Daan uit Amsterdam

Altijd leuk om te weten wie wie is, dus stel je even voor!
Plaats reactie
Daan
Berichten: 3
Lid geworden op: 02 apr 2018, 12:36

Daan uit Amsterdam

Bericht door Daan » 09 apr 2018, 17:15

Ik heb mij net aangemeld! Ik ben een jongen van 29 jaar en ik kom uit Amsterdam. Vorige zomer ben ik naar een naakstrand geweest en dat was echt fantastisch! Ik zou graag samen met anderen gaan, omdat alleen ook maar zo alleen is.

Ik ben van plan om komende zomer naar een weekend van Jan te gaan. Ook wil ik graag naar een camping in het buitenland. Als iemand in de buurt van Amsterdam of Noord Holland wilt afspreken op een mooie dag dan hoor ik het graag!

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

Re: Daan uit Amsterdam

Bericht door Karin » 09 apr 2018, 19:33

Hoi Daan,
Welkom hier op het forum!
Mocht je naar een SANNE-weekend of een gezamenlijk weekend komen, dan wellicht tot dan! (JANners mogen ook naar SANNE-weekenden, andersom mogen de SANNErs niet naar JAN-weekenden, en ik ben al zo'n ouwe knakster, vandaar ;) )

Gebruikersavatar
Bas Hollander
Vriend(in) van JAN
Berichten: 70
Lid geworden op: 03 mar 2018, 14:04

Re: Daan uit Amsterdam

Bericht door Bas Hollander » 10 apr 2018, 10:55

Hallo Daan,

Welkom op het forum. Ik kom zelf uit Alkmaar. Dat is niet zó ver weg. En ik weet dat er meerdere JAN'ers dichtbij Amsterdam wonen.

Misschien tot ziens,

Bas

R1k
Berichten: 6
Lid geworden op: 18 mar 2018, 13:06

Re: Daan uit Amsterdam

Bericht door R1k » 11 apr 2018, 01:22

Hoi, welkom! Ik ben ook net nieuw bij JAN en zal komend seizoen wat kampeerweekend(s) bijwonen. Als het goed is verhuis ik deze maand naar Amsterdam en ik ben van plan zo nu en dan op mooie dagen naar de Gaasperplas te gaan, waar ik niet ver vandaan kom te wonen. Misschien kunnen we daar een keer afspreken?

Daan
Berichten: 3
Lid geworden op: 02 apr 2018, 12:36

Re: Daan uit Amsterdam

Bericht door Daan » 16 apr 2018, 16:30

Leuk te horen dat er meerdere JAN'ers dichtbij Amsterdam wonen!

Goed idee om bij Gaasperplas af te spreken. Ik woon daar redelijk dichtbij in de buurt!

nathan
Berichten: 110
Lid geworden op: 03 mei 2014, 11:26

Re: Daan uit Amsterdam

Bericht door nathan » 06 mei 2018, 19:09

Hoi Daan,

Welkom.
Voor een dagje Adam en Eva bij Zandvoort aan zee (het enige naaktgedeelte met strandtent bij A'dam) ben ik altijd wel te porren. Ik ben daar al ooi met twee mensen uit noord-Holland geweest terwijl ik nog van achter den Bosch kom maar dat geeft niet.
Hopelijk tot ziens op as Jan weekend van juni (want het Hemelvaart Jan kan ik niet) of elders op saunadagen oid.

Doei, nathan

Plaats reactie