JAN", maar "Vriend (of vriendin) van JAN" :).
Voor dit jaar zitten de weekenden (met de activiteiten waar jij naar verwijst) er weer op. In de koudere maanden gaan wij ongeveer 1x per maand naar een sauna toe (en dan niet het soort waar jij per ongeluk bent beland). Omdat onze vriend(inn)en uit het hele land komen, proberen we de verschillende sauna's ook over het hele land te spreiden. Houdt dus het forum in de gaten waar er een dag wordt ge-organiseerd en als het je aanstaat, schrijf je dan in. Met de sauna-dagen doen we niet moeilijk (sauna's zijn tenslotte openbare gelegenheden), voor de kampeerweekenden (die eind april weer beginnen) vragen we je wel om lid van de vereniging te worden. Omdat je natuurlijk wel moet weten, wat voor een vlees je in de kuip aantreft, is het mogelijk om 1x te komen "proeven".
Hoe zien onze weekenden er in de regel uit:
  • In de loop van vrijdag arriveren de meesten (maar sommigen komen soms ook pas op zaterdag aan)
    [INDENT]Iedereen heeft z'n eigen tent (of caravan) mee, maar koken doen we eigenlijk altijd samen. Dit is wel zo gezellig :). Voor de broodmaaltijden, koffie en drank zorg je zelf, maar in de regel wordt dit op één tafel gezet en iedereen pakt er van. Als je zorgt, dat je net zoveel inbrengt als je consumeert, dan is er niets aan de hand.[/INDENT]
  • Hoe laat je gaat slapen, moet je zelf weten. Sommigen gaan met de kippen op stok, anderen willen graag de zon weer op zien komen.
  • Zaterdags is er in de regel 'iets' georganiseerd. Dit kan op het terrein zijn, maar ook ergens in de buurt. Als jij leuke ideeën hebt, gooi ze in de groep, de organisatie is hier altijd blij mee.
  • Beetje afhankelijk wie het weekend organiseert, wordt er op de zaterdagavond een feestje gebouwd.
  • En op zondag uitslapen, nog wat in de zon liggen, afbreken en opruimen en na een geslaagd weekend weer naar huis.
Ik zou zeggen, hou het forum in de gaten en ik denk, dat we elkaar binnenkort dan wel eens in levende lijve zullen treffen.

proximo
Berichten: 4
Lid geworden op: 11 okt 2015, 10:54

Remy stelt zich voor!

Bericht door proximo » 11 okt 2015, 20:42

Beste Jos,

Dank voor de informatie. Ik hou inderdaad de forum in de gaten. En lijkt me zelf wel leuk om verschillende sauna's uit te proberen. De vooruitzichten van de camping zien er goed uit. Ik zal loop van deze week eens brainstormen of ik iets leuks kan verzinnen om te organiseren! Groetjes Remy.

Gebruikersavatar
Jos
Vriend(in) van JAN
Berichten: 910
Lid geworden op: 23 apr 2006, 21:45

Remy stelt zich voor!

Bericht door Jos » 11 okt 2015, 22:13

Ideeën kan je hier op het forum kwijt (heb je het risico, dat iedereen er zich mee gaat bemoeien), of je mailt het naar ac@wijzijnjan.nl. Dan wordt het wel opgepakt en men weet je dan altijd wel te vinden voor meer informatie :).

proximo
Berichten: 4
Lid geworden op: 11 okt 2015, 10:54

Remy stelt zich voor!

Bericht door proximo » 12 okt 2015, 20:31

Beste Jos,

Je hebt gelijk. Alhoewel ik wel denk dat als ik het op de forum zet, en mensen mee bemoeien. had ik het niet op de forum moeten zetten, Maar mensen met suggesties op het idee of het niet zien zitten. dan weet je waar je aan toe bent of kan je idee mischien nog wel beter worden dan ikzelf had voorgesteld. haha. Maar ik denk wel dat zn idee eerst door de raad van commisarissen moet haha

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

Remy stelt zich voor!

Bericht door Karin » 13 okt 2015, 12:23

Welkom hier Remy,

Sjeem, dat saunafestival afgelopen weekend was zelfs in Amsterdam Noord. Nouja zeg!
Maar de volgende saunadag is in Bleiswijk, da's ook best te doen vanuit Amsterdam.

Misschien tot ziens!

proximo
Berichten: 4
Lid geworden op: 11 okt 2015, 10:54

Remy stelt zich voor!

Bericht door proximo » 13 okt 2015, 16:21

Beste Karin,

Ik had het begrepen inderdaad, wist zelf niet dat zulke festivals bestonden haha. ik hou de site in de gaten voor de volgende evenement!

Groetjes Remy

nathan
Berichten: 110
Lid geworden op: 03 mei 2014, 11:26

Remy stelt zich voor!

Bericht door nathan » 10 apr 2016, 15:59

Welkom hier Remy :)

rick020
Berichten: 14
Lid geworden op: 10 mei 2016, 15:29

Remy stelt zich voor!

Bericht door rick020 » 10 mei 2016, 15:44

He Remy,

Ik woon ook in Amsterdam Noord wat grappig. Ben je ook weleens naar het strand of meer geweest in je nakie?

Plaats reactie