Man (30) uit omgeving Utrecht

Altijd leuk om te weten wie wie is, dus stel je even voor!
Plaats reactie
DOT
Vriend(in) van JAN
Berichten: 22
Lid geworden op: 30 mei 2018, 23:13

Man (30) uit omgeving Utrecht

Bericht door DOT » 30 mei 2018, 23:38

Hallo allemaal,

Ik ben een man van 30, woonachtig in de omgeving van Utrecht. In mijn jeugd in de zomer veel tijd bij het naaktgedeelte van de Maarsseveense Plassen doorgebracht (het betaalde deel, voordat Spa Sereen er stond). Daarna jaren niets meer gedaan met naturisme, maar wil er nu wel weer meer mee doen. Deze afgelopen weken wel weer een aantal keer naar de Maarsseveense Plassen geweest (het gratis gedeelte dit keer) en dat is me weer prima bevallen, maar zou het ook leuk vinden eens wat mensen van meer mijn leeftijd te leren kennen :relaxed:

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

Re: Man (30) uit omgeving Utrecht

Bericht door Karin » 31 mei 2018, 21:18

Welkom hier op het forum!
Komend weekend is er een JAN-weekend, misschien een prima idee om daar eens een paar leeftijdsgenoten te ontmoeten? Zie meer info hier: viewtopic.php?f=13&t=3385

DOT
Vriend(in) van JAN
Berichten: 22
Lid geworden op: 30 mei 2018, 23:13

Re: Man (30) uit omgeving Utrecht

Bericht door DOT » 01 jun 2018, 00:36

Lijkt me een goede optie. Ik heb die zondag wel de tijd om langs te komen, maar zie dat er als dagactiviteit kano varen op het programma staat. Zijn er zondag overdag nog mensen van JAN aanwezig op het terrein dan of komen die later nog terug?

adv80
Berichten: 16
Lid geworden op: 26 mar 2018, 06:54

Re: Man (30) uit omgeving Utrecht

Bericht door adv80 » 01 jun 2018, 01:25

Hoi man 30,

Op het rechter strandje (eerste gezien vanaf spa Sereen) liggen geregeld leeftijdsgenoten.
Zelf kom ik er erg graag en regelmatig. Iemand daar aanspreken hoeft nooit een belemmering te zijn. Voor zover ik iedereen daar "ken" , kan er altijd wel een praatje vanaf.

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

Re: Man (30) uit omgeving Utrecht

Bericht door Karin » 01 jun 2018, 09:48

DOT schreef:
01 jun 2018, 00:36
Lijkt me een goede optie. Ik heb die zondag wel de tijd om langs te komen, maar zie dat er als dagactiviteit kano varen op het programma staat. Zijn er zondag overdag nog mensen van JAN aanwezig op het terrein dan of komen die later nog terug?
Mail even de organisatie van dat weekend en/of reageer op dat draadje.
Je kan natuurlijk ook meegaan kanovaren. :)

Plaats reactie