Nudisten thuis

Plaats hier je oproep
Dordrecht1984
Berichten: 28
Lid geworden op: 18 aug 2019, 17:41

Nudisten thuis

Bericht door Dordrecht1984 » 09 sep 2019, 14:31

Ik zelf ben al jaren nudist. Vind het een super levensstijl. Ik ben er niet mee opgegroeid, maar heb het zelf ervaren, en er nooit mee opgehouden. Ik ben het type die thuis het liegst naakt loopt en zo nu en dan in de natuur, maar dat laatste is moeilijk. Het is jammer dat deze levenstijl moeilijk is te delen met anderen. Mogelijk dat jij als lezer hetzelfde ervaart. Soms is het je thuis situatie due het onmogelijk maakt, of zijn het vooroordelen van huisgenoten of familie? Bij mij thuis geldt dat iedereen zich of haarzelf moet kunnen zijn. Voel jij je ook geremd in je thuis situatie? Bij mij thuis is iedereen welkom voor een kop koffie. Helaas heb ik hier enkele contacten opgedaan, die uiteindelijk niet serieus bleken te zijn. Jammer dat er mebsen bij zijn die alleen maar uit zijn op dick pics of andere bedoelingen. Ik sta echt overal voor open, maar dit soort voorstellen en fake mensen natuurlijk niet. Ik zelf woon in Dordrecht, en iedereen is welkom om deze levenstijl te kunnen delen. Voel je vrij om een bericht te sturen. En wie weet dat er een klik is.
Groet,. George uit Dordrecht (34).

"naakt is natuurlijk)
#behappybenude# :heart_eyes:

Melvin010
Berichten: 5
Lid geworden op: 14 aug 2019, 11:53

Re: Nudisten thuis

Bericht door Melvin010 » 15 sep 2019, 01:47

Ik heb het ook een aantal jaren geleden ontdekt. Eerst zelf op het strand. Een keer wezen kamperen. En als je het met anderen kan delen is het helemaal tof. Ik voel me er veel vrijer door.

Dordrecht1984
Berichten: 28
Lid geworden op: 18 aug 2019, 17:41

Re: Nudisten thuis

Bericht door Dordrecht1984 » 15 sep 2019, 11:42

Melvin010 schreef:
15 sep 2019, 01:47
Ik heb het ook een aantal jaren geleden ontdekt. Eerst zelf op het strand. Een keer wezen kamperen. En als je het met anderen kan delen is het helemaal tof. Ik voel me er veel vrijer door.
Je bent altijd welkom :relieved:
#behappybenude# :heart_eyes:

Nudist92
Berichten: 29
Lid geworden op: 28 okt 2018, 14:39

Re: Nudisten thuis

Bericht door Nudist92 » 20 sep 2019, 15:07

Heerlijk vind ik dat.
Kik: feyrdam

Dordrecht1984
Berichten: 28
Lid geworden op: 18 aug 2019, 17:41

Re: Nudisten thuis

Bericht door Dordrecht1984 » 20 sep 2019, 21:09

Nudist92 schreef:
20 sep 2019, 15:07
Heerlijk vind ik dat.
Kik: feyrdam
Jou had ik al uitgenodigd, en toen was het tof, en vervolgens wilde je niet. En toen weer wel. Graag of helemaal niet
#behappybenude# :heart_eyes:

Melvin010
Berichten: 5
Lid geworden op: 14 aug 2019, 11:53

Re: Nudisten thuis

Bericht door Melvin010 » 29 sep 2019, 01:30

Dordrecht1984 schreef:
15 sep 2019, 11:42
Melvin010 schreef:
15 sep 2019, 01:47
Ik heb het ook een aantal jaren geleden ontdekt. Eerst zelf op het strand. Een keer wezen kamperen. En als je het met anderen kan delen is het helemaal tof. Ik voel me er veel vrijer door.
Je bent altijd welkom :relieved:
Tof! Leuk om andere nudisten te leren kennen. Al mensen via hier ontmoet?
Ik kan geloof ik geen rechtstreeks bericht sturen via hier isn't it?

