Jongen 21 uit Haarlem

Altijd leuk om te weten wie wie is, dus stel je even voor!
Plaats reactie
DoMuci
Berichten: 14
Lid geworden op: 10 mei 2018, 23:15

Jongen 21 uit Haarlem

Bericht door DoMuci » 10 mei 2018, 23:19

Heyhoi!

Ik ben een 21 jarige jongen uit Haarlem. Ik schrijf muziek, speel gitaar en zing.

Naturisme zit al lang in mijn gedachte, maar nooit echt de stap alleen durfen zetten. Dat ben ik deze zomer wel van plan op warmere dagen. Het liefst met mensen van mijn leeftijd.

Groetjes,

I

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

Re: Jongen 21 uit Haarlem

Bericht door Karin » 13 mei 2018, 20:37

Hoi DoMuci,

Welkom op ons forum!
Je bent van harte welkom om een keer met een JAN-weekend mee te gaan. Of een dagje langs komen, als je gelijk een weekend wat te heftig vindt.
Die stap zetten, dat is iets waar iedereen die niet met naturisme opgegroeid is mee te maken heeft gehad. En ik kan je vertellen (ook uit eigen ervaring) dat je daarna niet begrijpt waarom je er zo tegenop zag. Echt, gewoon doen!
Toevallig was er nèt dit weekend een kampeerweekend van JAN, maar de volgende staat al aangekondigd. Zie hier: kliklink!
Misschien tot ziens!

DoMuci
Berichten: 14
Lid geworden op: 10 mei 2018, 23:15

Re: Jongen 21 uit Haarlem

Bericht door DoMuci » 14 mei 2018, 13:42

Karin schreef:
13 mei 2018, 20:37
Hoi DoMuci,

Welkom op ons forum!
Je bent van harte welkom om een keer met een JAN-weekend mee te gaan. Of een dagje langs komen, als je gelijk een weekend wat te heftig vindt.
Die stap zetten, dat is iets waar iedereen die niet met naturisme opgegroeid is mee te maken heeft gehad. En ik kan je vertellen (ook uit eigen ervaring) dat je daarna niet begrijpt waarom je er zo tegenop zag. Echt, gewoon doen!
Toevallig was er nèt dit weekend een kampeerweekend van JAN, maar de volgende staat al aangekondigd. Zie hier: kliklink!
Misschien tot ziens!
Hoi! Een weekend is inderdaad een beetje een te diepe sprong. Ik wil wel een dagje langskomen. Is er ergens een agenda te vinden waar de dagen op staan?

Eystaring
Vriend(in) van JAN
Berichten: 575
Lid geworden op: 14 apr 2017, 13:15

Re: Jongen 21 uit Haarlem

Bericht door Eystaring » 14 mei 2018, 19:20

https://wijzijnjan.nl/agenda/
De agenda met alle JAN ( enSANNE) activiteiten.

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

Re: Jongen 21 uit Haarlem

Bericht door Karin » 14 mei 2018, 20:09

Laat wel even weten dat je van plan bent om langs te komen, want het gebeurt ook wel dat er niemand van de groep op de camping is omdat iedereen weg is naar een activiteit. En dat zou een beetje balen zijn voor je.

DoMuci
Berichten: 14
Lid geworden op: 10 mei 2018, 23:15

Re: Jongen 21 uit Haarlem

Bericht door DoMuci » 15 mei 2018, 23:29

Ik zie voornamelijk kampeerweekenden en pas de eerstvolgende saundag in oktober. Is er een enkele dag waarop ik langs kan komen dat wat eerder is dan dat?

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

Re: Jongen 21 uit Haarlem

Bericht door Karin » 16 mei 2018, 09:44

Elke dag van een kampeerweekend. :)
We hebben geen dag-activiteiten (behalve sauna-dagen), maar je mag dus ook een dagje langs komen op een kampeerweekend, geen probleem.
Zie de agenda waar Eystaring naar gelinkt heeft. Ook op de SANNE-weekenden ben je welkom, alleen kom je dan dus mensen van alle leeftijden tegen, want SANNE is voor 40-plussers, én de JANNers zijn dan ook welkom (JAN is voor 20ers en 30ers). Vrijwel altijd zijn er ook JANners op een SANNE-weekend.

Eystaring
Vriend(in) van JAN
Berichten: 575
Lid geworden op: 14 apr 2017, 13:15

Re: Jongen 21 uit Haarlem

Bericht door Eystaring » 18 mei 2018, 15:26

Ik ben zelf vorig jaar ook eerst alleen een zaterdag kennis wezen maken dit was erg gezellig. Pas daarna heb ik besloten lid te worden en uiteindelijk ook meerdere dagen naar kampeer weekenden te gaan. Maar soms kom ik nog steeds maar 1 dag ipv te blijven kamperen.

DoMuci
Berichten: 14
Lid geworden op: 10 mei 2018, 23:15

Re: Jongen 21 uit Haarlem

Bericht door DoMuci » 28 mei 2018, 15:22

Karin schreef:
16 mei 2018, 09:44
Elke dag van een kampeerweekend. :)
We hebben geen dag-activiteiten (behalve sauna-dagen), maar je mag dus ook een dagje langs komen op een kampeerweekend, geen probleem.
Zie de agenda waar Eystaring naar gelinkt heeft. Ook op de SANNE-weekenden ben je welkom, alleen kom je dan dus mensen van alle leeftijden tegen, want SANNE is voor 40-plussers, én de JANNers zijn dan ook welkom (JAN is voor 20ers en 30ers). Vrijwel altijd zijn er ook JANners op een SANNE-weekend.
Het komende kampeerweekend kan ik helaas niet. Ik ben vandaag even bij de zonneweiden geweest en zit nu bij het Twiske, maar ik zie geen enkele leeftijdsgenoot. Er kwam net een oude man een beetje vies met me praten. Ik heb ‘m weg gestuurd, maar wil de volgende keer toch liever samen gaan met iemand. De leeftijd van die persoon maakt me niet uit, als ik maar niet alleen ga. Heb je misschien suggesties?

Plaats reactie