Nieuw hier

Altijd leuk om te weten wie wie is, dus stel je even voor!
Plaats reactie
Niels_96
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 aug 2023, 16:40

Nieuw hier

Bericht door Niels_96 » 19 aug 2023, 16:47

Hoi allemaal,

Mijn naam is Niels en ik ben 27 jaar. Ik woon in noord Limburg, regio Bergen/Gennep. Naakt zijn is voor mij sinds ongeveer een vijftal jaar heel belangrijk , het geeft me een bevrijdend gevoel en veel zelfvertrouwen.

Tot op heden ben ik alleen nog thuis naakt geweest. Het lijkt me fijn om samen met leeftijdsgenoten de stap te zetten naar sociaal naturisme. Ik denk dan ook dat dit forum daar heel geschikt voor is, aangezien op andere naturisten sites voornamelijk oudere mensen actief zijn.
Ik kijk ernaar uit om jullie te leren kennen ;)

Groetjes, Niels

Gebruikersavatar
Jos
Vriend(in) van JAN
Berichten: 911
Lid geworden op: 23 apr 2006, 21:45

Re: Nieuw hier

Bericht door Jos » 19 aug 2023, 22:35

Hallo Niels, welkom hier op het forum.
Ik denk dat de meeste mensen hier op het forum dat bevrijdende gevoel wel zullen herkennen. Ik in elk geval wel.

Ik weet niet, welke volgende stap jij nu wilt gaan zetten? In ieder geval heb je er al eentje gemaakt door je hier op het forum voor te stellen.
Velen denken, dat de volgende stap dan moet zijn om naar een openbaar naaktstrand te gaan. Het voordeel is, dat het anoniem is, maar het nadeel is wel, dat je er niet zo snel mensen leert kennen (het is voor iedereen anoniem namelijk).
Naar mijn mening kun je beter contact opnemen met een vereniging. Dan wordt je ontvangen, krijg je uitleg, kan je vragen stellen.
Ik ben natuurlijk niet helemaal onbevooroordeeld, maar ik wil je graag uitnodigen om eens een keertje met ons mee te gaan. Ik kan je verzekeren, dat het met het sociale aspect bij onze club prima geregeld is.
Over 2 weken zitten wij op een camping in Drenthe (ik geef toe, dat dit voor jou niet om de hoek is, maar ja we zijn een landelijke vereniging en we spreiden de kampeerweekenden over het gehele land). Kijk eens op viewtopic.php?f=13&t=6059 en als het je aanspreekt, stuur dan gerust een mailtje.

Arvie
Berichten: 68
Lid geworden op: 06 jun 2023, 18:49

Re: Nieuw hier

Bericht door Arvie » 19 aug 2023, 22:54

Welkom Niels en heel veel plezier hier.

Ik kom uit Brabant m 42en ben nog in de ontdekkende fase. Bij interesse mag je mailen en kunnen we klik ns iets ondernemen. Ik heb (nog) niet t lef om alleen naar zo'n weekend te gaan... massagemaatjedb@yahoo.com is mn email.
Liefhebber massage zwemmen sauna. Leuk als je reageert!

Michael74
Vriend(in) van JAN
Berichten: 100
Lid geworden op: 16 mei 2022, 17:33

Re: Nieuw hier

Bericht door Michael74 » 20 aug 2023, 14:41

Hi Niels, in het zwembad van Gennep kun je op bepaalde tijden naakt zwemmen. Misschien wat voor jou en dichtbij.

Joost123
Berichten: 8
Lid geworden op: 19 jul 2022, 23:47

Re: Nieuw hier

Bericht door Joost123 » 21 aug 2023, 22:21

Dan zijn er wel wat recreatie gebieden in de buurt. Ik vind Elsendorp heel toegankelijk (en voor jou ook in de buurt) maar het zal op de meeste plekken wel goed zijn hoor. Je kunt ook altijd kijken op de nfn website/blootcompas. Maar zo'n weekend weg met JAN kan natuurlijk ook een hele mooie ervaring zijn. Gewoon vanalles proberen.

Plaats reactie