Dordrecht1984
Berichten: 28
Lid geworden op: 18 aug 2019, 17:41

Re: Nudisten thuis

Bericht door Dordrecht1984 » 30 sep 2019, 06:37

Melvin010 schreef:
29 sep 2019, 01:30
Dordrecht1984 schreef:
15 sep 2019, 11:42
Melvin010 schreef:
15 sep 2019, 01:47
Ik heb het ook een aantal jaren geleden ontdekt. Eerst zelf op het strand. Een keer wezen kamperen. En als je het met anderen kan delen is het helemaal tof. Ik voel me er veel vrijer door.
Je bent altijd welkom :relieved:
Tof! Leuk om andere nudisten te leren kennen. Al mensen via hier ontmoet?
Ik kan geloof ik geen rechtstreeks bericht sturen via hier isn't it?
Hoi Melvin 010, nee geen andere nudisten ontmoet helaas. Geen rechtstreeks berichten mogelijk. Maar ik geef je mijn mail adres. Dat is makkelijker, Dordrecht1984@hotmail.com
Hoop iets te horen van je!!
#behappybenude# :heart_eyes:

Nudist92
Berichten: 29
Lid geworden op: 28 okt 2018, 14:39

Re: Nudisten thuis

Bericht door Nudist92 » 30 sep 2019, 18:39

Heb je kik?

Dordrecht1984
Berichten: 28
Lid geworden op: 18 aug 2019, 17:41

Re: Nudisten thuis

Bericht door Dordrecht1984 » 02 okt 2019, 09:42

Nudist92 schreef:
30 sep 2019, 18:39
Heb je kik?
. Ja maar inmiddels verwijderd. Stuur maar mailtje!
#behappybenude# :heart_eyes:

Melvin010
Berichten: 5
Lid geworden op: 14 aug 2019, 11:53

Re: Nudisten thuis

Bericht door Melvin010 » 06 okt 2019, 00:44

Tof, heb je gemaild.

Meeuw67
Berichten: 3
Lid geworden op: 10 jan 2020, 09:27

Re: Nudisten thuis

Bericht door Meeuw67 » 10 jan 2020, 10:16

Lijkt mij ook super om met een leuk clubje mensen om en om thuis ergens elkaar te leren kennen.
Wie weet.
Naakt is heerlijk!

Nudist92
Berichten: 29
Lid geworden op: 28 okt 2018, 14:39

Re: Nudisten thuis

Bericht door Nudist92 » 22 jan 2020, 13:55

Heerlijk lijkt me dat

Wilco
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 feb 2020, 13:20

Re: Nudisten thuis

Bericht door Wilco » 09 feb 2020, 13:42

Beste,

Naakt is heerlijk helaas berust hier bij veel mensen hier nog altijd een soort van taboe op, ook ik mijn vriendenkring.

Nieuwe-nudist
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 okt 2020, 18:23

Re: Nudisten thuis

Bericht door Nieuwe-nudist » 21 okt 2020, 18:26

Hoi hoi ,

Ik ben een gast die nieuw is met nudisme maar lijkt me ongelooflijk cool .
Vooral nudisme in huiselijke sfeer ook en mensen kennen die ook nudist zijn .
Ik woon in friesland sneek maar kom wel eens in dordrecht bij familie !

Groeten hendrik

Bi58nudist
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 dec 2019, 10:46

Re: Nudisten thuis

Bericht door Bi58nudist » 20 nov 2020, 20:29

Wat fijn dat dat bij je kan. Ben graag naakt . Maar partner houd er niet van
Gezellig naakt een bak koffie. Relaxed klinkt fijn
Groetjes Rob

Dordrecht1984
Berichten: 28
Lid geworden op: 18 aug 2019, 17:41

Re: Nudisten thuis

Bericht door Dordrecht1984 » 24 jan 2021, 22:10

Melvin010 schreef:
06 okt 2019, 00:44
Tof, heb je gemaild.
Kan je de mail nog eens sturen
#behappybenude# :heart_eyes:

Wilco
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 feb 2020, 13:20

Re: Nudisten thuis

Bericht door Wilco » 13 mar 2021, 16:09

Komt niet echt van de grond dit initiatief. Heb nu met twee mensen contact gehad. Even jullie mening is het normaal dat mensen na 1 e-mail al om een foto vragen of ben ik te achterdochtig?.

