Hallo mede naturisten

Altijd leuk om te weten wie wie is, dus stel je even voor!
Plaats reactie
Erwin
Berichten: 14
Lid geworden op: 03 jun 2018, 19:12
Locatie: Hof van Twente

Hallo mede naturisten

Bericht door Erwin » 03 jun 2018, 19:39

Hoi ik ben Erwin 45 ik woon in dorp vlakbij Hengelo (o) ik ben al 5 jaar lid van NFN maar nu toch aangemeld bij Sanne.
wij gingen vaak naar naturistencampings maar nu ga ik weer alleen! zou het wel leuk vinden om een keer weer in gezelschap te gaan.

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

Re: Hallo mede naturisten

Bericht door Karin » 04 jun 2018, 10:46

Hoi Erwin, welkom op dit forum!
Er is binnenkort zowaar een SANNE-weekend bij jou in de buurt, namelijk in Enschede. Alleen zie ik nog geen aanmeldingen (behalve de organisator). Vaak is er in de zomer één weekend waar bijna niemand heen gaat (zelf op vakantie en andere plannen), en dat lijkt dit jaar wel eens dit weekend te gaan worden... Maar ter info: https://wijzijnsanne.nl/forum/viewtopic.php?f=13&t=3396

Het kampeerweekend daarna, voor zowel SANNErs als JANners, gaat zwaar overbevolkt worden, daar zijn al zoveel aanmeldingen voor binnen! Maar daar pas jij ook nog wel bij, mocht je willen. Zie hier: https://wijzijnsanne.nl/forum/viewtopic.php?f=13&t=3391
Misschien tot daar!?

Erwin
Berichten: 14
Lid geworden op: 03 jun 2018, 19:12
Locatie: Hof van Twente

Re: Hallo mede naturisten

Bericht door Erwin » 04 jun 2018, 18:26

Hou karin gaat iedereen naar zandfoort beach party?ik had het weekend wel gepland om naar Enschede te gaan hou me even op de hoogte als er nou niemand gaat of er is ergens anders iets leuks te doen dan hoor ik het wel. Gr Erwin

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

Re: Hallo mede naturisten

Bericht door Karin » 06 jun 2018, 21:29

Ik heb geen idee, ze geven het niet aan mij door (schandalig toch?!). Ik ben niet eens in het land, dus ik ga beiden overslaan.
En je mag jezelf op de hoogte houden door af en toe op het forum te checken of er al meer namen op de lijst staan. ;)

Plaats reactie