Nieuw hier; even voorstellen - uit omgeving haarlem

Altijd leuk om te weten wie wie is, dus stel je even voor!
Plaats reactie
bram2597
Berichten: 15
Lid geworden op: 15 aug 2020, 11:29

Nieuw hier; even voorstellen - uit omgeving haarlem

Bericht door bram2597 » 15 aug 2020, 11:51

Hoi! Naam is Bram, ben 23, woon op mezelf, werk in de IT, beetje introvert, en ben graag bloot. Niet van huis uit maar van mezelf, vind het gewoon heel prettig. Doe dit eigenlijk altijd binnen, “buiten” (strand of vakantie oid) is nog onbekend terrein. Wil het wel heel graag eens meemaken.

Door ‘t e.e.a heb ik dus nog niet de moed gevonden om dit buiten te praktiseren, maar probeer die stap langzaamaan wel te zetten. Het liefst wel met leeftijdgenoten om te beginnen.

Wat ik o.a. zoek, denk ik, is beetje advies over waar te beginnen enzo. Wat iemand kan doen als die een beetje .. nerveus wordt van het idee over het nemen van zulke stappen😅. Ook mensen die over het naakt wezen hetzelfde denken als ik, heb geen personen in mijn directe omgeving die ook nudist zijn. Althans, dat ik weet.

Dus .. ja, dat ben ik! Als er vragen zijn, vraag gerust :)

alexander
Vriend(in) van JAN
Berichten: 46
Lid geworden op: 06 feb 2018, 13:30

Re: Nieuw hier; even voorstellen - uit omgeving haarlem

Bericht door alexander » 30 aug 2020, 19:02

Hey Bram 2597,meldt je is aan bij een camping weekend Ostana in Enschede of ga naar een saunadag van jan.

En ik kom uit nieuw vennep

Vriendelijke Groet Alexander

Rinaldo-Lisse
Berichten: 35
Lid geworden op: 16 jun 2020, 22:03
Locatie: Lisse
Contacteer:

Re: Nieuw hier; even voorstellen - uit omgeving haarlem

Bericht door Rinaldo-Lisse » 30 aug 2020, 19:37

bram2597 schreef:
15 aug 2020, 11:51
Hoi! Naam is Bram, ben 23, woon op mezelf, werk in de IT, beetje introvert, en ben graag bloot. Niet van huis uit maar van mezelf, vind het gewoon heel prettig. Doe dit eigenlijk altijd binnen, “buiten” (strand of vakantie oid) is nog onbekend terrein. Wil het wel heel graag eens meemaken.

Door ‘t e.e.a heb ik dus nog niet de moed gevonden om dit buiten te praktiseren, maar probeer die stap langzaamaan wel te zetten. Het liefst wel met leeftijdgenoten om te beginnen.

Wat ik o.a. zoek, denk ik, is beetje advies over waar te beginnen enzo. Wat iemand kan doen als die een beetje .. nerveus wordt van het idee over het nemen van zulke stappen😅. Ook mensen die over het naakt wezen hetzelfde denken als ik, heb geen personen in mijn directe omgeving die ook nudist zijn. Althans, dat ik weet.

Dus .. ja, dat ben ik! Als er vragen zijn, vraag gerust :)
Hey Bram,

Ik woon in Lisse (ook vlakbij Haarlem).
Je zou b.v. ook eens naar een sauna kunnen gaan om te beginnen. Nu ben ik wel ouder, maar ga graag een keer met je mee.

Groet, Rinaldo

Plaats reactie