Jonge man van 42 jaar uit de Zaanstreek

Altijd leuk om te weten wie wie is, dus stel je even voor!
Plaats reactie
dutch_naturist_martijn
Berichten: 6
Lid geworden op: 28 aug 2020, 12:29

Jonge man van 42 jaar uit de Zaanstreek

Bericht door dutch_naturist_martijn » 28 aug 2020, 12:52

Goedemiddag allemaal,

Mijn naam is Martijn, 42 jaar en ik kom uit de Zaanstreek. Ik ben gelukkig getrouw maar helaas is mijn vrouw geen "actieve" naaktrecreant
Ik ben een blootloper sinds mijn tienerjaren maar heb er nooit actief iets mee gedaan. Bloot was thuis ook niet gangbaar. Ik ben in mijn vroegere jaren diverse malen op een naaktstrand geweest en voelde mij daar altijd fijn bij. Toen ik op mijn zelf ben gaan wonen liep ik ook vaak bloot in huis.

Een aantal jaren heb ik het bloot zijn laten versloffen maar de laatste tijd ben ik weer wat actiever. Samen met mijn vrouw gaan we sinds vorig jaar in de wintermaanden met regelmaat naar Spa Zuiver om een avondje sauna te pakken. Voor mijn vrouw is dit omdat de warmte goed is voor de medische klachten en ik geniet dan ook voornamelijk van het bloot kunnen zijn. In de zomer periode hebben wij een vaste plek op een textielcamping maar ik heb gelukkig wel de mogelijkheid om in de ochtend bloot te kunnen zijn in de caravan.

Omdat mijn vrouw niet actief naturist is zijn er momenten dat ik het naakt recreëren alleen oppak. In de zomermaanden probeer ik wanneer het lukt een paar uurtjes van de avondzon mee te pakken. Ik ben dan te vinden in Spaarnewoude of bij het Amsterdamse bos.

Ik zou het leuk vinden om in contact te komen met andere mensen om ervaringen uit te wisselen, wellicht samen willen genieten van de avondzon of die misschien tips hebben om mijn vrouw meer te enthousiasmeren voor naaktrecreatie.

Groetjes Martijn

Maatje86
Berichten: 42
Lid geworden op: 26 jun 2021, 15:39

Re: Jonge man van 42 jaar uit de Zaanstreek

Bericht door Maatje86 » 18 jun 2022, 21:23

Hoi Martijn

Ik ben een beginner, is dat ok?

Plaats reactie