Hoi hoi

Altijd leuk om te weten wie wie is, dus stel je even voor!
Plaats reactie
BenNLZH
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 okt 2022, 10:48

Hoi hoi

Bericht door BenNLZH » 20 okt 2022, 10:53

Hallo,

Ik ben Benjamin, en sinds 3 jaar in de zomertijden naar naaktstranden aan het gaan.
Dat is voor mij begonnen, omdat ik interesse had, in de wellness centre, Elysium, en daar ben je verplicht naakt te zijn.
Ik durfde dit eerst niet, omdat tsja ik was bang, dat me lichaam ging reageren. Uiteindelijk dacht ik, weet je wat, verstand op nul, en probeer het naakt strand uit. En sindsdien kan ik niet meer naar een normaal strand.
Ben het naturisme ook nog volop aan het ontdekken, kan het helaas niet altijd thuis zijn. Huisgenoot staat er niet voor open.
Ben zelf 37 jaar oud sinds mei, ik hou me vooral bezig in dagelijk leven met het helpen van mensen wereld wijd.
Net zoals me eerste naaktstrand ervaring, zou het mij leuk lijken, meerdere leuke contacten ook hier op te bouwen.

Ben

Michael74
Vriend(in) van JAN
Berichten: 98
Lid geworden op: 16 mei 2022, 17:33

Re: Hoi hoi

Bericht door Michael74 » 07 nov 2022, 08:59

Welkom Ben, herkenbaar verhaal. In de herfst en winter kun je mee naar de sauna en in de lente en zomer hebben we onze kampeerweekenden. Met dat laatste ben ik hier begonnen en dat vond ik zeer geslaagd.

Groeten, Michael

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

Re: Hoi hoi

Bericht door Karin » 22 nov 2022, 15:31

Welkom hier op het forum Ben, misschien zien we elkaar eens op een JAN-acitiviteit!

Plaats reactie