Lizzy en Roel

Altijd leuk om te weten wie wie is, dus stel je even voor!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Lizzy en Roel
Berichten: 5
Lid geworden op: 14 feb 2007, 05:44

Lizzy en Roel

Bericht door Lizzy en Roel » 16 feb 2007, 03:56

Hoi allemaal,

we willen ons even voorstellen: Lizzy (32) geboren in Noord Ierland en Roel (31) geboren in Limburg, Nederland. Inmiddels spreek ik, Lizzy, vloeiend Nederlands en heb hiervan ook mijn werk gemaakt aangezien ik part time vertaalster ben van Nederlands naar Engels.
Wij zijn een stel dat momenteel aan het reizen is in een Land Rover over de wereld. We zijn nu in Australia en zijn eerst van Engeland (waar we de laatste 5 jaar gewoond hebben) naar India gereden via het midden oosten, Iran en Pakistan en Nepal. Na Australia zullen we de auto verschepen naar Zuid Afrika en naar Nederland rijden waar we ons begin 2008 willen vestigen.

We hebben geen woonadres in Nederland dus we wachten even met lid worden van JAN. We wilde namelijk wel wat camping en strand ervaringen posten op het forum. In Griekenland hebben we mooi naturistisch kunnen camperen en nu weer in Australia. (In het midden Oosten en Iran en de rest van Azie is naturisme niet echt mogelijk, maar dat begrijpen de meeste van jullie natuurlijk wel...)

Hopelijk allemaal tot ziens in Nederland!!
Als je nog zin hebt in wat reisverhalen kijk dan eens op www.popadd.com/overlandy2006

Groetjes Lizzy en Roel :)

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

Lizzy en Roel

Bericht door Karin » 16 feb 2007, 09:53

Welkom Lizzy en Roel!

Zo te zien is het eindelijk toch gelukt om te kunnen posten op het forum! Had nogal wat voeten in de aarde, gezien onze mailwisseling, haha.

Geweldig dat jullie ook gewoon doen wat bijna iedereen wel wil, zo'n fantastische reis en simpelweg bijna de hele wereld zien! Wauw!

Veel avontuur gewenst nog, en wellicht tot in 2008, op een JAN-weekend! (wow, dat klinkt ver weg)

Gebruikersavatar
Marc
Berichten: 688
Lid geworden op: 02 apr 2006, 11:45

Lizzy en Roel

Bericht door Marc » 16 feb 2007, 11:16

Welkom! En ik zeg het niet snel maar blijf nog zo lang mogelijk weg ;)

Gebruikersavatar
Gijs
Berichten: 10
Lid geworden op: 04 feb 2007, 18:40

Lizzy en Roel

Bericht door Gijs » 16 feb 2007, 14:44

Welkom bij Jan, en heel veel plezier met jullie rondreis, ik zou bijna jaloers worden.......... Maar ja met een trabantje de wereld rond, dan kom ik niet verder dan het voormalige oost Duitsland!!!!!!!

Gebruikersavatar
Bert
Berichten: 740
Lid geworden op: 13 jun 2006, 23:26

Lizzy en Roel

Bericht door Bert » 16 feb 2007, 23:15

Hey, welkom.

Gaat JAN toch een beetje wereldwijd worden:) .
Hartstikke leuk, zo de wereld rond trekken. Geniet er nog maar lekker van, settelen kan altijd nog.
In Australie heb je zeker een aantal leuke naturisten stranden.

Gebruikersavatar
Maarten de Vries
Berichten: 423
Lid geworden op: 14 mei 2006, 01:58

Lizzy en Roel

Bericht door Maarten de Vries » 18 feb 2007, 10:15

Hoi Lizzi en Roel,

Erg leuk wat jullie aan het doen zijn. En wat een filmpje op jullie site van jullie rit door Pakistan.

Maarten

corien
Berichten: 747
Lid geworden op: 10 mei 2006, 22:23

Lizzy en Roel

Bericht door corien » 19 feb 2007, 13:52

ja te gek zeg!
en welkom natuurlijk :D

Plaats reactie