Geïnteresseerd in nudisme

Altijd leuk om te weten wie wie is, dus stel je even voor!
Plaats reactie
Pokémonnert
Berichten: 14
Lid geworden op: 03 aug 2020, 14:16

Geïnteresseerd in nudisme

Bericht door Pokémonnert » 03 aug 2020, 15:58

Heyhey, goedenmiddag allen!

Ik ben een 20-jarige jongen wonend in de buurt van Amsterdam. Ik woon nog thuis maar ben altijd wel graag op mezelf geweest. Ik heb in mijn jeugd eigenlijk niks te maken gehad met nudisme, maar sinds mijn 17e (?) begon ik de levensstijl eigenlijk steeds meer interessant te vinden en te beseffen dat er helemaal niks raars aan is, sterker nog, integendeel. Ik ben altijd wel het type geweest die het raar vond dat naaktheid in mijn omgeving altijd zo geseksualiseerd werd. Dit heeft er toe geleid dat ik veel respect heb gekregen voor nudisten die zichzelf durven te zijn.

Toen ik 18 (bijna 19) was heb ik mezelf uitgedaagd om voor het eerst naar een naaktstrand te gaan, in Zeeland. Het strand was makkelijk te bereiken, en het was zelfs gezellig druk (met veel verschillende leeftijden) met prachtig weer. Mezelf blootstellen aan de open omgeving en de zon voelde zo fijn, dat ik wist dat ik dit echt vaker moest doen. Naakt met anderen zijn voelde ook fijn.

Sindsdien heb ik eigenlijk niks meer gedaan aan nudisme omdat ik toch nog best afhankelijk ben van mijn thuissituatie. Buitenshuis ben ik verder eigenlijk alleen nog maar naakt geweest in de sportscholen... Nu het deze weken weer mooi weer wordt, wil ik eigenlijk een keer de naaktstranden van Zandvoort uitproberen. Iemand die daar wel eens komt? :relaxed:

Groetjesss

Rob1967
Berichten: 15
Lid geworden op: 14 apr 2020, 22:10

Re: Geïnteresseerd in nudisme

Bericht door Rob1967 » 05 aug 2020, 23:33

Hoi Pokemon,

Leuk dat je ook naar Zandvoort wil, vandaag ben ik daar ook nog geweest. Het is een lekker lang strand waar je ver door kan lopen richting Noordwijk. Zelf loop ik vaak door tot ik de strandtenten voorbij ben, daar is het aantal badgasten met bikini of zwembroek een stuk minder, en is het ook wat rustiger. Hoe wil je er komen vanuit Amsterdam? Ik ga zelf met de motorfiets en kan dus vrij dichtbij parkeren. Vanaf het station is het nog wel een stuk lopen.

Rinaldo-Lisse
Berichten: 35
Lid geworden op: 16 jun 2020, 22:03
Locatie: Lisse
Contacteer:

Re: Geïnteresseerd in nudisme

Bericht door Rinaldo-Lisse » 06 aug 2020, 00:37

Hoi Pokemon,

Ik woon zelf in Lisse en ik kom ook wel eens in Zandvoort op het naakt strand daar. Soms ook langevelderslag of scheveningen.
Wellicht kunnen we eens samen of met andere gaan?

Lijkt me gezellig.

Groetjesss

Rob1967
Berichten: 15
Lid geworden op: 14 apr 2020, 22:10

Re: Geïnteresseerd in nudisme

Bericht door Rob1967 » 07 aug 2020, 23:24

Rinaldo-Lisse schreef:
06 aug 2020, 00:37
Hoi Pokemon,

Ik woon zelf in Lisse en ik kom ook wel eens in Zandvoort op het naakt strand daar. Soms ook langevelderslag of scheveningen.
Wellicht kunnen we eens samen of met andere gaan?

Lijkt me gezellig.

Groetjesss
Was er vandaag ook weer, is op het naaktstrand rustig vergeleken bij het normale strand. Het lijkt wel of ze niet uit het centrum weg willen. Lekkere wandeling naar Noordwijk gemaakt.

Gebruikersavatar
VincentS
Berichten: 39
Lid geworden op: 27 nov 2018, 08:29

Re: Geïnteresseerd in nudisme

Bericht door VincentS » 11 aug 2020, 06:58

hallo welkom groetjes Vincent

bram2597
Berichten: 15
Lid geworden op: 15 aug 2020, 11:29

Re: Geïnteresseerd in nudisme

Bericht door bram2597 » 15 aug 2020, 12:48

Hey hoi, klinkt bekend! Zelf ook rond die leeftijd, misschien ietsje eerder er mee bekend geraakt. Ben nu 23, woon alleen en ben eigenlijk alleen thuis naakt, en niet in andere omgevingen zoals stranden of sportscholen (wist niet eens dat dat kon behalve bij t douchen :o of begrijp ik t verkeerd?) 😅 moet er nog van komen haha.

