Voorstellen FreeP

Altijd leuk om te weten wie wie is, dus stel je even voor!
Plaats reactie
FreeP
Berichten: 7
Lid geworden op: 25 nov 2019, 08:56

Voorstellen FreeP

Bericht door FreeP » 20 dec 2019, 13:02

Hoi allemaal!

Ik ben 33 jaar en heb ongeveer 5 jaar geleden naturisme ontdekt toen ik samen met een vriend op reis was. We kwamen na een lange fietstocht op een verlaten naaktstrand. Spontaan ben ik toen (in mijn eentje, want die vriend wilde niet mee :S) naakt het water in gerend. Zwemmen zonder zwembroek was echt geweldig! Sindsdien vind ik het in de zomer fijn om af en toe naar een naaktstrand te gaan. Ook als ik op vakantie ben, kijk ik altijd even of ik ergens of daartoe gelegenheid is. Thuis ben ik af en toe eens bloot als het warm genoeg is. Het is dus niet een must voor mij.

Verder heb ik een brede interesse en ben ik nieuwsgierig naar veel onderwerpen, zoals geschiedenis, wetenschap, kunst, theater, films, etc. Zolang iemand gepassioneerd is over zijn/haar vakgebied, dan heeft diegene een goed publiek aan mij :)

Gebruikersavatar
Jos
Vriend(in) van JAN
Berichten: 908
Lid geworden op: 23 apr 2006, 21:45

Re: Voorstellen FreeP

Bericht door Jos » 20 dec 2019, 16:30

Hoi FreeP. Welkom.
Als wij samen met jou daar op dat strand gekomen waren, dan waren wij allemaal naakt de zee ingedoken, want dat vrije, blije gevoel van het zwemmen zonder zwembroek kennen wij allemaal.

Je bent van harte welkom om volgend jaar eens langs te komen op een kampeerweekend. Dan kunnen we een hele mooie boom opzetten over hele interessante onderwerpen.

Tot dan.

FreeP
Berichten: 7
Lid geworden op: 25 nov 2019, 08:56

Re: Voorstellen FreeP

Bericht door FreeP » 20 dec 2019, 23:40

Hoi Jos,

Bedankt voor je welkom! En gelukkig is het dus een bekend gevoel om lekker naakt te zwemmen. Ik houd de uitnodiging voor het kampeerweekend in gedachte :)

Gebruikersavatar
JohnR
Vriend(in) van JAN
Berichten: 112
Lid geworden op: 04 aug 2016, 15:19

Re: Voorstellen FreeP

Bericht door JohnR » 22 dec 2019, 20:55

Hoi FreeP,

We kennen inderdaad dat gevoel. Heerlijk inderdaad en welkom op het forum!

Groeten,
John

FreeP
Berichten: 7
Lid geworden op: 25 nov 2019, 08:56

Re: Voorstellen FreeP

Bericht door FreeP » 24 dec 2019, 18:25

Bedankt John!

Groet,

FreeP

Plaats reactie