32 & 32 uit regio Gooi

Altijd leuk om te weten wie wie is, dus stel je even voor!
Plaats reactie
Arthur_Dent
Berichten: 6
Lid geworden op: 18 jun 2018, 18:52

JAN 32 & 32 uit regio Gooi

Bericht door Arthur_Dent » 18 jun 2018, 21:05

Hoi iedereen,

Eigenlijk nog niet zo heel erg lang dat we af en toe naakt recreëren, na een paar strandjes in het buitenland, een paar keer bij de sauna geweest en daarna richting Felvo natuur. (Camping en Flevoland)

Nu voor tweede seizoen daar af en toe te vinden tijdens dagen met mooi weer. (soms met test, soms voor een dagje) maar zoals ik hier meer lees niet zo heel erg veel mensen van eigen leeftijd, en ik mis eigenlijk wel mensen / stelletjes van een vergelijkbare leeftijdscategorie. Dus bij deze.

Ben erg benieuwd of dit iets is. Zal de activiteiten hier eens in de gaten houden, (ik ga er van uit dat we eerst een dagje mogen meelopen/kijken voor we beslissen lid te worden.) Verder erg benieuwd of er andere mensen zijn in de buurt die het leuk vinden om eens een dagje naar de sauna of Flevo Natuur te gaan (of zoiets dergelijks)

Ben benieuwd.

"Arthur"

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

Re: 32 & 32 uit regio Gooi

Bericht door Karin » 18 jun 2018, 21:14

Hoi Arthur,

Welkom hier op het forum.
Zeker mag je een keer een dag, of ook gewoon een heel kampeerweekend, mee om de sfeer te proeven, alvorens je besluit om lid te worden. Geen idee wat voor jou een 'vergelijkbare leeftijdscategorie' is, maar mocht je binnen de JAN-leeftijd vallen (tot 40), dan ben je óók welkom op de SANNE-weekenden (SANNErs niet op de JAN-weekenden), maar dan kom je dus wel van die hele ouwe 40-plussers tegen. ;) Maar vrijwel altijd zijn er ook JANners te vinden op SANNE-weekenden. Ter info. :)
Misschien tot snel een keer!

Arthur_Dent
Berichten: 6
Lid geworden op: 18 jun 2018, 18:52

Re: 32 & 32 uit regio Gooi

Bericht door Arthur_Dent » 18 jun 2018, 21:53

Hoi Karin,
Dank voor de snelle reactie. Alles tussen de 20 en 40 valt wat mij betreft wel in de "onze leeftijd" groep. Maar misschien dat we eens bij de SANNE groep gaan kijken.
Eerst even zien wat voor een leuke activiteiten er (in de buurt) zijn.

Plaats reactie