mindfulnudist
Berichten: 34
Lid geworden op: 03 okt 2020, 14:06

Re: Nudisten thuis

Bericht door mindfulnudist » 15 mar 2021, 07:30

Wilco schreef:
13 mar 2021, 16:09
Komt niet echt van de grond dit initiatief. Heb nu met twee mensen contact gehad. Even jullie mening is het normaal dat mensen na 1 e-mail al om een foto vragen of ben ik te achterdochtig?.
Wat voor de een normaal is, is voor de ander abnormaal. Ligt een beetje aan de context waarin een foto gestuurd wordt, of het een vraag om een naaktfoto gaat en wat de intentie is, zover dat laatste uit de toon van het contact op te maken valt.

Misschien is het fijner om met het verzamelde clubje even te videobellen om elkaar te leren kennen, daarna in de publieke ruimte af te spreken om vervolgens pas thuis af te spreken. Niet iedereen heeft "de juiste" intentie, vooral niet als het om een onderwerp gaat wat nogal wat mensen met de verkeerde intentie aantrekt.

Misschien is het niet je natuur maar een beetje achterdocht kan hier geen kwaad denk ik. Sommige mensen zijn van het vertrouwen geven ipv het verdienen van vertrouwen maar in sommige situaties is het toch wel raadzaam om dat om te draaien.

Wilco
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 feb 2020, 13:20

Re: Nudisten thuis

Bericht door Wilco » 15 mar 2021, 08:55

Voor de duidelijkheid het gaat om een normale foto, maar een beetje achterdocht krijg ik er wel van

Wilco
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 feb 2020, 13:20

Re: Nudisten thuis

Bericht door Wilco » 20 mar 2021, 22:05

Maar ik sta er nog steeds voor open dus als er mensen zijn laat het me weten!

jan roosendaal
Berichten: 4
Lid geworden op: 26 mar 2021, 09:24

Re: Nudisten thuis

Bericht door jan roosendaal » 26 mar 2021, 11:05

Ik woon sinds kort op mezelf en kan dus doen en laten wat ik wil, een van die dingen dat ik naakt kan zijn wanneer ik dat wil en doe het ook , ik hou wel de gordijnen dicht niet voor mezelf maar meer voor mensen die zich daar aan storen wil ik rekening mee houden .
het lijkt me supper cool om met mensen om te gaan die de zelfde levenswijzen hebben dan ik , ik woon in Roosendaal dus als je ook uit die omgeving komt , laat het me weten
Jan.

Dordrecht1984
Berichten: 28
Lid geworden op: 18 aug 2019, 17:41

Re: Nudisten thuis

Bericht door Dordrecht1984 » 28 mar 2021, 10:45

Wilco schreef:
13 mar 2021, 16:09
Komt niet echt van de grond dit initiatief. Heb nu met twee mensen contact gehad. Even jullie mening is het normaal dat mensen na 1 e-mail al om een foto vragen of ben ik te achterdochtig?.
Wilci, als je op internet gaat daten zie je ook een foto.. Op grond daarvan wil je wel weten wie er aan de andere kant zit. De vraag was een normale foto, maar als dat gelijk achterdocht oproept en je het hier in de groep gooit ben je gewoon zielig.
Je bent totaal niet naturist waardig door overal wat achter te zoeken.
#behappybenude# :heart_eyes:

Wilco
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 feb 2020, 13:20

Re: Nudisten thuis

Bericht door Wilco » 28 mar 2021, 12:08

Beste George,

Ik zie toch wel duidelijk een verschil tussen een datingsite en een nudistenforum. Totaal niet nudist waardig?, wat een vreemde uitspraak om iets wat ik hier op het forum in de groep heb gegooid. Maar ja dan ben je tegenwoordig gelijk zielig 🤦

