Nieuwe naturist/nudist

Altijd leuk om te weten wie wie is, dus stel je even voor!
Plaats reactie
Nede2000
Berichten: 8
Lid geworden op: 22 nov 2017, 22:14

Nieuwe naturist/nudist

Bericht door Nede2000 » 22 nov 2017, 22:50

Hallo allemaal,

Erg leuk om erachter te komen dat er in Nederland ook een club is voor jonge naturisten.

Ben zelf 21 en heb tot nu toe erg postieve ervaringen met het naturisme: op vakantie skinny dippen en snorkelen tijdens het bootje of kano varen of in het meer waar ons huisje aan stond (altijd goed rondkijken of er geen andere mensen in de omgeving waren). Ook in het buitenland een keer naar een naaktstrand geweest. Beetje thuis home nudism praktiseren.

Maar dus nog nooit echt in groepsverband of zelfs in gezelschap van anderen gedaan, op die ene keer naaktstrand na dan. Ik ben benieuwd naar de sfeer bij JAN. Ik ben niet echt van de feestjes enzo, nogal introvert, maar vind groepen met een open atmosfeer en acceptatie altijd erg fijn, zoals bij Wake up, een boeddhistische jongerenvereniging.

Nu ik merk dat het naturisme iets blijvends is, komt ook wel de behoefte om me ergens bij aan te sluiten, om het gevoel te krijgen dat ik niet de enige ben, om ervaringen uit te wisselen, om gewoon samen een goede tijd te hebben.

Ik hoop me binnenkort bij een sauna dag aan te kunnen sluiten, tot die tijd kan ik het forum nog doorspitten :p

Groeten,

Bram

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

Nieuwe naturist/nudist

Bericht door Karin » 23 nov 2017, 14:18

Welkom hier Bram! *geeft schep aan voor het omspitten van het forum * (wel alles daarna weer netjes opruimen hè?!)

[QUOTE=Nede2000;32638]Erg leuk om erachter te komen dat er in Nederland ook een club is voor jonge naturisten.[/QUOTE]

Ben ik toch even benieuwd van welk land je dat dan al wel wist. :)

Wat betreft de feestjes, zo veel zijn die er niet, en als ze er wel zijn neemt niemand het je kwalijk als je lekker bij de tent gaat zitten i.p.v. feesten hoor. Da's juist het relaxte, niks moet en alles mag (op fatsoensnnormen na ;) ).

Misschien tot op een saunadag! Die in december in Veenendaal ben ik van plan om heen te gaan in ieder geval.

Eystaring
Vriend(in) van JAN
Berichten: 574
Lid geworden op: 14 apr 2017, 13:15

Nieuwe naturist/nudist

Bericht door Eystaring » 23 nov 2017, 15:12

Ik ben nu 2 keer naar een weekend geweest. De sfeer is gezellig en gemoedelijk. Niets moet.
Iedereen doet lekker waar hij / zij zelf zin in heeft.

Nede2000
Berichten: 8
Lid geworden op: 22 nov 2017, 22:14

Nieuwe naturist/nudist

Bericht door Nede2000 » 23 nov 2017, 15:28

Dat is allemaal goed om te horen!

Gebruikersavatar
Marjoleine
Berichten: 1624
Lid geworden op: 30 aug 2007, 20:35

Nieuwe naturist/nudist

Bericht door Marjoleine » 23 nov 2017, 19:42

Welkom Bram!

Plaats reactie