nieuw hier

Altijd leuk om te weten wie wie is, dus stel je even voor!
Plaats reactie
casper97
Berichten: 11
Lid geworden op: 26 jan 2021, 12:23

nieuw hier

Bericht door casper97 » 26 jan 2021, 14:53

Hoi Allemaal,

Ik ben Casper, ik ben 23 jaar, en ik ben nieuw hier op het forum.
Ik dacht laat ik ook eens een bericht plaatsen en mijzelf voorstellen.
Het is erg leuk om het forum door te lezen, ook al is het nu minder actief dan voorheen geloof ik.

Zelf ben ik een beginnende naturist en heb enkel ervaring met een naakstrand.
In de afgelopen twee zomers heb ik dan ook een paar verschillende stranden in de randstad bezocht.
Ik ben wat verlegen maar durf soms wel een praatje te maken met andere naturisten.

Het is jammer dat de gemiddelde leeftijd wat hoger is dan de mijne.
Ik zou het zelf leuk vinden om ook met jonge naturisten kennis te maken (ook uit de lhbt community :blush: )

groetjes

Gebruikersavatar
VincentS
Berichten: 39
Lid geworden op: 27 nov 2018, 08:29

Re: nieuw hier

Bericht door VincentS » 29 jan 2021, 09:48

Hallo en welkom even nu nog niet naar het strand hoop snel weer te kunnen ik ga zelf naar Wassenaer en ook naar Westbroekpark en Kijkduin.
Ik ben soms hier online maar je kan me altijd een berichtje sturen en dan kunnen we chatten groet Vincent

henneveld
Vriend(in) van JAN
Berichten: 21
Lid geworden op: 17 jul 2019, 18:59
Locatie: Boskoop

Re: nieuw hier

Bericht door henneveld » 22 feb 2021, 13:37

Hoi Casper, het zou mooi zijn als meer gevarieerdere leeftijden zouden zijn. Kennis maken kan altijd (ook ivm lhbt)

jan roosendaal
Berichten: 4
Lid geworden op: 26 mar 2021, 09:24

Re: nieuw hier

Bericht door jan roosendaal » 26 mar 2021, 11:19

hoi hoi ik ben ook nieuw hier ik zag dat er veel jongelui zij , zijn er hier ook wat oudere mensen ik zou daar erg graag mee ik contact willen komen , ik woon in Roosendaal
Vriendelijke groet, Jan.

Bart456
Berichten: 14
Lid geworden op: 21 jun 2019, 23:44

Re: nieuw hier

Bericht door Bart456 » 27 mar 2021, 16:58

Hee Casper, ik ben zelf 29 en heb dit een paar jaar geleden ontdekt. Misschien eens kennismaken? Stuur me dan even een mailtje naar nudistnederland@gmail.com. Gr. Bart

Geet
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 apr 2021, 10:40

Re: nieuw hier

Bericht door Geet » 07 apr 2021, 10:54

Eay Casper, misschien lijkt het wel alsof er weinig jongeren een natuuristische levensstijl er aan houden, maar naturisme is een "isme" en is dus veel meer dan alleen recreëren. Daar komt nog bij kijken dat de jongeren tegenwoordig steeds banger worden om te gaan recreëren vanwege het toenemend aandeel aan mobieltjes waar camera's op zitten. Ik ben zelf een 24 jarige geneeskunde student en ik kan je verzekeren als je als een vertrouwelijk iemand wordt aangekeken dan zijn jongeren ineens heel open over hoe ze recreëren. BTW ik kom uit Gelderland, misschien kunnen wij elkaar wat beter leren kennen?

FrankyJoe
Berichten: 6
Lid geworden op: 29 mei 2021, 22:26

Re: nieuw hier

Bericht door FrankyJoe » 30 mei 2021, 15:41

Hoi Casper,

Klinkt heel herkenbaar! Heb dezelfde ervaring als jij. Ik ben 28 en recent actief met naturisme. Stuur gerust berichtje mocht je meer willen weten.

Gebruikersavatar
Dree
Vriend(in) van JAN
Berichten: 158
Lid geworden op: 08 feb 2014, 23:32

Re: nieuw hier

Bericht door Dree » 09 jun 2021, 15:51

Hoi allemaal,

Kijk ook eens op onze site: wijzijnjan.nl daar staan al onze kampeerweekend en activiteiten. Je bent altijd welkom.

Het, Dree

Maatje86
Berichten: 42
Lid geworden op: 26 jun 2021, 15:39

Re: nieuw hier

Bericht door Maatje86 » 27 jun 2021, 19:54

casper97 schreef:
26 jan 2021, 14:53
Hoi Allemaal,

Ik ben Casper, ik ben 23 jaar, en ik ben nieuw hier op het forum.
Ik dacht laat ik ook eens een bericht plaatsen en mijzelf voorstellen.
Het is erg leuk om het forum door te lezen, ook al is het nu minder actief dan voorheen geloof ik.

Zelf ben ik een beginnende naturist en heb enkel ervaring met een naakstrand.
In de afgelopen twee zomers heb ik dan ook een paar verschillende stranden in de randstad bezocht.
Ik ben wat verlegen maar durf soms wel een praatje te maken met andere naturisten.

Het is jammer dat de gemiddelde leeftijd wat hoger is dan de mijne.
Ik zou het zelf leuk vinden om ook met jonge naturisten kennis te maken (ook uit de lhbt community :blush: )

groetjes
Hoi Casper,

Ik heb zelf geen ervaring maar lijkt mij leuk om te proberen. Ben zelf 35. Is dat een probleem voor je?

MvdW1986
Vriend(in) van JAN
Berichten: 87
Lid geworden op: 30 mei 2020, 14:44

Re: nieuw hier

Bericht door MvdW1986 » 04 jul 2021, 20:30

Dag allemaal, er zijn wel 20 en 30-ers hoor. Dat zien we in deze oproep wel. Zelf ben ik 34 en dit weekend was er ook een 24 jarige voor het eerst mee, dus ik zou zeggen... Meld je aan voor de komende 2 weekenden en je hebt er een hoop nieuwe vrienden bij 😉 en een gezellig weekend!

Plaats reactie