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

Re: Nudisten thuis

Bericht door Karin » 28 mar 2021, 17:08

Dordrecht1984 schreef:
28 mar 2021, 10:45
Wilco schreef:
13 mar 2021, 16:09
Komt niet echt van de grond dit initiatief. Heb nu met twee mensen contact gehad. Even jullie mening is het normaal dat mensen na 1 e-mail al om een foto vragen of ben ik te achterdochtig?.
Wilci, als je op internet gaat daten zie je ook een foto.. Op grond daarvan wil je wel weten wie er aan de andere kant zit. De vraag was een normale foto, maar als dat gelijk achterdocht oproept en je het hier in de groep gooit ben je gewoon zielig.
Je bent totaal niet naturist waardig door overal wat achter te zoeken.
@Dordrecht1984 Dit is géén datingsite, dus raar om het daarmee te vergelijken. Dat jij blijkbaar graag een foto wil van mensen waarmee je online kletst mag jij weten, je mag erom vragen, maar als de andere kant het raar vindt, of niet wil geven, dan is dat helemaal prima.
Ik vind het trouwens óók raar om dat na 1 bericht al te vragen, en ik zou ook vermoeden dat er andere interesses zijn dan enkel mede-naturisten leren kennen. Wat overigens niet erg is, maar wederom: het is hier geen datingsite.

En je opmerking: 'Je bent totaal niet naturist waardig door overal wat achter te zoeken.', vind ik echt niet kunnen. Sowieso is het niet aan jou om te bepalen wat naturist-waardig is. En daarbij vind ik het juist vrij gezond om even iets langer na te denken als er iets van je gevraagd wordt wat je zelf niet nodig vindt, of minstens apart vindt.
Ik denk dat dat júíst vrij normaal is onder naturisten, omdat er helaas toch altijd wat vaag volk afkomt op naturistenfora en -websites, die de gekke kronkel in de kop hebben dat bloot ongetwijfeld ook seks betekent, of dat naturisten daar naar op zoek zijn.

Wilco
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 feb 2020, 13:20

Re: Nudisten thuis

Bericht door Wilco » 28 mar 2021, 20:57

Hoi Karin,

Alsof ik het bericht zelf heb geschreven, blij dat je het me eens bent.

Vincent82
Berichten: 68
Lid geworden op: 17 feb 2019, 00:49
Locatie: Hengelo

Re: Nudisten thuis

Bericht door Vincent82 » 28 mar 2021, 22:57

Begrijp überhaupt niet dat men thuis wil afspreken voor een kop koffie en dan ook nog eens naakt.

Welke intentie heb je dan eigenlijk?

Spreek dan af op 1 van vele blootlocaties in Nederland.

Groetjes,
Vincent.

jan roosendaal
Berichten: 4
Lid geworden op: 26 mar 2021, 09:24

Re: Nudisten thuis

Bericht door jan roosendaal » 07 apr 2021, 09:42

Wilco schreef:
28 mar 2021, 12:08
Beste George,

Ik zie toch wel duidelijk een verschil tussen een datingsite en een nudistenforum. Totaal niet nudist waardig?, wat een vreemde uitspraak om iets wat ik hier op het forum in de groep heb gegooid. Maar ja dan ben je tegenwoordig gelijk zielig 🤦
[/quote

ik vind dat iedereen mag doen en laten zolang je er een ander niet mee kwetst
Jan Roosendaal

Valma
Berichten: 5
Lid geworden op: 22 mar 2021, 11:15

Re: Nudisten thuis

Bericht door Valma » 07 apr 2021, 17:11

Zoveel mensen, zoveel wensen. War voor de ene heel gewoon of normaal is, is voor een ander weer raar, dat geldt zowel voor iemand naakt bezoeken als voor het vragen van foto's. Van een foto heb je wel een eerste indruk, soms zie je aan iemands foto alwel of er een klik kan ontstaan of juist niet.
Ik heb al vaker oproepen gezien van mensen die naakt koffie willen drinken of anderszins willen bezoeken. Moet iedereen voor zichzelf weten, ik zou me er alleen wel ongemakkelijk bij voelen. Kom je bij een vreemde binnen, trek je je kleren uit, ga je aan tafel of op de bank zitten, koppie koffie voor je neus, "koekje erbij?". En waar ga je het dan over hebben? "Goh, doe je dit vaker...?"
Ik zou het een hele ongemakkelijke situatie vinden...

Zelfs als ik iemand langer of beter zou kennen, zou ik het een behoorlijke drempel vinden. Ik weet niet hoe ik er over denk als mij dit een keer overkomen is, misschien (heeeel misschien) denk ik er dan anders over, geen idee.

