Gijs

Altijd leuk om te weten wie wie is, dus stel je even voor!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Gijs
Berichten: 10
Lid geworden op: 04 feb 2007, 18:40

Gijs

Bericht door Gijs » 05 feb 2007, 14:06

Goeiendag allemaal, ik ben Gijs en ben nieuw hier op dit forum. heb een tijdje over dit forum gekeken en toen pas aangemeld. Ik zag dat hier de normaalste zaken aan het licht komen wat bij andere forums nog wel eens niet gebeurd.
Hopenlijk blijft het zo en zal ik zeker wat dingen posten of reageren.
Groetje Gijs

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

Gijs

Bericht door Karin » 05 feb 2007, 19:13

Hoi Gijs,

Welkom op het forum van JAN. Leuk om te lezen dat dit forum je blijkbaar aanspreekt.
Momenteel is het trouwens redelijk rustig. Het zal de winter wel zijn, maar af en toe komen er toch wel leuke discussies los.

Ik zou zeggen: stel jezelf eens voor en vertel wat over jezelf... :)

Groetjes,
Karin

corien
Berichten: 747
Lid geworden op: 10 mei 2006, 22:23

Gijs

Bericht door corien » 06 feb 2007, 14:04

hoi Gijs welkom en schrijf gezellig eens iets mee!

Gebruikersavatar
Gijs
Berichten: 10
Lid geworden op: 04 feb 2007, 18:40

Gijs

Bericht door Gijs » 07 feb 2007, 13:37

Nou dat zal ik eens doen dan.
Ik ben dus Gijs ben woonachtig in brabant ik ben inmiddels 50 jaar, ben getrouwd en we hebben1 kind. Mijn hobby's zijn sleutelen aan mijn Trabant 602 uit 1982 (zie www.woodwurm.tk ) een beetje klussen thuis en bezig zijn op de PC waaronder het maken van websites. Ga graag naar de sauna maar inmiddels hebben we er zelf 1tje op de zolder gebouwd zodat we niet elke keer weg hoeven. Niks is lekkerder dan even tussendoor in de sauna te gaan zitten.
Ik ben technisch adviseur bij een bestrijdingsbedrijf. Een erg afwisselende baan die ik al 18 jaar met veel plezier doe.
Ik zal proberen om actief op dit forum zijn dus mensen posten maar!!

Plaats reactie