Nieuw lid

Altijd leuk om te weten wie wie is, dus stel je even voor!
Plaats reactie
Valma
Berichten: 5
Lid geworden op: 22 mar 2021, 11:15

Nieuw lid

Bericht door Valma » 22 mar 2021, 11:41

Hallo allemaal,

ik heb mij net aangemeld als nieuw lid, ik heb al vaker wat van JAN voorbij zien komen (dank Karin) en dacht, nu word ik maar eens lid.
Sinds een jaar of 5 ben ik actieve blootloper en mijn partner doet meestal gezellig mee :grin:
Verder het bekende rijtje: sauna, naaktstrand, naturistencamping enz.
Helaas hebben we thuis niet de mogelijkheid om naakt in de tuin te zijn zonder dat we gezien worden. Nu zijn er mensen die dat overleggen met hun buren, maar dat ligt een beetje moeilijker als de bezoekers van een horeca gelegenheid je kunnen zien...

Laten we hopen op een lange warme zomer zonder regeltjes B)

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

Re: Nieuw lid

Bericht door Karin » 26 mar 2021, 11:29

Welkom hier op het forum Valma!

Bedoel je lid van het forum, of van de vereniging? Niet dat het uitmaakt hier op het forum, want iedereen is hier welkom. Gewoon nieuwsgierig. :-)

En ja, laat dat mooie weer maar komen, het is immers lente, dus van mij mag die zon los gaan! (al mag dat van mij in de winter ook)

mindfulnudist
Berichten: 34
Lid geworden op: 03 okt 2020, 14:06

Re: Nieuw lid

Bericht door mindfulnudist » 26 mar 2021, 18:51

Welkom op het forum. Het buitenseizoen staat voor de deur 🥳🍀

Valma
Berichten: 5
Lid geworden op: 22 mar 2021, 11:15

Re: Nieuw lid

Bericht door Valma » 26 mar 2021, 21:35

Bedankt voor het welkom zijn

nieuwsgierig zijn mag, Karin, ik bedoelde als lid van het forum.

Ik ben geen wintermens, dus ik verheug me op de komende maanden (liefst tot aan de kerst mooi weer ;-) )

Valma
Berichten: 5
Lid geworden op: 22 mar 2021, 11:15

Re: Nieuw lid

Bericht door Valma » 23 apr 2021, 09:47

Helaas ben ik tot de conclusie gekomen dat er hier op het forum bar weinig gebeurd... Het kan natuurlijk zijn dat het in het ledendeel anders is, maar ik ben daar geen lid van. Gezien de activiteit in het openbare deel, vrees ik het ergste en heb ik dus ook geen interesse om lid te worden.
Ik geloof niet dat het met de tijd van het jaar of met de temperaturen te maken heeft, want zelfs de zgn. forumspelletjes worden niet (meer) gespeeld. En er zijn genoeg onderwerpen waarover kan worden geschreven, maar helaas gebeurd dat niet of heel erg weinig.
Aan het aantal leden kan het ook niet liggen, met 1231 leden zal er normaal gesproken toch altijd wel iemand iets te melden hebben?
Ik kan dus niet echt zeggen dat dit forum een aanvulling op mijn naturistische levenswijze is, of op z'n minst een leuk of interessant tijdverdrijf. Alle inzet van Karin elders op het internet ten spijt...
Voorgaande heeft ertoe geleid dat ik besloten heb om afscheid van het Forum van JAN te nemen.

Ik wens jullie allen het beste en veel plezier bij het uitoefenen van onze gemeenschappelijke "hobby": het naakt zijn

Bart456
Berichten: 14
Lid geworden op: 21 jun 2019, 23:44

Re: Nieuw lid

Bericht door Bart456 » 23 apr 2021, 20:25

Hallo Valma. Ik zit de laatste tijd ook wel eens te kijken. Maar er gebeurd niet veel nee. Misschien leuk om eens te chatten? Groeten Bart

Plaats reactie