Ik persoonlijk zou het een andere situatie vinden als je elkaar op een camping/naaktstrand/sauna/naturistisch zwemuurtje in een zwembad ontmoet of leert kennen en daar dan een bakkie doet. Je weet natuurlijk vooraf niet hoe zich dat ontwikkelt, kan best zijn dat je later alsnog naakt bij elkaar thuis op de koffie gaat, maar dan heb ik, als mij zoiets zou overkomen, daar een iets beter gevoel bij.

Ik ben, toen het nog kon, meerdere keren (5-6?) met een voormalige collega, wat zich tot vriendschap ontwikkelt heeft, naar de sauna geweest. Naast mijn voordeur hangt een nudistenbord, bovendien hebben we er een paar keer over gesproken dat wij thuis bijna altijd naakt zijn. Maar buiten de saunabezoeken om, zijn onze kleren niet uit geweest als hij hier op bezoek komt. Dat houden we ook zo

Wat ik ermee wil zeggen is, dat ik niemand veroordeel, iedereen moet voor zichzelf weten waar hij/zij zich prettig bij voelt. Als twee (of meer) personen elkaar leren kennen (in het echie of via een forum, maakt niet uit) en ze zitten op 1 level, wie ben ik dan om ze te veroordelen?

Maatje86
Berichten: 42
Lid geworden op: 26 jun 2021, 15:39

Re: Nudisten thuis

Bericht door Maatje86 » 26 jun 2021, 15:45

Hi George

Wat voor tips kan je geven voor iemand die het wil proberen?

Gr Milo

Dordrecht1984
Berichten: 28
Lid geworden op: 18 aug 2019, 17:41

Re: Nudisten thuis

Bericht door Dordrecht1984 » 13 mar 2022, 11:01

Maatje86 schreef:
26 jun 2021, 15:45
Hi George

Wat voor tips kan je geven voor iemand die het wil proberen?

Gr Milo
Voel jezelf comfortabel in je eigen omgeving en comfortabel in je eigen lichaam
#behappybenude# :heart_eyes:

Maatje86
Berichten: 42
Lid geworden op: 26 jun 2021, 15:39

Re: Nudisten thuis

Bericht door Maatje86 » 11 jun 2022, 09:15

Dordrecht1984 schreef:
13 mar 2022, 11:01
Maatje86 schreef:
26 jun 2021, 15:45
Hi George

Wat voor tips kan je geven voor iemand die het wil proberen?

Gr Milo
Voel jezelf comfortabel in je eigen omgeving en comfortabel in je eigen lichaam
Ik zoek iemand die mij daarbij wil helpen

Maatje86
Berichten: 42
Lid geworden op: 26 jun 2021, 15:39

Re: Nudisten thuis

Bericht door Maatje86 » 11 jun 2022, 09:15

Ik zoek iemand die mij daarbij wil helpen

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

Re: Nudisten thuis

Bericht door Karin » 15 jun 2022, 14:20

Ga gewoon eens een keer mee met de club, dan word je door mede-naturisten welkom geheten, en ben je over de drempel. Want het stelt echt minder voor dan je nu misschien denkt.
Komend weekend wordt het prachtig weer, en wordt er gekampeerd op De Wilgenborgt. Zie: https://wijzijnjan.nl/forum/viewtopic.php?f=13&t=5060 Je kan ook een dagje komen als je niet gelijk wilt kamperen.

