Nieuw hier

Altijd leuk om te weten wie wie is, dus stel je even voor!
Plaats reactie
Groem07
Berichten: 8
Lid geworden op: 11 apr 2018, 20:57

Nieuw hier

Bericht door Groem07 » 14 apr 2018, 11:31

Hallo allemaal,

Na alles een beetje uitgezocht te hebben hoe dit allemaal werkt, ook het forum gevonden hahaha. Ik had hier afgelopen week een oproepje opgezet voor dagje sauna. Maar hier dus iets over mijzelf.
Ik ben vanaf kinds af aan al naturist. Zo ging ik frequent met mijn ouders naturistische kamperen en vakanties. Later deed ik datzelf met vrienden. Naturisme is fijn, ontspannen en soort gevoel van bevrijding en gelijkheid. Zo heb ik onlangs nog mee gedaan met het wereldrecord bloot minigolf in Tilburg. Dat was via Facebook genaration N. Volgens mij hebben we het met z’n allen verbroken. En het was grappig , leuk en ontspannen. Ook leuk te zien dat iedereen erg enthousiast was.

De meeste vrienden van mij hebben kinderen en of een relatie, daarbuiten hebben de meeste van hen niets met naturisme, dus toen ik in contact kwam met wijzijnjan/Sanne, dacht ik direct: leuk! Daar vind ik dus die groep met gelijkgestemden mensen met dezelfde interesse. Ik ben erg benieuwd naar het kampeerweekend eind april (mijn eerste activiteit hier) en daarbuiten naar alle andere activiteiten.

Dus ik zeg...tot in april!

Groetjes,

Martin

Eystaring
Vriend(in) van JAN
Berichten: 573
Lid geworden op: 14 apr 2017, 13:15

Re: Nieuw hier

Bericht door Eystaring » 14 apr 2018, 12:31

Welkon op het forum en tot op het kampeerweekend

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

Re: Nieuw hier

Bericht door Karin » 14 apr 2018, 15:07

Welkom hier op het forum Martin, en tot eind april dan!

Groem07
Berichten: 8
Lid geworden op: 11 apr 2018, 20:57

Re: Nieuw hier

Bericht door Groem07 » 15 apr 2018, 09:00

Bedankt en ik kijk er naar uit! Tot dan

Gebruikersavatar
Marjoleine
Berichten: 1624
Lid geworden op: 30 aug 2007, 20:35

Re: Nieuw hier

Bericht door Marjoleine » 17 apr 2018, 19:26

Hoi Martin,

Welkom op het forum en tot op het kampeerweekend volgende week!

Liebling
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 apr 2018, 16:31

Re: Nieuw hier

Bericht door Liebling » 02 mei 2018, 12:24

Hallo,

Ik heb mij ook aangemeld hier. Het is lastig om een goede groep op internet te vinden wat betrouwbaar is.
Ik hoop dat hier wel te vinden.

Zelf ben ik al naturist van af de lagere school ongeveer. Ik beleef er elke dag heel veel plezier aan!
Ik ga graag naar sauna en naturisten stranden en dergelijke. En geniet dan van de vrijheid die ik dan voel.

Wie weet lees je mijn berichten hier of heb je vragen dan hoor ik het graag!

Gebruikersavatar
Karin-Admin
Berichten: 46
Lid geworden op: 09 jan 2007, 21:44

Re: Nieuw hier

Bericht door Karin-Admin » 02 mei 2018, 16:28

Hoi Liebling,

Ik heb geprobeerd je berichtje te verplaatsen, zodat je een nieuw topic begint met je voorstellen, maar we gebruiken deze forumsoftware pas sinds kort, en ik weet nog even niet hoe dat moet. Je 'kaapt' nu in feite andermans onderwerp. Wat op zich niet erg is, maar het zorgt er wel voor dat je eigen voorstelbericht niet erg opvalt.
Dus tip: begin een nieuw onderwerp op de volgende plek: https://wijzijnsanne.nl/forum/viewforum.php?f=8
Eventueel kan je gewoon de tekst die je hierboven schreef kopiëren natuurlijk.
Hoe dan ook, welkom op het forum van JAN en SANNE! :)

nathan
Berichten: 110
Lid geworden op: 03 mei 2014, 11:26

Re: Nieuw hier

Bericht door nathan » 05 mei 2018, 12:00

Hoi Martin,

Ik vind het leuk om je berichtje te lezen. Te meer omdat je meedeed aan het minigolfen. Veel van hen ken in nl ook.
Nou tot ziens op een weekendje ;)

Nathan van Dongen

Plaats reactie