Koppel jonge dertigers

Altijd leuk om te weten wie wie is, dus stel je even voor!
Plaats reactie
antwerpsehandjes
Berichten: 11
Lid geworden op: 01 mei 2019, 17:52

Koppel jonge dertigers

Bericht door antwerpsehandjes » 24 jun 2019, 14:48

Hallo iedereen,

Wij zijn een koppel jonge dertigers die al een tiental jaar graag bloot genieten van de zon. Het was lacherig begonnen op vakantie maar het fijne gevoel nodigde uit om het vaker te doen.

We zijn vooral strandgangers en zouden het aangenaam vinden om kennis te maken met leeftijdsgenoten met dezelfde interesses.

Groetjes

Steven
Berichten: 16
Lid geworden op: 18 mar 2019, 08:47

Re: Koppel jonge dertigers

Bericht door Steven » 25 jun 2019, 08:31

Zo is het bij ons ook begonnen. Ik (36) 10 jaar geleden en mijn vrouw (27) tijdens een vakantie een aantal jaren geleden. We wonen in den haag. We gaan vandaag met een ander koppel samen naar kijkduin. Welkom. Ik ben bezig met een strandgroepje voor lastminute stranddagjes of gewoon een snelle skinny dip naar het werk. We vinden het leuk om andere naturisten te ontmoeten die gaan voor respect voor mens, natuur en gezelligheid. Uit welke omgeving komen jullie? Als je een mailtje stuurt met je tel nummer kan ik je toevoegen aan de app groep. Stevenblvandenheuvel@gmail.com En welkom vandaag op kijkduin of een andere keer.

antwerpsehandjes
Berichten: 11
Lid geworden op: 01 mei 2019, 17:52

Re: Koppel jonge dertigers

Bericht door antwerpsehandjes » 28 jun 2019, 21:20

Wij komen zelf uit België. We gaan meestal naar een van de officiële naaktstranden in zeeland.
Regio Den Haag is wat ver voor ons.

Steven
Berichten: 16
Lid geworden op: 18 mar 2019, 08:47

Re: Koppel jonge dertigers

Bericht door Steven » 29 jun 2019, 11:23

Dank voor je berichtje terug. Wat zijn leuke locaties jn belgie? Als we in de buurt zijn, komen we graag langs

Steven
Berichten: 16
Lid geworden op: 18 mar 2019, 08:47

Re: Koppel jonge dertigers

Bericht door Steven » 29 jun 2019, 11:23

Dank voor je berichtje terug. Wat zijn leuke locaties jn belgie? Als we in de buurt zijn, komen we graag langs

antwerpsehandjes
Berichten: 11
Lid geworden op: 01 mei 2019, 17:52

Re: Koppel jonge dertigers

Bericht door antwerpsehandjes » 02 jul 2019, 20:26

In België hebben we nog nooit bloot gerecreëerd.
Over Bredene horen we niet al te positieve zaken (veel gluurders en (sorry) vooral bejaarden) dus dat is niet erg uitnodigend.

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

Re: Koppel jonge dertigers

Bericht door Karin » 03 jul 2019, 12:08

Komend weekend kampeert SANNE* in Tilburg. Er zijn ook een paar JANners* bij dit weekend, mocht één van jullie (of allemaal!) eens kennis willen maken.
Een dagje langs komen mag ook, als een weekend kamperen niet je ding is (of wat te veel gelijk).

Meer informatie hier: https://wijzijnjan.nl/forum/viewtopic.p ... 802#p34802

* SANNE is voor 40-plussers, JAN voor iedereen van 18 t/m 39.

Plaats reactie