Chico
Berichten: 9
Lid geworden op: 04 jun 2022, 00:52
Locatie: Arnhem

Re: Nudisten thuis

Bericht door Chico » 17 jun 2022, 22:15

Dordrecht1984 schreef:
09 sep 2019, 14:31
Ik zelf ben al jaren nudist. Vind het een super levensstijl. Ik ben er niet mee opgegroeid, maar heb het zelf ervaren, en er nooit mee opgehouden. Ik ben het type die thuis het liegst naakt loopt en zo nu en dan in de natuur, maar dat laatste is moeilijk. Het is jammer dat deze levenstijl moeilijk is te delen met anderen. Mogelijk dat jij als lezer hetzelfde ervaart. Soms is het je thuis situatie due het onmogelijk maakt, of zijn het vooroordelen van huisgenoten of familie? Bij mij thuis geldt dat iedereen zich of haarzelf moet kunnen zijn. Voel jij je ook geremd in je thuis situatie? Bij mij thuis is iedereen welkom voor een kop koffie. Helaas heb ik hier enkele contacten opgedaan, die uiteindelijk niet serieus bleken te zijn. Jammer dat er mebsen bij zijn die alleen maar uit zijn op dick pics of andere bedoelingen. Ik sta echt overal voor open, maar dit soort voorstellen en fake mensen natuurlijk niet. Ik zelf woon in Dordrecht, en iedereen is welkom om deze levenstijl te kunnen delen. Voel je vrij om een bericht te sturen. En wie weet dat er een klik is.
Groet,. George uit Dordrecht (34).

"naakt is natuurlijk)
Hee hee
Ik ben 23 jaar en kom uit Arnhem
Ik heb niet super veel ervaring maar kom wel al een langere tijd op het naaktstrand
Zou leuk zijn om meerdere mensen te ontmoeten

FredG
Berichten: 37
Lid geworden op: 11 dec 2022, 18:48

Re: Nudisten thuis

Bericht door FredG » 11 dec 2022, 20:03

Dordrecht1984 schreef:
09 sep 2019, 14:31
Ik zelf ben al jaren nudist. Vind het een super levensstijl. Ik ben er niet mee opgegroeid, maar heb het zelf ervaren, en er nooit mee opgehouden. Ik ben het type die thuis het liegst naakt loopt en zo nu en dan in de natuur, maar dat laatste is moeilijk. Het is jammer dat deze levenstijl moeilijk is te delen met anderen. Mogelijk dat jij als lezer hetzelfde ervaart. Soms is het je thuis situatie due het onmogelijk maakt, of zijn het vooroordelen van huisgenoten of familie? Bij mij thuis geldt dat iedereen zich of haarzelf moet kunnen zijn. Voel jij je ook geremd in je thuis situatie? Bij mij thuis is iedereen welkom voor een kop koffie. Helaas heb ik hier enkele contacten opgedaan, die uiteindelijk niet serieus bleken te zijn. Jammer dat er mebsen bij zijn die alleen maar uit zijn op dick pics of andere bedoelingen. Ik sta echt overal voor open, maar dit soort voorstellen en fake mensen natuurlijk niet. Ik zelf woon in Dordrecht, en iedereen is welkom om deze levenstijl te kunnen delen. Voel je vrij om een bericht te sturen. En wie weet dat er een klik is.
Groet,. George uit Dordrecht (34).

"naakt is natuurlijk)
Hallo,
Hier een naturist van 55 uit Capelle aan den IJssel.
Ik ben graag naakt, juist ook met anderen, ga regelmatig naakt zwemmen en masseer.
Ik ben een single man van 55, jij ook single ?

Fred
Gr. Fred nudistje010@gmail.com Ook als je interesse in massage hebt

erwinraasveld
Berichten: 4
Lid geworden op: 08 feb 2021, 14:14

Re: Nudisten thuis

Bericht door erwinraasveld » 26 mei 2023, 13:08

Dordrecht1984 schreef:
09 sep 2019, 14:31
Ik zelf ben al jaren nudist. Vind het een super levensstijl. Ik ben er niet mee opgegroeid, maar heb het zelf ervaren, en er nooit mee opgehouden. Ik ben het type die thuis het liegst naakt loopt en zo nu en dan in de natuur, maar dat laatste is moeilijk. Het is jammer dat deze levenstijl moeilijk is te delen met anderen. Mogelijk dat jij als lezer hetzelfde ervaart. Soms is het je thuis situatie due het onmogelijk maakt, of zijn het vooroordelen van huisgenoten of familie? Bij mij thuis geldt dat iedereen zich of haarzelf moet kunnen zijn. Voel jij je ook geremd in je thuis situatie? Bij mij thuis is iedereen welkom voor een kop koffie. Helaas heb ik hier enkele contacten opgedaan, die uiteindelijk niet serieus bleken te zijn. Jammer dat er mebsen bij zijn die alleen maar uit zijn op dick pics of andere bedoelingen. Ik sta echt overal voor open, maar dit soort voorstellen en fake mensen natuurlijk niet. Ik zelf woon in Dordrecht, en iedereen is welkom om deze levenstijl te kunnen delen. Voel je vrij om een bericht te sturen. En wie weet dat er een klik is.
Groet,. George uit Dordrecht (34).

