Peet

Altijd leuk om te weten wie wie is, dus stel je even voor!
Plaats reactie
Peet
Berichten: 77
Lid geworden op: 25 nov 2006, 00:12

Peet

Bericht door Peet » 25 nov 2006, 00:17

Hoi,

Ik ben Peet uit Rotterdam. Ik ben 33 en sinds kort weer vrijgezellig. Ik ben nog geen "vriend" van Jan, en ik wil ook eerst een keer de kat uit de boom kijken voor ik lid word van een naturistenvereniging. Afgelopen jaren vele malen met mijn ex-vriendin naar het naaktstrand geweest, en ik moet zeggen dat beviel me wel. Nu ik weer alleen ben wil ik daar wel mee doorgaan, en daarom kom ik even op deze site neuzen, want alleen naar het strand is niet leuk:(
Ik hoop hier via het forum eerst wat kennissen op te doen alvoor ik mij aanmeld als lid.

Gebruikersavatar
Dirk
Berichten: 72
Lid geworden op: 02 apr 2006, 19:36

Peet

Bericht door Dirk » 26 nov 2006, 07:34

Hallo Peet,

Aangezien (bijna) iedereen van JAN momenteel bij het afsluitweekend zijn, heet ik je maar even welkom op "onze" site. Kijk gerust eens rond, kijk vooral even bij de agenda en dan kun je zien waar je leden van JAN kunt ontmoeten en wat er allemaal georganiseerd word. Je bent uiteraard van harte welkom op een saunadag en/of een weekend.

Wil je specifieke informatie omtrent JAN richt je dan even tot Marc (voorzitter) of Karin (secretaris)

JAN is in ieder geval een vereniging voor jonge actieve naturisten, waarbij eigenlijk alles kan maar niets moet. Je bepaald zelf of je aan een al dan niet georganiseerde activiteit deel wilt nemen.

Veel plezier op de site.

Dirk

corien
Berichten: 747
Lid geworden op: 10 mei 2006, 22:23

Peet

Bericht door corien » 26 nov 2006, 17:53

Hoi Peet, welkom op ons gezellige forum. Kijk gerust wat rond en het zou leuk zijn als je af en toe mee kletst!

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

Peet

Bericht door Karin » 26 nov 2006, 19:22

Hoi Peet,

Hartstikke welkom op het forum van JAN!! Je valt in ieder geval helemaal midden in de doelgroep met je 33, dus dat zit alvast helemaal goed.
Lees en post lekker mee, stel je vragen, maak je opmerkingen, en hopelijk durf je het zomaar aan om eens een keer mee te gaan JAN-nen! :D

Gebruikersavatar
Marc
Berichten: 688
Lid geworden op: 02 apr 2006, 11:45

Peet

Bericht door Marc » 26 nov 2006, 19:49

Heeej Peet, rakker!

Welkom en schuif gezellig aan :)

Gebruikersavatar
Bert
Berichten: 740
Lid geworden op: 13 jun 2006, 23:26

Peet

Bericht door Bert » 26 nov 2006, 21:30

Hoi Peet,

lekker neuzen en wie weet zien we je volgend jaar wel een weekend of sauna dag?

Gebruikersavatar
Maarten de Vries
Berichten: 423
Lid geworden op: 14 mei 2006, 01:58

Peet

Bericht door Maarten de Vries » 26 nov 2006, 22:43

Hoi Peet,

Welkom op de site, Als je zelf gezellig bent zul je het vast leuk vinden bij JAN.

Groetjes, Maarten

Plaats reactie