Hey allemaal

Altijd leuk om te weten wie wie is, dus stel je even voor!
Plaats reactie
Geine
Berichten: 3
Lid geworden op: 13 jul 2019, 00:24

Hey allemaal

Bericht door Geine » 13 jul 2019, 11:42

Ik ben wilco en kom uit nieuwegein
Werk in de bouw ben 27 jaar oud
Ik heb een vriend vam dezelfde leeftijd
En ben nog nooit op een naaktstrand ofzo geweest
Wel vroeger met handbal en in de sportschool en na een bedrijfs uitje ofzo naakt met andere mensen geweest maar zie er erg tegen op om tussen de “ouwe” mensen te liggen zal wel wennen zijn maar daar heb ik niet eg zo behoefte aan
Loop thuis wel al vaak naakt rond maar nog nooit eg buiten maar lijkt me geweldig mn vriend is er wat minder van maar lijkt me leuk om met leeftijds genoten een x de 1e stap te zetten nou snap ik dat voor veel mannen(jongens) van mijn leeftijd lastig is mischien omdat je naakt met een gay gaat om zo maar te zeggen
Groetjes wilco

Eystaring
Vriend(in) van JAN
Berichten: 573
Lid geworden op: 14 apr 2017, 13:15

Re: Hey allemaal

Bericht door Eystaring » 13 jul 2019, 15:00

Genoeg mensen hier op het forum en je kunt altijd eens een dag kennis komen Aken op de camping of op een sauna dag

Jeroen_hgv
Berichten: 7
Lid geworden op: 20 jun 2019, 20:58

Re: Hey allemaal

Bericht door Jeroen_hgv » 13 jul 2019, 16:35

Hoi Wilco,

Een paar weken geleden ben ik voor het eerst naar een naaktstand geweest. Dat was bij de maarsseveense plassen. Dat is volgens niet heel ver bij jou uit de buurt?!

Ik vond dit een hele mooie plek om kennis te maken met naturisme. Een aanrader.

Groeten,
Jeroen

Geine
Berichten: 3
Lid geworden op: 13 jul 2019, 00:24

Re: Hey allemaal

Bericht door Geine » 14 jul 2019, 02:19

Nou maar ff wachten op heel mooi weer
Of juist niet dan is het rustig en mischien makkelijker
Vind het wel spannend ergens maar lopen er niet heel veel ouderen rond om zo maar te zeggen
Is toch wat makkelijker om je op je gemak te voelen als er wat onder de 35 zijn zeg maar

Geine
Berichten: 3
Lid geworden op: 13 jul 2019, 00:24

Re: Hey allemaal

Bericht door Geine » 14 jul 2019, 02:22

En ja om voor de 1 e x gelijk een camping
Op te gaan is ook weer zo iets of niet ?

Gebruikersavatar
TuuronTour
Berichten: 1110
Lid geworden op: 08 nov 2007, 19:37

Re: Hey allemaal

Bericht door TuuronTour » 14 jul 2019, 14:15

Zoals eystaring gisteren al schreef, een dagbezoek als introducee is altijd mogelijk om een keer de sfeer van een JAN-weekend op een terrein te komen proeven.

Eystaring
Vriend(in) van JAN
Berichten: 573
Lid geworden op: 14 apr 2017, 13:15

Re: Hey allemaal

Bericht door Eystaring » 14 jul 2019, 19:45

Ik ben zelf ook de eerste keer een dagje kennis komen maken in deloop van de ochtend aangekomen en dacht we zien wel of het gezellig is en hoe laat we weer naar huis gaan

Voordeel van de camping boven het stand vond ik dat ik zeker zou weten dat er leeftijdsgenoten zouden zijn en er meer verschillende dingen te doen zijn dan aan het stand.

Maar je kunt natuurlijk ook beginnen met kennis maken tijdens een sauna dag

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

Re: Hey allemaal

Bericht door Karin » 15 jul 2019, 11:24

Hoi Wilco, welkom hier op het forum!

Wat betreft veel oudere mensen binnen het naturisme, wen er maar vast aan... De jongeren zijn nou eenmaal zwaar in de meerderheid, dus het is niet anders. Da's ook exact de reden waarom JAN ooit is opgericht, niks mis met oudere mensen (meestal dan ;-) ), maar je wilt gewoon ook graag af en toe (of vaak) met je eigen leeftijdsgenoten wat ondernemen.

Verder kan je natuurlijk prima op een minder mooie dag eens het naaktstrand 'proberen', maar er zijn ook de nodige stranden waar op rustigere momenten, of aan het eind van de middag / in de avond mensen komen met andere bedoelingen (seksueel dus). Dat heeft natuurlijk niks met naturisme te maken en hoort niet thuis op het naaktstrand, maar helaas komt het wel voor, en dat kan een verkeerd beeld geven van de normaal relaxte sfeer op een naaktstrand.
Op een camping of verenigingsterrein zul je dat gedrag in principe nooit zien, en daar kan je ook gewoon voor een dagje heen. Op sommige terreinen is dan wel weer een NFN-pas verplicht, maar als je van tevoren belt en uitlegt dat het nieuw voor je (jullie) is en dat je graag een dagje wilt komen 'proberen', is dat meestal geen probleem.

Ook als je een keer met JAN mee wilt, en je hebt nog geen NFN-pas, dan kunnen de organisatoren van dat weekend meestal wel regelen dat je gewoon welkom bent.

Rinaldo-Lisse
Berichten: 35
Lid geworden op: 16 jun 2020, 22:03
Locatie: Lisse
Contacteer:

Re: Hey allemaal

Bericht door Rinaldo-Lisse » 03 mar 2021, 16:49

Geine schreef:
13 jul 2019, 11:42
Ik ben wilco en kom uit nieuwegein
Werk in de bouw ben 27 jaar oud
Ik heb een vriend vam dezelfde leeftijd
En ben nog nooit op een naaktstrand ofzo geweest
Wel vroeger met handbal en in de sportschool en na een bedrijfs uitje ofzo naakt met andere mensen geweest maar zie er erg tegen op om tussen de “ouwe” mensen te liggen zal wel wennen zijn maar daar heb ik niet eg zo behoefte aan
Loop thuis wel al vaak naakt rond maar nog nooit eg buiten maar lijkt me geweldig mn vriend is er wat minder van maar lijkt me leuk om met leeftijds genoten een x de 1e stap te zetten nou snap ik dat voor veel mannen(jongens) van mijn leeftijd lastig is mischien omdat je naakt met een gay gaat om zo maar te zeggen
Groetjes wilco
Hoi wilco het is best lastig inderdaad om mede gay nudisten te vinden.
Maar er zullen er hoer genoeg zijn.
Nu ben ik 44 jaar. Dus waarschijnlijk wat te oud.

Groet Rinaldo

Plaats reactie