Hoi, ik ben Noah
- noahmarissen19
Hoi, ik ben Noah
Hoi hallo! Ik ben Noah en sinds vorige zomer actiever met nudisme. Met mijn ouders ging ik altijd al op vakantie naar nudisten campings in Kroatië en Zuid Frankrijk. Vorige zomer ben ik zelf na 2 jaar niet weer naar nudisten stranden en campings gegaan. Ook ga ik weleens naar een zwembad of sauna om uit de kleding te genieten. Lijkt me leuk om hier andere nudisten te ontmoeten. Ik ben zelf 19 jaar, maar leeftijd maakt me eigenlijk niet zo veel uit.
Groetjes Noah
Groetjes Noah
- noahmarissen19
Re: Hoi, ik ben Noah
Dank je wel. Ik zal me daar aanmelden.
Welkom Noah, veel plezier op het forum. groetjes Vinc
Hey Noah, ik ben Bart en net 33 geworden. Het lijkt me leuk om eens kennis te maken en even te chatten bijvoorbeeld. Lijkt het je leuk om even kennis te maken? Zo ja, hoe zullen we contact leggen? Eerst via mail even wat gegevens delen misschien? Groetjes Bart
Naar welk zwembad ga jenoahmarissen19 schreef: ↑14 okt 2024, 20:21Hoi hallo! Ik ben Noah en sinds vorige zomer actiever met nudisme. Met mijn ouders ging ik altijd al op vakantie naar nudisten campings in Kroatië en Zuid Frankrijk. Vorige zomer ben ik zelf na 2 jaar niet weer naar nudisten stranden en campings gegaan. Ook ga ik weleens naar een zwembad of sauna om uit de kleding te genieten. Lijkt me leuk om hier andere nudisten te ontmoeten. Ik ben zelf 19 jaar, maar leeftijd maakt me eigenlijk niet zo veel uit.
Groetjes Noah
Hoi Noah,
Leuk dat je al met je ouders naar nudisten campings ging. Ik ben Tommy, 19 jaar en het lijk me leuk om met je te chatten via skype of whatsapp en je te ontmoeten. Mijn skype is vanlenttommh@outlook.com
Leuk dat je al met je ouders naar nudisten campings ging. Ik ben Tommy, 19 jaar en het lijk me leuk om met je te chatten via skype of whatsapp en je te ontmoeten. Mijn skype is vanlenttommh@outlook.com
-
Hoi Noah! Ik ben zelf 23 en wat minder ervaren in het naturisme, maar het lijkt me leuk om een buddy te hebben met wie ik samen dingen kan ondernemen.
Ik lees hier iets over een Telegram-groep, maar kan zelf niks vinden in de app. Heeft iemand toevallig een link beschikbaar?
Ik lees hier iets over een Telegram-groep, maar kan zelf niks vinden in de app. Heeft iemand toevallig een link beschikbaar?
-
Vreemd genoeg duikt er nog steeds niets op!
Hoi Noah. Wat is je Telegram? Dan stuur ik de link.
Groet, Arvie
Groet, Arvie
Liefhebber massage zwemmen sauna. Leuk als je reageert!
-
Is er de mogelijkheid op dit forum om een privébericht te sturen?
Morgen misschien eerste keer als dagrecreatie naar Flevo natuur...ervaringen.