Guinness World Recordpoging bloot mini-golfen, zondag 25 maart 2018, Tilburg

Met JAN naar landelijke evenementen
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Activiteiten Commissie JAN
Vriend(in) van JAN
Berichten: 325
Lid geworden op: 10 aug 2007, 10:27

Guinness World Recordpoging bloot mini-golfen, zondag 25 maart 2018, Tilburg

Bericht door Activiteiten Commissie JAN » 19 feb 2018, 18:45

Wanneer:
Zondag 25 maart 2018 om 11 uur

Waar:
Activiteitencentrum Dolfijn
Ringbaan Oost 2a
5013 CA Tilburg
https://www.dolfijn.eu/

Vertel!
The Djuri Collective nodigt de JAN-leden uit om mee te doen aan een recordpoging bloot mini-golfen. Zie de quote hieronder voor het achtergrondverhaal en de info. Lijkt het je leuk om mee te doen? Geef het aan in het topic, en meld je aan via het contact-mailadres.

[QUOTE]Djuri en ik willen jullie graag uitnodigen voor onze Guinness World Record poging om het 'aantal mensen dat in een uur bloot minigolft' te verbreken. Dit in reactie op een Belgisch krantenartikel, dat berichtte van de Australische jongerengroep die het voormalige Engelse record verbroken zouden hebben, bedachten wij dat wij Nederlanders dat beter zouden kunnen. Omdat het leuk is, maar zeker ook om meer aandacht voor bloot te genereren, en te laten zien dat naaktrecreatie ook zeker voor jonge mensen is. Bovendien is het een leuke gelegenheid om jonge mensen van allerlei verenigingen, groepen en windrichtingen bij elkaar te krijgen! :D

Hoe en wat? Het is op zondag 25 maart, om 11u bij activiteitencentrum Dolfijn in Tilburg. Zij gaan alleen voor ons open, zodat we op hun (indoor) glow-in-the-dark-golf een uur bloot kunnen minigolven. Er zullen geen vertegenwoordigers van Guinness bij aanwezig zijn, we zullen zelf bewijs verzamelen voor ons record en dat naar hen opsturen. Er zullen dus foto's gemaakt worden, en beelden van de beveiligingscamera's. Dit is echter alleen voor bewijsvoering, er zijn geen publicatierechten voor Guinness tenzij daar actief toestemming voor gegeven wordt door de deelnemer.

Iedereen mag meedoen aan de recordpoging, wel graag aanmelden van tevoren. Want het zou leuk zijn als er ook een aantal JANners komen golven :)

Voor meer informatie en aanmelding kan iedereen mailen naar karin@thedjuricollective.nl of me een pb sturen op Facebook (Karin van Beljouw)[/QUOTE]

Gepost door Tuur

Als je in dit draadje meldt dat je meegaat word je op onderstaande lijst gezet



Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

Guinness World Recordpoging bloot mini-golfen, zondag 25 maart 2018, Tilburg

Bericht door Karin » 22 feb 2018, 09:28

Áls ik dan in Nederland was geweest, én ik had op de datum niet ook de ledenvergadering van een andere naturistenvereniging gehad, dán had het me wel leuk geleken.
Kortom: ik ben er niet bij.

Gebruikersavatar
Bas Hollander
Vriend(in) van JAN
Berichten: 70
Lid geworden op: 03 mar 2018, 14:04

Guinness World Recordpoging bloot mini-golfen, zondag 25 maart 2018, Tilburg

Bericht door Bas Hollander » 11 mar 2018, 12:07

Mij lijkt het wel leuk om mee te doen. Jammer dat er niet veel response is.

Gebruikersavatar
Bas Hollander
Vriend(in) van JAN
Berichten: 70
Lid geworden op: 03 mar 2018, 14:04

Re: Guinness World Recordpoging bloot mini-golfen, zondag 25 maart 2018, Tilburg

Bericht door Bas Hollander » 25 mar 2018, 22:41

Ik HEB meegedaan met bloot minigolfen! Iemand moet JAN toch vertegenwoordigen :) We hebben het record verbroken! Het was apart om een naturisten event te zien met vooral jongeren.

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

Re: Guinness World Recordpoging bloot mini-golfen, zondag 25 maart 2018, Tilburg

Bericht door Karin » 26 mar 2018, 18:41

Gaaf dat het record verbroken is door een Nederlandse groep. :D

Gebruikersavatar
Bas Hollander
Vriend(in) van JAN
Berichten: 70
Lid geworden op: 03 mar 2018, 14:04

Re: Guinness World Recordpoging bloot mini-golfen, zondag 25 maart 2018, Tilburg

Bericht door Bas Hollander » 26 mar 2018, 23:36

Karin schreef:
26 mar 2018, 18:41
Gaaf dat het record verbroken is door een Nederlandse groep. :D
Ja! Nederland heeft een reputatie hoog te houden :relaxed:

Plaats reactie