"naakt is natuurlijk)
Ha George,
Wat een leuk initiatief! Lijkt mij wel leuk om een keertje samen een bakkie koffie te doen, of te wandelen in de natuur.
Ik ben 39 jaar trouwens dus (bijna) net zo oud als jij, kom niet helemaal bij je uit de buurt (denk ik) maar is wat mij betreft geen probleem.
Laat het me maar weten of je geïnteresseerd bent. ;-)

Arvie
Berichten: 51
Lid geworden op: 06 jun 2023, 18:49

Re: Nudisten thuis

Bericht door Arvie » 06 jun 2023, 18:58

Hoi ik ben thuis graag naakt. Lijkt me fijn om ns met anderen ongedwongen naakt te zijn. Preutse komaf. Gewoon koffie drinken, kletsen. Evt. massage of strand. Verder geen bedoelingen. Leuk als je wat jonger bent.
Liefhebber massage zwemmen sauna. Leuk als je reageert!

Ron
Berichten: 11
Lid geworden op: 11 aug 2023, 18:34

Re: Nudisten thuis

Bericht door Ron » 11 aug 2023, 19:20

Beste forums gebruikers

Ik ben sinds vandaag nieuw op dit form en wil me graag voor stellen
Ik ben ron een man van 45 en leef inweze al een lange tijd in het nudisme leven en loop dan ook graag naakt door huis ik heb een lange tijd een relatie gehad met een vrouw die mij alles was helaas is zij vorig jaar april overleden waardoor ik alleen ben komen te staan in de tijd dat de kinderen hier nog liepen heb ik de keuze gemaakt om hun zelf te laten kiezen of hun dit leven ook wilde en hebben toen gezegt dat ze er niet open voor stonden dat heb ik gerespecteerd en we hadden toen ook een gewoon leven gehad ik wilde ze niet beïnvloeden nu ze het huis uit zijn en dat ik echt alleen ben komen te staan heb ik het nudisme leven weer opgepakt. Ik woon in Almere en sta open om de mensen te leren kennen die ook van dit leven houden ik bedoel dan het naakt zijn in huis koffie of thee drinken en praten over een onderwerp ik hou er niet van om aan elkaar te zitten of een bed te delen wat mij betreft is iedereen welkom hier
Mijn hobby is computers, techniek en ben de laatste tijd ben ik met een broadcast studio bezig persoonlijk heb ik nog niet naakt voor de camera gestaan weet nog niet of dat gaat gebeuren maar dit is nog niet mijn insteek

Wil je meer weten ik zal zeggen neem contact op en misschien spreken we elkaar snel onder het genot van een bak koffie thee of wat fris

Oja ik ben wel verslaafd aan een sigaret dus er wordt hier in huis gerookt ( geen drugs)

Met vriendelijke groet ron in almere

Bertje
Berichten: 7
Lid geworden op: 17 jul 2023, 16:02

Re: Nudisten thuis

Bericht door Bertje » 15 aug 2023, 10:18

Oja ik ben wel verslaafd aan een sigaret dus er wordt hier in huis gerookt ( geen drugs)
Het scheelt dat als mensen bloot zijn de rook niet in de kleren blijft zitten. 😉😂😂

Wally
Berichten: 5
Lid geworden op: 18 aug 2023, 06:14

Re: Nudisten thuis

Bericht door Wally » 18 aug 2023, 06:38

Arvie schreef:
06 jun 2023, 18:58
Hoi ik ben thuis graag naakt. Lijkt me fijn om ns met anderen ongedwongen naakt te zijn. Preutse komaf. Gewoon koffie drinken, kletsen. Evt. massage of strand. Verder geen bedoelingen. Leuk als je wat jonger bent.
Hoi, waar kom je vandaan ?

Plaats reactie