Avondje Sauna veluwsebron, saunamaatje gezocht

Plaats hier je oproep
Plaats reactie
CasperD
Berichten: 3
Lid geworden op: 22 jul 2020, 09:59

Avondje Sauna veluwsebron, saunamaatje gezocht

Bericht door CasperD » 22 jul 2020, 10:40

Hey, Ik ben relatief nieuw hier maar plaats toch maar mijn eerste oproepje. Ik ben Casper, 39 en in mijn vriendengroep de enige die van sauna’s houdt. Volgende week vrijdagavond ga ik naar sauna de Veluwsebron. Heerlijk dat het weer kan, maar altijd leuker als het samen kan. Heb een brede interesse, ben denk ik leuk gezelschap :yum: en op zoek naar een mannelijk sauna maatje. Veluwsebron staat al geboekt voor vrijdagavond maar kan ook altijd een andere keer naar een andere sauna in midden of oost Nederland.

Groet Casper

Rob1967
Berichten: 15
Lid geworden op: 14 apr 2020, 22:10

Re: Avondje Sauna veluwsebron, saunamaatje gezocht

Bericht door Rob1967 » 24 jul 2020, 23:50

Lijkt me wel gezellig Casper, maar komende vrijdag is erg kort dag. Ga je dan alleen in de avonduren, vanaf welk tijdstip is dat?
Zal nog 's kijken voor vrijdag, maar anders een andere keer is ook prima.

CasperD
Berichten: 3
Lid geworden op: 22 jul 2020, 09:59

Re: Avondje Sauna veluwsebron, saunamaatje gezocht

Bericht door CasperD » 25 jul 2020, 07:49

Hallo Rob, ja klopt ik ga dan de avond. Fijn na het werk. Een andere keer kan uiteraard ook. Lijkt me gezellig. Ik ga sowieso as vrijdagavond. Bussloo of veluwsebron.

Vincent82
Berichten: 68
Lid geworden op: 17 feb 2019, 00:49
Locatie: Hengelo

Re: Avondje Sauna veluwsebron, saunamaatje gezocht

Bericht door Vincent82 » 25 jul 2020, 08:05

Hallo

Gisteravond nog bij Sare geweest. Het was er vrij rustig voor een vrijdagavond in de vakantieperiode. Alle sauna's enkon baden kon je corona-proof in en het avondtarief is ook nog redelijker dan bij een Bussloo of Veluwse Bron.

Plaats reactie