beginnende nudist

Altijd leuk om te weten wie wie is, dus stel je even voor!
Plaats reactie
max
Berichten: 2
Lid geworden op: 29 nov 2023, 16:29

beginnende nudist

Bericht door max » 29 nov 2023, 17:33

tja om maar even te beginnen ik ben een jongen man van 23 jaartjes oud, thuis ben ik meestal wel naakt als dit mogelijk is, alleen gaat dit nog best moeilijk omdat ik nog thuis woon. Nu was ik afgelopen zomer 3 weken alleen thuis en toen bijna de hele tijd naakt rondgelopen thuis.

Sinds dat moment mis ik het naakte gevoel best wel, alleen weet ik niet hioe ik het naakt zijn kan verplaatsen naar buitens huis.

hoop dat jullie mij kunnen helpen ! 😁

Gebruikersavatar
Jos
Vriend(in) van JAN
Berichten: 911
Lid geworden op: 23 apr 2006, 21:45

Re: beginnende nudist

Bericht door Jos » 29 nov 2023, 19:57

Hou Max, vanaf eind april gaat JAN ongeveer 1x in de maand een weekend kamperen op een naturisten camping ergens in Nederland. Dit soort campings zijn bij uitstek de plaatsen, waar niemand er van opkijkt hoe veel (of weinig) kleding je aan hebt.
Je bent van harte welkom om een keertje te komen. En als je slechts 1 dag komt, dan is dat ook goed.
Hou de agenda in de gaten. Binnenkort zullen daar de data van de kampeerweekenden op bekend gemaakt worden.

Tot ziens.

Michael74
Vriend(in) van JAN
Berichten: 100
Lid geworden op: 16 mei 2022, 17:33

Re: beginnende nudist

Bericht door Michael74 » 29 nov 2023, 21:22

Welkom Max, op blootkompas en naaktstrandje kun je veel locaties vinden voor naaktrecreatie. Er is vast iets leuks bij jou in de buurt

Arvie
Berichten: 68
Lid geworden op: 06 jun 2023, 18:49

Re: beginnende nudist

Bericht door Arvie » 12 mar 2024, 23:45

Succes. Geen idee waar je vandaan komt, maar overal zijn mogelijkheden met de lente op komst!
Liefhebber massage zwemmen sauna. Leuk als je reageert!

Plaats reactie