Zij 27 en 32
Berichten: 7
Lid geworden op: 23 mei 2020, 23:38

Re: Geïnteresseerd in nudisme

Bericht door Zij 27 en 32 » 16 aug 2020, 00:29

Hey welkon, mede Amsterdammer, tegenwoordig wonen wij net in de province Zuid Holland (20 min van Adam) en gaan nu de vlietlanden of nog wel eens na zandvoort.
Toen wij nog in Amsterdam woonde ook gingen wij ook regelmatig na Spaarnwoude.
Maar helemaal geen vriendinnen die wel eens met je mee zouden of proberen met naaktzonnen?
Ik snap je drempel wel als alleen bent ook als je ouders er niks mee hebben.

Groetjes

Zij 27 en 32
Berichten: 7
Lid geworden op: 23 mei 2020, 23:38

Re: Geïnteresseerd in nudisme

Bericht door Zij 27 en 32 » 16 aug 2020, 00:31

Hey welkon, mede Amsterdammer, tegenwoordig wonen wij net in de province Zuid Holland (20 min van Adam) en gaan nu de vlietlanden of nog wel eens na zandvoort.
Toen wij nog in Amsterdam woonde ook gingen wij ook regelmatig na Spaarnwoude.
Maar helemaal geen vriendinnen die wel eens met je mee zouden of proberen met naaktzonnen of sauna's?
Ik snap je drempel wel als alleen bent ook als je ouders er niks mee hebben.

Groetjes

Eystaring
Vriend(in) van JAN
Berichten: 573
Lid geworden op: 14 apr 2017, 13:15

Re: Geïnteresseerd in nudisme

Bericht door Eystaring » 16 aug 2020, 15:41

Welkom
Mocht je zin hebben om een keer met een gezellige groep een dag (of weekend) ervaring op te doen hou dan de kampeer en sauna agenda in de gaten

Bart456
Berichten: 14
Lid geworden op: 21 jun 2019, 23:44

Re: Geïnteresseerd in nudisme

Bericht door Bart456 » 22 aug 2020, 13:02

Hallo. Dit klinkt mij bekend ja. Ik heb het zelf ook moeten ontdekken sinds in op mezelf woon. En ga nu af en toe naar vlietland. Misschien leuk om eens wat berichten/chats te delen? Groetjes

rick020
Berichten: 14
Lid geworden op: 10 mei 2016, 15:29

Re: Geïnteresseerd in nudisme

Bericht door rick020 » 25 aug 2020, 00:16

Strand van Zandvoort is lekker relax, groot breed strand. Daarnaast kan je ook eens proberen naar het zwembad te gaan. In het Marnixbad is op dinsdagavond en in badzuid op zondagmiddag naakt zwemmen. Dat zou ook eens iets kunnen zijn voor je. Is lekker dichtbij. Is dat iets voor je?

dutch_naturist_martijn
Berichten: 6
Lid geworden op: 28 aug 2020, 12:29

Re: Geïnteresseerd in nudisme

Bericht door dutch_naturist_martijn » 28 aug 2020, 12:58

Hey,

Ik weet niet je met vervoer zit maar Spaarnewoude of het Amsterdamse bos zou ook een optie voor jou kunnen zijn. Amsterdamse bos is momenteel niet bereikbaar ivm werkzaamheden aan de ligweide. Helaas zijn niet alle locaties evengoed bereikbaar met de auto.

Rinaldo-Lisse
Berichten: 35
Lid geworden op: 16 jun 2020, 22:03
Locatie: Lisse
Contacteer:

Re: Geïnteresseerd in nudisme

Bericht door Rinaldo-Lisse » 29 aug 2020, 13:54

Pokémonnert schreef:
03 aug 2020, 15:58
Heyhey, goedenmiddag allen!

