Even voorstellen! 38 uit Den Haag

Altijd leuk om te weten wie wie is, dus stel je even voor!
Plaats reactie
Gdenhaag
Berichten: 4
Lid geworden op: 27 mar 2024, 15:47

Even voorstellen! 38 uit Den Haag

Bericht door Gdenhaag » 27 mar 2024, 16:05

Hallo allemaal!

Ik ben een 38 jarige naturist uit Den Haag 🏖️

Ik ben als kind vaak met mijn ouders meegegaan naar naaktstranden en naakt campings zowel in Nederland als in het buitenland. Vanaf mijn puberteit wilde ik absoluut niet meer als naturist door het leven (helemaal ok), maar nu heb ik toch alweer sinds jaar of 6 de relaxte levensstijl van het naturisme opgepakt. Ik ben direct lid geworden van de NFN, ik heb al veel gebruik gemaakt van mooie tips van de vereniging.

Ik kom graag in de sauna en graag op het Westduinpark strand in Den Haag (misschien wel het mooiste strand van Nederland). Zelfs de rit ernaar toe op de fiets door de duinen is al de moeite waard

Daarnaast heb ik ook een balkon met enorm veel bomen om mij heen waardoor ik heerlijk privé naakt kan ontspannen zonder mijn buren te storen.

Ik heb helaas niet heel veel naturisten in mijn directe omgeving. Hoewel sommige vrienden het echt prima vinden om mee te gaan naar het naaktstrand dragen zij toch meestal wel zwembroek.

Ik vind het dan ook superleuk om andere mensen te leren kennen die ook graag naakt recreëren!

Hopelijk krijg ik leuke reacties!

Voor nu wens ik jullie allemaal een fantastisch mooie zomer toe!!! 🌞 🌊 🏝️ 🌳 😎

Arvie
Berichten: 70
Lid geworden op: 06 jun 2023, 18:49

Re: Even voorstellen! 38 uit Den Haag

Bericht door Arvie » 27 mar 2024, 18:12

Welkom op dit forum. Leuk om contacten op te doen. Ik ben Arvie uit Brabant. Heb je Telegram (ArvieZwemmer) of Kik (ZwemmerBB).

Groeten!
Liefhebber massage zwemmen sauna. Leuk als je reageert!

mappie12
Berichten: 27
Lid geworden op: 30 okt 2022, 16:28

Re: Even voorstellen! 38 uit Den Haag

Bericht door mappie12 » 27 mar 2024, 18:17

Hoi hoi

Westduinpark is inderdaad 1 van de mooiste, zo niet het mooiste (naakt)strand van Nederland. Ik kom er ook graag. Er is altijd divers publiek en de sfeer is gemoedelijk. Helaas heb ik ook niemand om mee samen te gaan en lig vaak alleen. Hopelijk wordt het snel beter weer en kunnen we weer genieten en wie weet komen we elkaar eens tegen

Gr

Mart

Gdenhaag
Berichten: 4
Lid geworden op: 27 mar 2024, 15:47

Re: Even voorstellen! 38 uit Den Haag

Bericht door Gdenhaag » 27 mar 2024, 18:36

Hoi Mappie12,

Dank je wel voor je reactie! Ik zal je even toevoegen op Telegram. Mijn telegram is G123456789001

Gdenhaag
Berichten: 4
Lid geworden op: 27 mar 2024, 15:47

Re: Even voorstellen! 38 uit Den Haag

Bericht door Gdenhaag » 27 mar 2024, 18:37

Dank je wel voor je bericht Mart!

Ja ik kan ook niet wachten om er weer toe te gaan! Prachtig daar gemixt publiek super relaxed en dat gewoon in de stad laten we het maar niet te veel mensen zeggen anders wordt het nog druk! 😉

Ik weet niet of je het gebruikt maar ik heb ook telegram bijvoorbeeld je kan me toevoegen als je wilt G123456789001.

Groeten uit Den Haag

Gdenhaag
Berichten: 4
Lid geworden op: 27 mar 2024, 15:47

Re: Even voorstellen! 38 uit Den Haag

Bericht door Gdenhaag » 27 mar 2024, 18:38

Gdenhaag schreef:
27 mar 2024, 16:05
Hallo allemaal!

Ik ben een 38 jarige naturist uit Den Haag 🏖️

Ik ben als kind vaak met mijn ouders meegegaan naar naaktstranden en naakt campings zowel in Nederland als in het buitenland. Vanaf mijn puberteit wilde ik absoluut niet meer als naturist door het leven (helemaal ok), maar nu heb ik toch alweer sinds jaar of 6 de relaxte levensstijl van het naturisme opgepakt. Ik ben direct lid geworden van de NFN, ik heb al veel gebruik gemaakt van mooie tips van de vereniging.

Ik kom graag in de sauna en graag op het Westduinpark strand in Den Haag (misschien wel het mooiste strand van Nederland). Zelfs de rit ernaar toe op de fiets door de duinen is al de moeite waard

Daarnaast heb ik ook een balkon met enorm veel bomen om mij heen waardoor ik heerlijk privé naakt kan ontspannen zonder mijn buren te storen.

Ik heb helaas niet heel veel naturisten in mijn directe omgeving. Hoewel sommige vrienden het echt prima vinden om mee te gaan naar het naaktstrand dragen zij toch meestal wel zwembroek.

Ik vind het dan ook superleuk om andere mensen te leren kennen die ook graag naakt recreëren!

Hopelijk krijg ik leuke reacties! Je kan mij ook toevoegen op Telegram: G123456789001

Voor nu wens ik jullie allemaal een fantastisch mooie zomer toe!!! 🌞 🌊 🏝️ 🌳 😎

mappie12
Berichten: 27
Lid geworden op: 30 okt 2022, 16:28

Re: Even voorstellen! 38 uit Den Haag

Bericht door mappie12 » 27 mar 2024, 19:15

Ik gebruik helaas geen telegram. Alleen email en snapchat. Ouderwets hé haha:). En inderdaad TE druk is ook zeker niet de bedoeling maar gelukkig is er genoeg ruimte

vinc
Berichten: 21
Lid geworden op: 23 jul 2007, 09:18

Re: Even voorstellen! 38 uit Den Haag

Bericht door vinc » 11 apr 2024, 08:04

hallo even een berichtje van een stads genood en welkom hier groet Vinc

Daniël
Berichten: 57
Lid geworden op: 04 mar 2022, 02:29

Re: Even voorstellen! 38 uit Den Haag

Bericht door Daniël » 11 apr 2024, 20:21

Daniël uit Vlaardingen

brownn_1989@hotmail.com voor leuk contact.

Plaats reactie