Nieuw bij NFN & JAN

Altijd leuk om te weten wie wie is, dus stel je even voor!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Bas Hollander
Vriend(in) van JAN
Berichten: 70
Lid geworden op: 03 mar 2018, 14:04

Nieuw bij NFN & JAN

Bericht door Bas Hollander » 03 mar 2018, 21:50

Hallo allemaal,

Ik ben Bas uit Noord-Holland. Ik ben 30 jaar. Ik ben een paar jaar geleden naturist geworden. Ik was op een mooie warme dag aan het hardlopen langs het strand en kreeg het héél erg warm. Ik wilde graag even afkoelen in de zee, maar ik had geen zwembroek bij me. Om mij heen was 60% van de mensen naakt. Dus ik trok mijn kleren uit en ben naakt gaan zwemmen. En toen was er geen weg meer terug.:)

Er zitten geen naturisten in mijn vrienden- en familiekring. Dus ik ben altijd alleen naar het strand en zwembad gegaan. Ik ben nu lid geworden van NFN/JAN. Ik hoop hier mensen te vinden om naakt mee te zwemmen, sporten, kamperen of mee naar NFN evenementen te gaan.

We gaan het zien.

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

Nieuw bij NFN & JAN

Bericht door Karin » 04 mar 2018, 10:32

Hoi Bas,

Ik heb je net forumrechten gegeven, dus ook op het forum ben je nu een echte 'Vriend van JAN'. :)

En het lijkt me dat het je nu zéker wel moet lukken om mensen te vinden waarmee je naturistische activiteiten kan ondernemen. Het is al voorjaar, het eerste kampeerweekend staat al op de agenda, dus laat maar komen dat mooie weer!

alexander
Vriend(in) van JAN
Berichten: 46
Lid geworden op: 06 feb 2018, 13:30

Nieuw bij NFN & JAN

Bericht door alexander » 04 mar 2018, 17:59

Hey Bas,

Van Harte Welkom, en wel licht komen we elkaar nog wel tegen bij een activieiten.

Alexander

Eystaring
Vriend(in) van JAN
Berichten: 573
Lid geworden op: 14 apr 2017, 13:15

Nieuw bij NFN & JAN

Bericht door Eystaring » 05 mar 2018, 15:28

Altijd leuk om nieuwe leden te zien

Gebruikersavatar
vincent
Berichten: 36
Lid geworden op: 20 jun 2009, 17:41

Nieuw bij NFN & JAN

Bericht door vincent » 10 mar 2018, 07:42

He Hallo Bas welkom gr Vincent

Plaats reactie