Kevin, 32 jaar uit Tilburg

Altijd leuk om te weten wie wie is, dus stel je even voor!
Plaats reactie
MvdW1986
Vriend(in) van JAN
Berichten: 87
Lid geworden op: 30 mei 2020, 14:44

Re: Kevin, 32 jaar uit Tilburg

Bericht door MvdW1986 » 06 jul 2020, 11:56

Hoi Kevin,

Met een nfn lidmaatschap kan je o.a. op een camping terecht. Er zitten nog wel meer voordelen aan, maar die zijn via Google gemakkelijk te vinden 😉 en als je op zoek bent naar gelijkgestemden dan zou ik als ik jou was jezelf aanmelden voor de weekendjes weg. Ga ik nu ook doen. Veel plezier.

Eystaring
Vriend(in) van JAN
Berichten: 573
Lid geworden op: 14 apr 2017, 13:15

Re: Kevin, 32 jaar uit Tilburg

Bericht door Eystaring » 06 jul 2020, 12:57

Nfn lidmaatschap
Toegang tot veel campings / verenigingsterreinen
Toegang tot naaktzwemuren in zwembaden
Korting op verschillende saunas
En nog veel meer

Rinaldo-Lisse
Berichten: 35
Lid geworden op: 16 jun 2020, 22:03
Locatie: Lisse
Contacteer:

Re: Kevin, 32 jaar uit Tilburg

Bericht door Rinaldo-Lisse » 06 jul 2020, 13:34

Ik moet toch maar eens naar Grand Canaria. Lol

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

Re: Kevin, 32 jaar uit Tilburg

Bericht door Karin » 06 jul 2020, 13:52

Lanzarote heeft een heel dorp waar je bloot mag. Ik ben nooit op Gran Canaria geweest, maar volgens mij kent Gran Canaria dat niet. Overigens mag je wettelijk gezien op elk Spaans strand bloot, maar men vindt het toch wel prettig als je niet plompverloren tussen de geklede mensen gaat liggen.

Maar: natuurlijk ook van mij welkom op dit forum Kevin. :-) Ondanks het Corona-gedoe staan er toch weer een aantal kampeerweekendjes in de planning, dus ik zou zeggen: ga gewoon een keer mee.

En verder, mocht je een vereniging overwegen, word dan niet eerst lid van de NFN, want via vrijwel alle verenigingen ben je ook lid van de NFN, met dezelfde voorwaarden, alleen verhoudingsgewijs veel goedkoper.

Dordrecht1984
Berichten: 28
Lid geworden op: 18 aug 2019, 17:41

Re: Kevin, 32 jaar uit Tilburg

Bericht door Dordrecht1984 » 06 jul 2020, 14:55

Karin schreef:
06 jul 2020, 13:52
Lanzarote heeft een heel dorp waar je bloot mag. Ik ben nooit op Gran Canaria geweest, maar volgens mij kent Gran Canaria dat niet. Overigens mag je wettelijk gezien op elk Spaans strand bloot, maar men vindt het toch wel prettig als je niet plompverloren tussen de geklede mensen gaat liggen.

Maar: natuurlijk ook van mij welkom op dit forum Kevin. :-) Ondanks het Corona-gedoe staan er toch weer een aantal kampeerweekendjes in de planning, dus ik zou zeggen: ga gewoon een keer mee.

En verder, mocht je een vereniging overwegen, word dan niet eerst lid van de NFN, want via vrijwel alle verenigingen ben je ook lid van de NFN, met dezelfde voorwaarden, alleen verhoudingsgewijs veel goedkoper.
Dat dorp heet Charco del Palo. Heb er 2 keer 2 weken gezeten. Voel de vrijheid en respect. Een aanrader
#behappybenude# :heart_eyes:

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

Re: Kevin, 32 jaar uit Tilburg

Bericht door Karin » 07 jul 2020, 11:20

JAN is ook een vereniging Kevin. :-) Dus dat heb je gelijk afgedekt. ;-) Alleen heeft JAN geen eigen terrein, en kamperen we dus op terreinen van andere verenigingen en campings. Extra leuk, want zo zie je nog eens wat van (naturistisch) Nederland.

Ik ben ook meerdere keren in Charco del Palo geweest, ik vind het een aanrader. Maar inderdaad, in deze periode zou ik zeker niet gaan.

Begin augustus is er een JAN-weekend in Zeeland. Misschien is dat een idee om kennis te maken met wat mede-naturisten. Meer info hier: viewtopic.php?f=13&t=3794

Plaats reactie