Ik ben een 20-jarige jongen wonend in de buurt van Amsterdam. Ik woon nog thuis maar ben altijd wel graag op mezelf geweest. Ik heb in mijn jeugd eigenlijk niks te maken gehad met nudisme, maar sinds mijn 17e (?) begon ik de levensstijl eigenlijk steeds meer interessant te vinden en te beseffen dat er helemaal niks raars aan is, sterker nog, integendeel. Ik ben altijd wel het type geweest die het raar vond dat naaktheid in mijn omgeving altijd zo geseksualiseerd werd. Dit heeft er toe geleid dat ik veel respect heb gekregen voor nudisten die zichzelf durven te zijn.

Toen ik 18 (bijna 19) was heb ik mezelf uitgedaagd om voor het eerst naar een naaktstrand te gaan, in Zeeland. Het strand was makkelijk te bereiken, en het was zelfs gezellig druk (met veel verschillende leeftijden) met prachtig weer. Mezelf blootstellen aan de open omgeving en de zon voelde zo fijn, dat ik wist dat ik dit echt vaker moest doen. Naakt met anderen zijn voelde ook fijn.

Sindsdien heb ik eigenlijk niks meer gedaan aan nudisme omdat ik toch nog best afhankelijk ben van mijn thuissituatie. Buitenshuis ben ik verder eigenlijk alleen nog maar naakt geweest in de sportscholen... Nu het deze weken weer mooi weer wordt, wil ik eigenlijk een keer de naaktstranden van Zandvoort uitproberen. Iemand die daar wel eens komt? :relaxed:

Groetjesss
Ik kom er heel af en toe, maar omdat ik alleen moet gaan maar heel weinig dus.

Ik ga graag een keer met jou of meerdere mede nudisten.

Groetjes. Xxx

Rinaldo-Lisse
Berichten: 35
Lid geworden op: 16 jun 2020, 22:03
Locatie: Lisse
Contacteer:

Re: Geïnteresseerd in nudisme

Bericht door Rinaldo-Lisse » 29 aug 2020, 14:07

Zij 27 en 32 schreef:
16 aug 2020, 00:31
Hey welkon, mede Amsterdammer, tegenwoordig wonen wij net in de province Zuid Holland (20 min van Adam) en gaan nu de vlietlanden of nog wel eens na zandvoort.
Toen wij nog in Amsterdam woonde ook gingen wij ook regelmatig na Spaarnwoude.
Maar helemaal geen vriendinnen die wel eens met je mee zouden of proberen met naaktzonnen of sauna's?
Ik snap je drempel wel als alleen bent ook als je ouders er niks mee hebben.

Groetjes
Hey hallo.

Ik ga ook vaak naar vlietlanden

Pokémonnert
Berichten: 14
Lid geworden op: 03 aug 2020, 14:16

Re: Geïnteresseerd in nudisme

Bericht door Pokémonnert » 06 okt 2020, 22:32

Bedankt voor alle reacties! Misschien dat iemand wil chatten?

bram2597
Berichten: 15
Lid geworden op: 15 aug 2020, 11:29

Re: Geïnteresseerd in nudisme

Bericht door bram2597 » 11 okt 2020, 14:54

Pokémonnert schreef:
06 okt 2020, 22:32
Bedankt voor alle reacties! Misschien dat iemand wil chatten?
Wat is voor jou t makkelijkst om op te chatten?

Rinaldo-Lisse
Berichten: 35
Lid geworden op: 16 jun 2020, 22:03
Locatie: Lisse
Contacteer:

Re: Geïnteresseerd in nudisme

Bericht door Rinaldo-Lisse » 11 okt 2020, 14:55

Chatten is altijd leuk.

Pokémonnert
Berichten: 14
Lid geworden op: 03 aug 2020, 14:16

Re: Geïnteresseerd in nudisme

Bericht door Pokémonnert » 14 okt 2020, 21:49

Ik zit op Kik, is wel handig om te appen. Als dit niet kan misschien een e-mail achterlaten zodat we veilig gegevens kunnen uitwisselen!

Op Kik heet ik 'Deenerdt'. Hier is de link: http://kik.me/Deenerdt

Pokémonnert
Berichten: 14
Lid geworden op: 03 aug 2020, 14:16

Re: Geïnteresseerd in nudisme

Bericht door Pokémonnert » 15 okt 2020, 12:40

Je kan me ook mailen op deenerdt@gmail.com :)

casper97
Berichten: 11
Lid geworden op: 26 jan 2021, 12:23

Re: Geïnteresseerd in nudisme

Bericht door casper97 » 26 jan 2021, 15:16

Ik herken je situatie van het wonen bij je ouders!
het is zeker niet optimaal om het naturisme kunnen ontdekken helaas.
zelf probeer ik in mijn vrije tijd, en als het lekker weer is natuurlijk, naar een naaktstrand in de buurt te gaan.
Als je wat zenuwachtig bent kun je naar een wat groter strand/terrein gaan zodat je minder opvalt. dat doe ik in ieder geval :)

let me know als je eens wilt chatten ;)

