Even voorstellen YJ

Altijd leuk om te weten wie wie is, dus stel je even voor!
Plaats reactie
YJB
Berichten: 4
Lid geworden op: 15 mar 2024, 23:47
Locatie: Heerenveen

Even voorstellen YJ

Bericht door YJB » 22 mar 2024, 19:56

Nieuw op het forum dus ik denk, laat ik me even voorstellen.

Ik ben een man, single, 36, NFN lid, en sinds kort bijna wekelijks savonds te vinden in de sauna.

Ik ben me vooral wat verder aan het oriënteren om het gebied van naaktrecreatie, vooral omdat ik mezelf er erg prettig bij voel en eigenlijk alle mensen die ik tegenkom altijd super vriendelijk en gemoedelijk zijn. Smaakt naar meer dus :)

Gister in Zwolle wezen zwemmen en gemerkt dat dat toch allemaal wat ouder is en ik een ander tempo heb met baantjes zwemmen.
(Niet dat iemand daar commentaar op had, iedereen was super vriendelijk en gezellig, maar ik had zelf het idee dat ik mensen aan het opjagen was en daar hou ik niet van)

Eens kijken wat hier bij JAN te beleven valt dus :)

Eystaring
Vriend(in) van JAN
Berichten: 575
Lid geworden op: 14 apr 2017, 13:15

Re: Even voorstellen YJ

Bericht door Eystaring » 26 mar 2024, 20:12

Welkom op het forum van JAN
De eerste kampeerweekenden staan al weer in de agenda en het eerste weekend staat oom al op het forum onder activiteiten van JAN .

Je bent van harte welkom om eens kennis te komen maken.

Laat het dan even weten in de reacties, zodat we je met open armen kunnen ontvangen

Lanina
Berichten: 2
Lid geworden op: 27 mar 2024, 03:38

Re: Even voorstellen YJ

Bericht door Lanina » 27 mar 2024, 04:56

Haai allemaal, ik ben een vrouw van 32. Ik ben me nog aan het oriënteren en kan er met niemand over praten. Omdat het spannend is en ik alleen de stap niet durf te zetten zoek ik een sauna/ Wellnes maatje gezelschap omgeving maakt niet uit.

Lalapoponul@hotmail.com

Arvie
Berichten: 70
Lid geworden op: 06 jun 2023, 18:49

Re: Even voorstellen YJ

Bericht door Arvie » 27 mar 2024, 10:08

Hoi Lanina,

Ik snap dat het spannend is! Welke regio kom je vandaan? Ik kom uit Brabant en ben 42.
Liefhebber massage zwemmen sauna. Leuk als je reageert!

YJB
Berichten: 4
Lid geworden op: 15 mar 2024, 23:47
Locatie: Heerenveen

Re: Even voorstellen YJ

Bericht door YJB » 27 mar 2024, 10:55

Lanina schreef:
27 mar 2024, 04:56
Haai allemaal, ik ben een vrouw van 32. Ik ben me nog aan het oriënteren en kan er met niemand over praten. Omdat het spannend is en ik alleen de stap niet durf te zetten zoek ik een sauna/ Wellnes maatje gezelschap omgeving maakt niet uit.

Lalapoponul@hotmail.com
Hi Lanina, Ik zie dat dit je eerste post is dus welkom!
Ik ben ook vrij nieuw en ga vaak solo op de woensdag avond naar de sauna of in het weekend, woensdag avond zijn er meestal wel meer "vaste klanten" dus dat is altijd gezellig. Je bent altijd welkom om mee te gaan! Stuur me een PM via het forum of reageer hier even.
Ik vond de eerste stap zetten ook moeilijk, maar de meeste mensen die ik tegenkom zijn juist heel open en aardig, en het maakt ze niet uit hoe je eruit ziet dus gewoon doen! :)
Eystaring schreef:
26 mar 2024, 20:12
Welkom op het forum van JAN
De eerste kampeerweekenden staan al weer in de agenda en het eerste weekend staat oom al op het forum onder activiteiten van JAN .

Je bent van harte welkom om eens kennis te komen maken.

Laat het dan even weten in de reacties, zodat we je met open armen kunnen ontvangen
Thx! jullie komend weekend is echt een thuiswedstrijd voor mij maar dat weekend zit al redelijk volgepland dus even kijken hoe alles uitkomt. Lijkt me leuk om eens kennis te maken.

Lanina
Berichten: 2
Lid geworden op: 27 mar 2024, 03:38

Re: Even voorstellen YJ

Bericht door Lanina » 27 mar 2024, 12:26

Lijkt me leuk! Ik kan geen privé bericht sturen je mag me mailen . ;) heb ook snap xx

Eystaring
Vriend(in) van JAN
Berichten: 575
Lid geworden op: 14 apr 2017, 13:15

Re: Even voorstellen YJ

Bericht door Eystaring » 27 mar 2024, 13:57

Lanina schreef:
27 mar 2024, 12:26
Lijkt me leuk! Ik kan geen privé bericht sturen je mag me mailen . ;) heb ook snap xx
Kom gerust eens kennismaken op 1 van de weekenden

Eystaring
Vriend(in) van JAN
Berichten: 575
Lid geworden op: 14 apr 2017, 13:15

Re: Even voorstellen YJ

Bericht door Eystaring » 27 mar 2024, 13:58

YJB schreef:
27 mar 2024, 10:55
Lanina schreef:
27 mar 2024, 04:56
Haai allemaal, ik ben een vrouw van 32. Ik ben me nog aan het oriënteren en kan er met niemand over praten. Omdat het spannend is en ik alleen de stap niet durf te zetten zoek ik een sauna/ Wellnes maatje gezelschap omgeving maakt niet uit.

Lalapoponul@hotmail.com
Hi Lanina, Ik zie dat dit je eerste post is dus welkom!
Ik ben ook vrij nieuw en ga vaak solo op de woensdag avond naar de sauna of in het weekend, woensdag avond zijn er meestal wel meer "vaste klanten" dus dat is altijd gezellig. Je bent altijd welkom om mee te gaan! Stuur me een PM via het forum of reageer hier even.
Ik vond de eerste stap zetten ook moeilijk, maar de meeste mensen die ik tegenkom zijn juist heel open en aardig, en het maakt ze niet uit hoe je eruit ziet dus gewoon doen! :)
Eystaring schreef:
26 mar 2024, 20:12
Welkom op het forum van JAN
De eerste kampeerweekenden staan al weer in de agenda en het eerste weekend staat oom al op het forum onder activiteiten van JAN .

Je bent van harte welkom om eens kennis te komen maken.

Laat het dan even weten in de reacties, zodat we je met open armen kunnen ontvangen
Thx! jullie komend weekend is echt een thuiswedstrijd voor mij maar dat weekend zit al redelijk volgepland dus even kijken hoe alles uitkomt. Lijkt me leuk om eens kennis te maken.
Je kunt als kennismaking ook gerust een dag of dag deel komen.
Bij vragen kun je mij ook rechtstreeks bereiken op voorzitter@wijzijnjan.nl

Edie
Berichten: 2
Lid geworden op: 11 apr 2024, 21:16

Re: Even voorstellen YJ

Bericht door Edie » 11 apr 2024, 21:29

Ik zoek ook sauna maatje, geen bij bedoelingen! Sauna Bahia bocholt bij voorkeur op de dinsdag avond. Komt de sauna jou uit dan hoor ik het graag.

Plaats reactie