jongen uit gelderland

Altijd leuk om te weten wie wie is, dus stel je even voor!
Plaats reactie
peter_pklo
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5
Lid geworden op: 15 nov 2016, 22:58

jongen uit gelderland

Bericht door peter_pklo » 01 aug 2018, 14:46

Hallo allemaal,
Ben al een tijdje lid van JAN, maar heb mij eigenlijk nog nooit echt voorgesteld.
Ik heet Peter, woon in gelderland, doe aan wielrennen, en ga nu al een paar jaar naar wat strandjes in de buurt als het mooi weer is. En ben ook een paar keer naar de sauna geweest. Ik ken nog niet zoveel mensen, dus zou erg graag nieuwe mensen leren kennen om samen wat te doen. Denk alleen dat ik het nog niet helemaal durf om met een groep of een weekend met JAN mee te gaan. Dus als er iemand is die een keer samen of met wat minder mensen wat wil doen lijkt me gezellig.

Groetjes

Gebruikersavatar
Jos
Vriend(in) van JAN
Berichten: 908
Lid geworden op: 23 apr 2006, 21:45

Re: jongen uit gelderland

Bericht door Jos » 01 aug 2018, 18:14

Hallo Peter, leuk dat je de stap gezet hebt om je op het forum voor te stellen.
Je vertelt, dat je naar de sauna toe gaat. Op 7 oktober is er een saunadag geprikt in Putten. Je spreekt daar dan net zoveel mensen als je zelf wilt.
Eind augustus is er ook nog een weekend in Beers bij Nijmegen. Als je een weekend voor de eerste keer te veel vindt, dan kan je ook op zaterdag (of zondag) op dagbezoek komen. Er zijn meer mensen die dat doen.
Wie weet, tot ziens.

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

Re: jongen uit gelderland

Bericht door Karin » 01 aug 2018, 20:42

Je moet er niet te zwaar aan tillen, als je naar strandjes gaat, en naar de sauna, dan is een camping echt niet heel anders. Gewoon eens langskomen, evt een dagje, en achteraf zul je je afvragen waarom je er zo zwaar over dacht.

En dat je nog niemand kent, dat is echt zo over. Er is geen echte kliek ofzo waar je niet tussen zou komen, want er gaan iedere keer weer andere mensen mee. Sommigen maar eens per jaar, anderen vaker, maar de groep wisselt dus altijd, waardoor je er gelijk bij hoort (mits je niet de hele tijd in je tent zit natuurlijk ;-)).

Komend weekend zitten we in Nistelrode, doe eens gek, en ga gewoon. :-) Tot dan?

Plaats reactie