Caribisch @ Veluwe

Altijd leuk om te weten wie wie is, dus stel je even voor!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Emiliano
Berichten: 6
Lid geworden op: 16 jul 2019, 11:05
Locatie: Apeldoorn
Contacteer:

SANNE Caribisch @ Veluwe

Bericht door Emiliano » 16 jul 2019, 11:34

Dag Allemaal! Ik ben Emiliano (Max) Martinez-Rivera
Ik ontmoet sommigen van jullie tijdens het laatste volleybaltoernooi 2019.
Ik wil mezelf graag voorstellen. Ik ben geboren in Caracas, Venezuela, en opgegroeid in een zeer natuurlijke omgeving op een plek in een buitenwijk waar de natuur deel uitmaakte van mijn dagelijkse leven, een deel van mij. Lopen in het bos, bomen claimen, een blote voet in het gras lopen ... In mijn tienerjaren genoot ik van naakt zonnebaden op het dak waar niemand me zou zien.
Dit heb ik niet geleerd van iemand die ik ken. Eigenlijk, integendeel, zou mijn vader niet toestaan ​​dat ik zonder t-shirt in huis zou zijn.
De meeste Zuid-Amerikaanse landen zijn een zeer preutse katholieke samenleving. Ik heb altijd van de natuur en het beste genoten als er niets is tussen mij en Moeder Aarde.
Toen ik in 2000 met mijn ex-vrouw naar Barcelona verhuisde, ontdekte ik een naaktstrand midden in de stad. Ik ben lid geworden van de Club Català de Naturisme en ontmoet anderen met dezelfde denkwijze.
We zijn in 2012 verhuisd naar Apeldoorn. Naaktheid is hier iets anders dan in Spanje. De meeste wellness-plaatsen zijn kledingvrij en mensen beschouwen zichzelf niet noodzakelijk als nudisten of als naturisten om ervan te genieten.
Ik ben nu lid van de NFN en NSV De Waterlelie (en net van SANNE ) en geniet enorm van sociale naaktevenementen en naaktrecreatie. Vooral als het buiten sporten zijn.
Mijn nu ex-vrouw had nooit plezier in de sociale naaktheid, dus het was iets dat ik alleen moest doen.
Ik ben onlangs gescheiden en we hebben een 16-jarige transzoon die ook geen deel wil uitmaken van deze levensstijl.
Ik kijk er naar uit om jullie weer te zien en meer leden te ontmoeten. Misschien op Blootgewoon- of Natu-Pop festival?

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Emiliano op 21 jul 2022, 14:49, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

Re: Caribisch @ Veluwe

Bericht door Karin » 16 jul 2019, 11:39

Hoi Emiliano,

Welkom op het forum, en ook welkom bij SANNE!
Er zullen meer JANners en SANNErs rondlopen op het BlootGewoon!-Festival, zie dit draadje: viewtopic.php?f=14&t=3549
Als jij er ook het hele weekend bent, kan je ook meedoen met de barbecue op vrijdagavond, als je dat leuk vindt. Is ook nog eens op kosten van de vereniging. :)

Misschien tot komend weekend!

Gebruikersavatar
Emiliano
Berichten: 6
Lid geworden op: 16 jul 2019, 11:05
Locatie: Apeldoorn
Contacteer:

Re: Caribisch @ Veluwe

Bericht door Emiliano » 16 jul 2019, 13:59

Bedankt @Karin!

Iemandjaja
Berichten: 5
Lid geworden op: 11 jul 2019, 14:28

Re: Caribisch @ Veluwe

Bericht door Iemandjaja » 17 jul 2019, 15:45

Hey man
Zieke baard ook wel!!
Moet het maar even gezegd hebben
Groetjes

Plaats reactie