Nudiste Eva

Altijd leuk om te weten wie wie is, dus stel je even voor!
Plaats reactie
Eva
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 aug 2022, 22:25

Nudiste Eva

Bericht door Eva » 23 aug 2022, 22:38

Hi!

Ik ben Eva, 36 jaar, omgeving Eindhoven, moeder van 2 dochters en drie jaar geleden zijn we begonnen met het nudisme te ontdekken. Eerste keer een strand bezocht en daarna ook onze eerste kampeerervaringen gehad (verschillende campings). Misschien dat er op deze plek nog campingtips worden uitgewisseld :-)

Groetjes!

Eva

Gebruikersavatar
Jos
Vriend(in) van JAN
Berichten: 908
Lid geworden op: 23 apr 2006, 21:45

Re: Nudiste Eva

Bericht door Jos » 24 aug 2022, 19:45

Hi Eva, in plaats van het uitwisselen van tips zijn wij eigenlijk meer van het testen. Elk jaar testen we 5 of 6 campings met 10 tot 20 deelnemers.
Ook jullie kunnen aan dit panel deelnemen. De laatste kans dit jaar is over 3 weken op Aamsveen. Lees hier (viewtopic.php?f=13&t=5353) de verdere informatie en geef je op.

Michael74
Vriend(in) van JAN
Berichten: 98
Lid geworden op: 16 mei 2022, 17:33

Re: Nudiste Eva

Bericht door Michael74 » 27 aug 2022, 17:11

Welkom Eva,

zelf ben ik pas op een naturistencamping geweest. Dat was met een weekend van wijzijnjan bij mens en natuur in Zevenbergen. Mooie camping, dat zeker, in potentie ook geschikt voor kinderen, alleen waren die er niet tijdens ons bezoek. Toch apart bij een weekend in augustus.

Voor tips zou ik je willen verwijzen naar blootkompas of naturisme-forum.

Hopelijk kun je hier wat mee.

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

Re: Nudiste Eva

Bericht door Karin » 04 sep 2022, 11:22

Hoi Eva, welkom op het forum van JAN!

Het is een beetje de vraag wat voor campings je voorkeur hebben, want er zijn er zoooo veel, en zo verschillend! Ik heb de meeste in Nederland inmiddels wel bezocht, grotendeels door kampeerweekenden van JAN. Maar sommige natuurlijk al weer geruime tijd geleden, want ik bezoek gemiddeld geen 50 campings per jaar.
Maar misschien wil je juist specifiek iets weten over campings in het buitenland? Of met veel kindervermaak? Of juist heel rustig?
Zoals Michael al zegt: op blootkompas.nl vind je ook heel veel informatie, maar het is niet dat we je van dit forum weg willen sturen, je bent van harte welkom. :-)

Plaats reactie