Hoi, ik ben Flonflon!

Altijd leuk om te weten wie wie is, dus stel je even voor!
Plaats reactie
Flonflon
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 apr 2018, 19:18

Hoi, ik ben Flonflon!

Bericht door Flonflon » 04 apr 2018, 21:29

Hoi, leden van dit forum. Ik stel mezelf graag even aan jullie voor!
Ik ben Flonflon, woon in de mooiste lelijke stad van Noord-Brabant en ben onlangs 36 jaar geworden.

Vorig jaar heb ik samen met mijn vriendin het naturisme ontdekt. We trokken de stoute schoenen aan, zijn een week naar een Franse naturistencamping geweest en sindsdien zijn we echt helemaal 'om'. Waarom had ik dit niet eerder geprobeerd? Vrijwel meteen na onze vakantie zijn we lid geworden van een nabijgelegen naturistenvereniging, waar we helemaal op onze plek zijn. En nu, na wat als een ondraaglijk lange winter aanvoelt, is het ongeduldig wachten tot de temperaturen weer stijgen hopelijk snel voorbij.

Ik ben (nog) geen lid van JAN en SANNE, maar vind het wel een erg goed initiatief! Erg leuk dat er een vereniging en forum voor leeftijdsgenoten en gelijkgestemden bestaat. Groetjes!

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

Re: Hoi, ik ben Flonflon!

Bericht door Karin » 05 apr 2018, 11:08

Welkom op dit forum Flonflon! Dat 'waarom had ik dit niet eerder geprobeerd' hoor je zo vaak. :) Maar gelukkig zijn jullie er nu achter. ;)
Misschien tot ziens een keer!

nathan
Berichten: 110
Lid geworden op: 03 mei 2014, 11:26

Re: Hoi, ik ben Flonflon!

Bericht door nathan » 07 mei 2018, 16:38

Hoi Flondon,

Welkom hier, ik was 25 toen ik met de eerste activiteit mee deed. Gelukkig heb je nog een paar jaar als janner in het verschiet. Ik kom uit Gemert. Wat is volgens jou de mooiste lelijke stad? Toch geen Eindhoven??
Kom je naar het Jan- juni weekend (1-6 tot 3-6)?

Enfin, welkom en tot ziens,
Gr nathan

Plaats reactie