Alexander uit Utrecht

Altijd leuk om te weten wie wie is, dus stel je even voor!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
AlexanderP
Vriend(in) van JAN
Berichten: 21
Lid geworden op: 03 jul 2022, 17:31
Locatie: Utrecht

Alexander uit Utrecht

Bericht door AlexanderP » 05 jul 2022, 10:42

Hallo,

ik ben Alexander. Ik heb me recent aangemeld bij deze site, wil me ook aanmelden bij JAN. Ik ben nu 45 jaar en woon sinds een paar jaar in Utrecht. Daarvoor heb ik een aantal jaar in Duitsland en Zwitserland gewoond. Ik ben getrouwd en heb 3 kinderen, waarvan er alweer 1 (19) op zichzelf woont. Voor mijn verhuizing naar het buitenland was ik lid van Athena en de JNFN (tegenwoordig de JNVN meen ik??). Sinds een tijdje ben ik weer aan het rondkijken om lid te worden van een leuke naturistenvereniging, en toevallig kwam ik bij SANNE (ja die site werkt nog half ... ga naar http://wijzijnsanne.nl/agenda en vervolgens kun je overal komen) en vervolgens bij JAN terecht.

Ik twijfel nog of dat ik voordat ik überhaupt geweest ben mezelf zal aanmelden of dat ik nog wacht. Dat laatste zou meer voor 'de vorm' zijn, want ik lees vooral positieve dingen over JAN.

Maar goed, ik kan niet voor september langskomen want eerst VAKANTIE!! :grin:
BLOOT ZIT IK LEKKER IN MIJN VEL
Loesje

Gebruikersavatar
AlexanderP
Vriend(in) van JAN
Berichten: 21
Lid geworden op: 03 jul 2022, 17:31
Locatie: Utrecht

Re: Alexander uit Utrecht

Bericht door AlexanderP » 05 jul 2022, 20:42

Inmiddels aangemeld bij JAN, je kan het maar gedaan hebben ;-)
BLOOT ZIT IK LEKKER IN MIJN VEL
Loesje

Gebruikersavatar
Jos
Vriend(in) van JAN
Berichten: 908
Lid geworden op: 23 apr 2006, 21:45

Re: Alexander uit Utrecht

Bericht door Jos » 05 jul 2022, 21:09

Welkom. In september hebben we nog een weekend in Enschede, dus wie weet, spreken we elkaar dan.

In ieder geval een hele plezierige vakantie toegewenst.

Gebruikersavatar
AlexanderP
Vriend(in) van JAN
Berichten: 21
Lid geworden op: 03 jul 2022, 17:31
Locatie: Utrecht

Re: Alexander uit Utrecht

Bericht door AlexanderP » 05 jul 2022, 21:55

Jos schreef:
05 jul 2022, 21:09
Welkom. In september hebben we nog een weekend in Enschede, dus wie weet, spreken we elkaar dan.

In ieder geval een hele plezierige vakantie toegewenst.
Ja ik had het gezien, Aamsveen meen ik. Weet alleen niet zeker of ik de vrijdag al zou kunnen komen of dat het in de loop van de zaterdag gaat worden. Ik coach namelijk een jeugd hockeyteam en volgens mij is het dan het 2e competitieweekend. Maar goed ik ga iig mijn best doen ... desnoods wat heen en weer rijden.
BLOOT ZIT IK LEKKER IN MIJN VEL
Loesje

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

Re: Alexander uit Utrecht

Bericht door Karin » 07 jul 2022, 17:10

Welkom hier op het forum én bij de club Alexander!
Voor Aamsveen zitten er volgens mij ook nog 2 weekenden in de pijplijn, dus er zijn nog meer kansen. Misschien tot snel?!

Gebruikersavatar
AlexanderP
Vriend(in) van JAN
Berichten: 21
Lid geworden op: 03 jul 2022, 17:31
Locatie: Utrecht

Re: Alexander uit Utrecht

Bericht door AlexanderP » 07 jul 2022, 19:16

Karin schreef:
07 jul 2022, 17:10
Welkom hier op het forum én bij de club Alexander!
Voor Aamsveen zitten er volgens mij ook nog 2 weekenden in de pijplijn, dus er zijn nog meer kansen. Misschien tot snel?!
Ja dat klopt, dat had ik gezien :) Maar dan zijn we op vakantie. In Utrecht begint de vakantie morgen.
BLOOT ZIT IK LEKKER IN MIJN VEL
Loesje

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

Re: Alexander uit Utrecht

Bericht door Karin » 12 jul 2022, 10:01

Ohja, als je pas net lid bent, blokkeer je nog niet aan het begin van het jaar alle JAN-weekenden in je agenda. ;)

Gebruikersavatar
AlexanderP
Vriend(in) van JAN
Berichten: 21
Lid geworden op: 03 jul 2022, 17:31
Locatie: Utrecht

Re: Alexander uit Utrecht

Bericht door AlexanderP » 12 jul 2022, 12:29

Karin schreef:
12 jul 2022, 10:01
Ohja, als je pas net lid bent, blokkeer je nog niet aan het begin van het jaar alle JAN-weekenden in je agenda. ;)
Alhoewel de schoolvakanties daar ook enige invloed op hebben … voorlopig ;)
BLOOT ZIT IK LEKKER IN MIJN VEL
Loesje

Gebruikersavatar
Jos
Vriend(in) van JAN
Berichten: 908
Lid geworden op: 23 apr 2006, 21:45

Re: Alexander uit Utrecht

Bericht door Jos » 12 jul 2022, 21:06

Je kinderen zijn ook welkom hoor. Half augustus zitten we op Markeplaat en die hebben een hele mooie zwemplas en in september op Aamsveen een schitterend zwembad.

Gebruikersavatar
AlexanderP
Vriend(in) van JAN
Berichten: 21
Lid geworden op: 03 jul 2022, 17:31
Locatie: Utrecht

Re: Alexander uit Utrecht

Bericht door AlexanderP » 12 jul 2022, 21:38

Jos schreef:
12 jul 2022, 21:06
Je kinderen zijn ook welkom hoor. Half augustus zitten we op Markeplaat en die hebben een hele mooie zwemplas en in september op Aamsveen een schitterend zwembad.
Ik had idd al gelezen dat mijn kinderen welkom zijn :slightly_smiling_face: mijn jongste zoontje had ook al gezegd dat hij een keer mee wil :upside_down_face: Maar wij zijn er komend weekend en half augustus helaas niet.

Markeplaat ken ik overigens wel, die camping zal ik nooit vergeten 😉 Daar waren we ooit met de jnfn en daar liep ik vlak voor de jnfn zomervakantie een gekke stippen ziekte op (Pityriasis Rosea oid) Ik zat helemaal onder de vlekken … tot een paar dagen voor vertrek naar Frankrijk :')
BLOOT ZIT IK LEKKER IN MIJN VEL
Loesje

Plaats reactie