Hallo allemaal

Altijd leuk om te weten wie wie is, dus stel je even voor!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Mark88
Berichten: 2
Lid geworden op: 31 jul 2022, 15:10

Hallo allemaal

Bericht door Mark88 » 31 jul 2022, 16:10

Hallo allemaal

Ik ben Mark, inmiddels al weer 34 jaar oud en ik woon in de omgeving Rotterdam
Ik ben helemaal niet opgegroeid met naturisme, maar sinds kort geinteresseerd in naturisme, Het begon vorig jaar op vakantie waar ik per toeval in de buurt van een naaktstrand zat, waren wat ongemakkelijk, uurtjes ':)
Sindsdien altijd wel interesse gehad om vaker naar het strand te gaan en het verder te ondekken hier in nederland maar nooit echt doorgepakt. Toevallig kwam ik hier terecht, na wat rondkijken leek het wel een gezellige en serieuze bedoeling en hoop ik nu ook echt door te zetten.

Groeten,
Mark

FredG
Berichten: 37
Lid geworden op: 11 dec 2022, 18:48

Re: Hallo allemaal

Bericht door FredG » 11 dec 2022, 19:15

Hallo Mark,
Hier een naturist uit Capelle (op een steenworp van Rotterdam) als je soms een blootmaatje zoekt voor activiteiten ?
Ik ben ook masseur.
Gr. Fred nudistje010@gmail.com Ook als je interesse in massage hebt

mappie12
Berichten: 27
Lid geworden op: 30 okt 2022, 16:28

Re: Hallo allemaal

Bericht door mappie12 » 18 dec 2022, 13:15

Hoi Mark

Als je een maatje zoekt je mag me altijd contacten
Uit Rdam

gr
Mart

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

Re: Hallo allemaal

Bericht door Karin » 19 dec 2022, 10:15

Hoi Mark,
Je zit helemaal goed hoor, het is gezellig bij JAN! Momenteel een beetje koud buiten voor bloot zijn, tenzij je net uit de sauna komt, maar in het voorjaar gaan we weer kamperen (je kan dan ook een dagje komen, als je niet van kamperen houdt, of je dat misschien wat te veel vindt voor een eerste kennismaking).
In deze koude maanden worden er saunadagen georganiseerd, als iemand nog niemand kent, wordt er meestal een plek en tijd afgesproken, zodat je elkaar kan vinden en leren kennen.
Misschien tot over een tijdje!

Plaats reactie