Ontmoeten

Altijd leuk om te weten wie wie is, dus stel je even voor!
Plaats reactie
Steven
Berichten: 16
Lid geworden op: 18 mar 2019, 08:47

Ontmoeten

Bericht door Steven » 29 mar 2019, 18:17

Hallo allemaal, Mijn vrouw Fleur (27) en ik (36) genieten van het naturistische leven. We gaan graag kamperen, naar strand, sauna. Op de plekken waar we komen ontmoeten we weinig jonge mensen. We zouden het leuk vinden om andere jonge naturisten te leren kennen. We wonen in den haag, zijn maatschappelijk betrokken, lid van een kerk en vinden de waarde van respect voor elkaar en de natuur belangrijk. Naast dat zwemmen en zonnen naakt veel prettiger is. Een fijne manier is om te ontspannen. We zouden het leuk vinden om anderen, in het bijzonder stellen te ontmoeten die op deze manier leven.

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

Re: Ontmoeten

Bericht door Karin » 31 mar 2019, 12:54

Welkom hier op het forum Steven en Fleur!

Helaas zijn de jonge mensen binnen het naturisme nogal in de minderheid. Dat is exact de reden waarom JAN ooit opgericht is, om af en toe eens met leeftijdsgenoten iets te ondernemen, ipv altijd maar tussen de ouderen te zitten. Niks mis met ouderen (zelf ben ik de JAN-leeftijd inmiddels ook al ontstegen), maar het is nou eenmaal (ook) erg leuk om eens lekker met leeftijdsgenoten op pad te gaan.

Ik zou zeggen, kom naar het kampeerweekend met Pasen, dan leer je gelijk een flinke hoeveelheid naturisten van JAN en SANNE kennen!
Meer info hier: viewtopic.php?f=13&p=34479#p34479 en volgens mij zijn jullie lid toch? Als jullie je dan uiterlijk maandag aanmelden, krijg je ook nog vroegboekkorting. :)
Misschien tot dan?!

Job
Vriend(in) van JAN
Berichten: 65
Lid geworden op: 23 nov 2016, 21:18

Re: Ontmoeten

Bericht door Job » 04 apr 2019, 15:14

Hallo Fleur & Steven,

Leuk dat jullie je even voorstellen.
Het paasweekend is, zoals Karin al meld, het weekend om nader kennis te maken met JAN/SANNE.
Ik probeer zelf zoveel mogelijk naar de weekenden te komen maar ivm werk niet altijd mogelijk
Tijdens het paasweekend sta ik op de planken (oa in kerken in Den Haag).
Tot wellicht. tijdens één van de andere JAN weekenden.
Groet, Job

Bart123
Berichten: 9
Lid geworden op: 17 okt 2018, 22:34

Re: Ontmoeten

Bericht door Bart123 » 12 mei 2019, 21:11

Hallo Fleur en Steven, ik ben een 27 jarige man uit de omgeving Leiden en sinds vorig jaar actief naturist. Ook ik zou graag leeftijdsgenoten willen spreken, dus misschien kunnen we eens afspreken op een strandje ergens? Misschien slim om eerst even wat contact te hebben? Gr. Bart

Steven
Berichten: 16
Lid geworden op: 18 mar 2019, 08:47

Re: Ontmoeten

Bericht door Steven » 02 jun 2019, 09:35

Hallo Allen het is tot nog toe niet gelukt om mee te gaan naar een weekendje. Einde middag zijn Fleur en ik op het strand bij scheveningen. Anders een keer met wat mensen een stranddagje organiseren? Je kunt me ook mailen stevenblvandenheuvel@gmail.com

Eystaring
Vriend(in) van JAN
Berichten: 573
Lid geworden op: 14 apr 2017, 13:15

Re: Ontmoeten

Bericht door Eystaring » 03 jun 2019, 11:14

Een stranddag kan zeker gezellig zij helaas zit ik ver in het oosten en dusvervanhetstrand😫😉
Als ben ik eenpaar keer op het strand bij de watertoren in Scheveningen geweest (geen idee hoe het daar heet)

Plaats reactie