Pokémonnert
Berichten: 14
Lid geworden op: 03 aug 2020, 14:16

Re: Geïnteresseerd in nudisme

Bericht door Pokémonnert » 13 feb 2021, 13:21

Hey Casper, tof dat je reageert! Helaas is het de laatste tijd niet zo druk op het forum :( En door corona en de kou ben ik al best een tijd meer naar nudistenplekken geweest.

Mis jij het ook om naar het strand te gaan? Ik verheug me op het warme weer en dat ik weer naar locaties als Bloemendaal kan gaan. Echt lekker!

Groet

casper97
Berichten: 11
Lid geworden op: 26 jan 2021, 12:23

Re: Geïnteresseerd in nudisme

Bericht door casper97 » 14 feb 2021, 17:22

Ja klopt het is wel rustiger op het forum. Misschien wordt het in het voorjaar weer drukker als het weer warmer word 😊 En ja ik mis het wel om naar het strand te gaan!

Pokémonnert
Berichten: 14
Lid geworden op: 03 aug 2020, 14:16

Re: Geïnteresseerd in nudisme

Bericht door Pokémonnert » 14 feb 2021, 19:47

Zodra het warmer wordt weer lekker naar buiten. Ik kijk ernaar uit

henneveld
Vriend(in) van JAN
Berichten: 21
Lid geworden op: 17 jul 2019, 18:59
Locatie: Boskoop

Re: Geïnteresseerd in nudisme

Bericht door henneveld » 22 feb 2021, 11:01

Als het weer warmer wordt, wil ik wel weer naar naaktstranden gaan, als je zin hebt kan je altijd mee.

Pokémonnert
Berichten: 14
Lid geworden op: 03 aug 2020, 14:16

Re: Geïnteresseerd in nudisme

Bericht door Pokémonnert » 23 feb 2021, 16:30

Welke stranden bezoek je zoal?

Rinaldo-Lisse
Berichten: 35
Lid geworden op: 16 jun 2020, 22:03
Locatie: Lisse
Contacteer:

Re: Geïnteresseerd in nudisme

Bericht door Rinaldo-Lisse » 03 mar 2021, 16:52

Ik verheug me ook erg op het mooie weer en het naaktstrand. Thuis naakt zijn is ook fijn maar buiten toch fijner.

Ik ga vaak naar Zandvoort of Scheveningen

Gebruikersavatar
VincentS
Berichten: 39
Lid geworden op: 27 nov 2018, 08:29

Re: Geïnteresseerd in nudisme

Bericht door VincentS » 05 apr 2021, 09:17

Goedemorgen Ik ga meestal naar Scheveningen en Strandslag 1, helemaal in het zuiden bij Kijkduinpark vlakbij Flamengo's en Strandslag 8 in het midden van het zuiderstrand, tegen de mooie duinen van het Westduinpark bij strandtent @TheBeach, groet Vincent

Pokémonnert
Berichten: 14
Lid geworden op: 03 aug 2020, 14:16

Re: Geïnteresseerd in nudisme

Bericht door Pokémonnert » 01 aug 2021, 15:24

Wat doen jullie zoal qua naturisme gedurende het matige weer in Nederland? Gaan sommigen van jullie naar zwembaden met naturisten dagen? Ik zoek namelijk zwembaden in de omgeving van A’dam waar ze die houden.

Groet!

Vincent82
Berichten: 68
Lid geworden op: 17 feb 2019, 00:49
Locatie: Hengelo

Re: Geïnteresseerd in nudisme

Bericht door Vincent82 » 01 aug 2021, 23:16

Pokémonnert schreef:
01 aug 2021, 15:24
Wat doen jullie zoal qua naturisme gedurende het matige weer in Nederland? Gaan sommigen van jullie naar zwembaden met naturisten dagen? Ik zoek namelijk zwembaden in de omgeving van A’dam waar ze die houden.

Groet!
Bij droge dagen kun je best naturistisch recreëren. Uit de wind en in de zon is best goed te doen vanaf 18 graden.
Zijn genoeg locaties in Nederland om dat te kunnen doen.
Zie ook blootkompas.nl met een overzicht van alle locaties in Nederland.

Groetjes,
Vincent

Plaats reactie