Dominique

Altijd leuk om te weten wie wie is, dus stel je even voor!
Plaats reactie
Domi
Berichten: 2
Lid geworden op: 25 feb 2018, 19:27

Dominique

Bericht door Domi » 25 feb 2018, 19:54

Hallo! Ik ben Dominique en nieuw op dit forum. Ik ben 27 jaar en val dus onder de jonge nudisten. Ik ben ongeveer 5 jaar nudist en ga naar verschillende naaktstrandjes in Nederland. Zo ben ik in Lelystad, Galderse Meren en Engelermeer geweest. Na toch best wat bezoeken is mij opgevallen dat er erg weinig jonge nudisten zijn. In al die jaren heb ik hooguit 5-10 mensen van rond mijn leeftijd gezien. In sauna’s zijn de aantallen leeftijdsgenoten stukker hoger maar dat is toch anders.

Ik ben dan ook op dit forum terecht gekomen omdat ik jongere nudisten van mijn leeftijd zoek. Daarvoor is een forum ook bedoeld toch? Mensen bij elkaar te brengen! :) en dus wellicht eens wat kunnen organiseren!

Dus ben je een jonge nudist, niet ouder dan 30, jongen of meisje, stuur me een bericht!

Groetjes!

Gebruikersavatar
Marc v G
Berichten: 2637
Lid geworden op: 27 jun 2006, 21:15

Dominique

Bericht door Marc v G » 25 feb 2018, 20:26

Hoi Dominique, welkom op het forum van JAN.

Ja, daarvoor is een forum, maar het is nog mooier: JAN is een vereniging die in de warmere maanden regelmatig gaat kamperen, en dat doen we steeds op andere plekken in het land. Als je wil kan je altijd een keertje meegaan om te kijken of het iets voor je is. JAN is er voor iedereen tot 40 jaar, de weekenden van SANNE zijn voor alle leeftijden. Een aantal weken voordat een kampeerweekend begint komt er op dit forum meer informatie te staan en kan je zien hoe je je aanmeldt.

De activiteiten van dit jaar kan je hier vinden: https://wijzijnjan.nl/agenda/
▶ ───────🔘────────── 13:37

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

Dominique

Bericht door Karin » 27 feb 2018, 10:35

Inderdaad zijn de jongeren zwaar in de minderheid, terwijl het wel leuk is (niks ten nadele van oudere mensen) om met leeftijdsgenoten samen te zijn.
Exact de reden waarom JAN ooit opgericht is. :) Dus wat Marc schrijft is zeker een aanrader, ga eens met JAN mee op pad. Alleen een dagje langskomen tijdens een kampeerweekend kan eventueel ook.
Zelf ben ik inmiddels al een SANNEr, want 40+, dus ik val niet bepaald meer in de categorie die je vraagt.

tomw95
Berichten: 6
Lid geworden op: 15 sep 2016, 20:09

Re: Dominique

Bericht door tomw95 » 14 jul 2018, 15:50

Hoi dominique,

Leuk dat je weleens bij het engelermeer bent geweest. Ik ga hier ook meestal naartoe omdat het dichtbij en makkelijk bereikbaar is.

Ik ben zelf een jonge van 22 die sinds een paar jaar het nudisme aan het ontdekken is. Als het jou leuk lijkt zou ik graag met je in contact komen, wie weet kunnen we dan ooit samen iets gaan doen als er een leuke klik is.

Lijkt het jouw dus leuk met mij in contact te komen krijg ik graag een mailtje van jou op: tomgreendevil@gmail.com.

Groetjes,
Tom.

DoMuci
Berichten: 14
Lid geworden op: 10 mei 2018, 23:15

Re: Dominique

Bericht door DoMuci » 15 jul 2018, 14:00

Hey Dominique! Ik ben een jongen van 21, woon in de buurt van Haarlem. Ik ga graag een keertje me. Ik ga tot nu toe namelijk steeds alleen en dat kan snel saai worden.

adv80
Berichten: 16
Lid geworden op: 26 mar 2018, 06:54

Re: Dominique

Bericht door adv80 » 16 jul 2018, 07:24

Welkom Dominique,

Ben zelf zo'n 10 jaar ouder, dus of ik mij nog onder de jongeren kan scharen, wordt twijfelachtig.

Op fora en chat groepen, waar ik weleens kom, lees ik toch dat er veel jongeneren zijn, die willen naakt recreëren. Ook hier lees ik het vaak zat.

Op Scheveningen zie ik met enige regelmaat jongeren. Inderdaad vooral ouderen, maar de jongeren die er zijn, die zijn al overtuigd.
Denk dat de jongeren onder ons, het gewoon sneller moeten doen en niet moeten blijven twijfelen, totdat zij zelf onder de ouderen horen.

Kom op! Uit die kleren!

Jasper 95
Berichten: 7
Lid geworden op: 17 jul 2018, 00:50

Re: Dominique

Bericht door Jasper 95 » 17 jul 2018, 10:38

Heey Dominique, als je het leuk lijkt zou ik graag eens samen met je iets leuks te doen.

tomab
Berichten: 3
Lid geworden op: 24 apr 2018, 14:57

Re: Dominique

Bericht door tomab » 17 jul 2018, 14:04

Hoi Dominique,

Ik heb precies hetzelfde en ook opzoek naar jonge leeftijdsgenoten. Lijkt me leuk om met een groepje van hier te gaan!

Naturist92
Berichten: 2
Lid geworden op: 29 dec 2018, 09:39

Re: Dominique

Bericht door Naturist92 » 29 dec 2018, 09:47

Hee,

Ik ben 26 jaar en ook naturist. Lijkt me leuk om met mensen in contact te komen

Wotter0251
Berichten: 9
Lid geworden op: 23 apr 2018, 18:06

Re: Dominique

Bericht door Wotter0251 » 13 feb 2019, 19:28

Hoi Dominique en alle anderen die hierboven gereageerd hebben,

Ik ben Wouter 24 jaar en ook naturist. Wellicht dat we met elkaar als leeftijdsgenoten een keer sauna of zomers een naakstrandje kunnen opzoeken.

Gebruikersavatar
Dree
Vriend(in) van JAN
Berichten: 158
Lid geworden op: 08 feb 2014, 23:32

Re: Dominique

Bericht door Dree » 16 apr 2019, 17:12

Hee jongens,

Kom eens naar een JAN kampeer weekend en je ontmoet meer jongeren van jou leeftijd. Je kan zelfs een dagje komen om de sfeer te proeven dus voel je vrij.

Nick
Berichten: 10
Lid geworden op: 07 mar 2019, 06:37

Re: Dominique

Bericht door Nick » 20 apr 2019, 08:02

Hejj

Ben zelf 24 begin er net mee en zoek net als hier boven meerdere van mijn leeftijd keer ergens afspreken met z'n allen lijkt me leuk.

Plaats reactie