nieuw hier

Altijd leuk om te weten wie wie is, dus stel je even voor!
Plaats reactie
joe28
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 dec 2020, 05:05

nieuw hier

Bericht door joe28 » 10 dec 2020, 19:27

Hallo allemaal,

Ik ben Joey 28 en kom uit het oosten van het land.
sinds dit jaar het naturisme ontdekt puur toeval omdat ik het zat was om die afdruk van een zwembroek te hebben.
Besloten om een de stoute schoenen aan te doen en ben naar een naaktstrandje gegaan helemaal alleen.
Gelukkig waren er veel vriendelijke mensen en het vrije gevoel was zo heerlijk dat ik sinds toen eigenlijk niet meer op een textielstrand ben geweest. Nu leek het mij leuk om meer mensen te leren kennen en misschien samen wat te ondernemen en ik kwam al snel uit bij jan en jnfn. Misschien dat een weekend van jan of jnfn een goede volgende stap is.

groetjes :)

Gebruikersavatar
JohnR
Vriend(in) van JAN
Berichten: 112
Lid geworden op: 04 aug 2016, 15:19

Re: nieuw hier

Bericht door JohnR » 14 dec 2020, 21:50

Hoi Joey,

Welkom op het forum. Helaas zijn de sauna's weer dicht gegaan, maar hopelijk zien we je een keer volgend jaar wanneer we weer bij elkaar kunnen komen.

Groeten,
John

mindfulnudist
Berichten: 34
Lid geworden op: 03 okt 2020, 14:06

Re: nieuw hier

Bericht door mindfulnudist » 15 dec 2020, 11:39

Welkom op het forum Joey. Laten we hopen dat 2021 een jaar wordt met wat meer mogelijkheden als het aankomt op afspreken en activiteiten.

Job
Vriend(in) van JAN
Berichten: 65
Lid geworden op: 23 nov 2016, 21:18

Re: nieuw hier

Bericht door Job » 05 jan 2021, 21:54

He Joey

Welkom op het forum. Nu wat rustiger omdat alles (sauna's) dicht is en de zon nog niet zo warm. Houd het forum in de gaten want activiteiten zoals sauna bezoek en weekendjes weg staan al wel in de stijgers.
Groet, Job

Plaats reactie