Rolf uit Amsterdam

Altijd leuk om te weten wie wie is, dus stel je even voor!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Rolf
Berichten: 7
Lid geworden op: 15 mar 2019, 01:15
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Rolf uit Amsterdam

Bericht door Rolf » 23 jun 2020, 10:25

Hoi,

Ik ben al meer dan een jaar lid, maar ik had me nog niet voorgesteld. Ik ben Rolf, 50 jaar oud, woon al meer dan de helft van mijn leven in Amsterdam, 2 kinderen, gescheiden, sinds 3 jaar LAT-relatie met een naturistische opgevoede vriendin. Als hobby poseer ik soms voor kunstenaars / fotografen. Ik ga geregeld naar net naturistenstandje op 't Twiske, alleen of met een vriend(in). Ik kom deze maand in het blad &C (spreek uit: and see, de glossy van Chantal Janzen) waarvoor ik met vijf andere naturisten ben geïnterviewd.

Vorig jaar wel meegedaan aan het NFN-Volleybal toernooi en ik ga 21-23 augustus mee met het kampeerweekend bij De Mierenhoop. Ik hoop dat velen van jullie te zien!

Groet,
Rolf

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

Re: Rolf uit Amsterdam

Bericht door Karin » 23 jun 2020, 11:55

Welkom alsnog hier dan. :)
Kunnen we dat artikel binnenkort ergens lezen? (online, zonder het blad gelijk te moeten kopen) Leuk dat je daaraan mee hebt gedaan.
En tot op de Mierenhoop!

MvdW1986
Vriend(in) van JAN
Berichten: 87
Lid geworden op: 30 mei 2020, 14:44

Re: Rolf uit Amsterdam

Bericht door MvdW1986 » 23 jun 2020, 16:52

Tot bij de mierenhoop!

Maarten
Berichten: 5
Lid geworden op: 16 jul 2020, 12:57

Re: Rolf uit Amsterdam

Bericht door Maarten » 18 jul 2020, 17:19


Gebruikersavatar
Jeroen
Vriend(in) van JAN
Berichten: 4
Lid geworden op: 09 feb 2016, 11:22

Re: Rolf uit Amsterdam

Bericht door Jeroen » 22 jun 2022, 21:49

Hallo Rolf,

Ik woon al enige tijd in Amsterdam Westerpark (46 jaar) ben wel benieuwd naar 't Twiske. Nog steeds niet geweest. Als je daar nog steeds heen gaat eventueel met anderen. En er is nog een plekje vrij, dan heb ik wel interesse. Mijn werk kan ik flexibel indelen, dus kan ook overdag door de week. En ben verder bereikbaar op panzanella41@gmail.com
Gr, Jeroen

Plaats reactie