voorstellen

Altijd leuk om te weten wie wie is, dus stel je even voor!
Plaats reactie
jan roosendaal
Berichten: 4
Lid geworden op: 26 mar 2021, 09:24

voorstellen

Bericht door jan roosendaal » 26 mar 2021, 09:32

.Hoi hoi lotgenoten die het heerlijk vinden om naakt te zijn . ik ben Jan en nieuw hier ik zoek al wat langer
ik wil graag vrienden maken waar ik me zelf vrij kan voelen om over van alles en nog wat te kunnen praten o.a. over mijn passie voor naakt lopen en leven .
neem gerust contact met mij op ik weet niet of het toegestaan is om mijn mailadres te plaatsen zal daarom maar even mee wachten .
Vriendelijke groet Jan.

Gebruikersavatar
Dree
Vriend(in) van JAN
Berichten: 158
Lid geworden op: 08 feb 2014, 23:32

Re: voorstellen

Bericht door Dree » 09 jun 2021, 15:37

Dag Jan,
Welkom hier. We zijn een gezellig stel mensen die allemaal hetzelfde delen, blootrecreatie. Ik ben echt lid van de vereniging en ga dus ook vaak kamperen met een aantal leden. De kosten zijn altijd laag en dus goed te doen voor een weekend plezier. Er is altijd een leuke activiteit maar ook vrije tijd natuurlijk. Koken doen we voor de groep gezamenlijk. Veel gezelligheid dus. Ga eens vrijblijvend mee

Groet Dree

Gebruikersavatar
Dree
Vriend(in) van JAN
Berichten: 158
Lid geworden op: 08 feb 2014, 23:32

Re: voorstellen

Bericht door Dree » 09 jun 2021, 15:38

Dag Jan,
Welkom hier. We zijn een gezellig stel mensen die allemaal hetzelfde delen, blootrecreatie. Ik ben echt lid van de vereniging en ga dus ook vaak kamperen met een aantal leden. De kosten zijn altijd laag en dus goed te doen voor een weekend plezier. Er is altijd een leuke activiteit maar ook vrije tijd natuurlijk. Koken doen we voor de groep gezamenlijk. Veel gezelligheid dus. Ga eens vrijblijvend mee

Groet Dree

Plaats reactie