Gecanceld: Saunadag zaterdag 17 oktober 2020- SpaSense te Geldrop

Op stap met JAN!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Jos
Vriend(in) van JAN
Berichten: 908
Lid geworden op: 23 apr 2006, 21:45

Gecanceld: Saunadag zaterdag 17 oktober 2020- SpaSense te Geldrop

Bericht door Jos » 28 sep 2020, 22:31

Wanneer:
Zaterdag 17 oktober 2020

In verband met de gedeeltelijke lockdown die de regering heeft afgekondigd, gaat deze saunadag niet door.

Waar:
SpaSense
Zwembadweg 7
5663 PL Geldrop
https://spasense.nl/thermengeldrop

Vertel!
SpaSense, voorheen Thermen Geldrop, is een begrip in de omgeving en dat is ook niet zo gek. SpaSense heeft alles in huis om je een complete dag ontspanning in weldaad en luxe te bieden! Behalve de naam, is er eigenlijk niets veranderd. SpaSense ademt nog steeds de gastvrije en gemoedelijke sfeer zoals altijd!

Het paradepaardje van voormalig Thermen Geldrop is de Kelosauna. Dit is namelijk de mooiste Kelosauna van Brabant. In elke hoek van het resort wordt je weer verrast. Thermen Geldrop heeft namelijk veel bijzondere faciliteiten die je niet bij andere sauna & thermen complexen tegenkomt. Zo heeft SpaSense de Solekamer. Dit is niet alleen een heerlijke rustruimte, de ruimte bevat ook geïoniseerde lucht die jouw luchtwegen zuiveren. Wil je alle spanning uit jouw lichaam laten glijden? Een moment in de lavendelsauna doet wonderen! Een andere aanrader is de Chinese Mintsauna. De toevoeging van mint zorgt voor een frisse touch.


Kosten:
Reserveren is momenteel verplicht en kan alleen in combinatie met een arrangement
Het goedkoopste arrangement welke ik op hun site zie staan is € 32,50.
Vind je ergens anders aanbiedingen, meld dit dan ook hier in dit draadje, misschien dat anderen hier ook iets aan hebben.

Openingstijden:
Op deze dag van 10.00 tot 23.00 uur.

Aanmelden:
Reserveren bij de sauna is verplicht. Doe dit zelf en geef vervolgens in dit draadje door dat je meegaat en hoe laat je (ongeveer) aanwezig zult zijn. Dan zet ik je naam en de aankomsttijd in de onderstaande lijst erbij.

Aangemeld zijn al:
  1. (Manon)
  2. Groem07


Laatst gewijzigd door Jos op 13 okt 2020, 21:44, 3 keer totaal gewijzigd.

MvdW1986
Vriend(in) van JAN
Berichten: 87
Lid geworden op: 30 mei 2020, 14:44

Re: Saunadag zaterdag 17 oktober 2020- SpaSense te Geldrop

Bericht door MvdW1986 » 28 sep 2020, 22:43

Ja, ik ben er! Maar dat was niet helemaal mijn bedoeling dus om met de JAN te gaan 🙄 maar ik zal jullie netjes begroeten, hoor 😏

Gebruikersavatar
Jos
Vriend(in) van JAN
Berichten: 908
Lid geworden op: 23 apr 2006, 21:45

Re: Saunadag zaterdag 17 oktober 2020- SpaSense te Geldrop

Bericht door Jos » 29 sep 2020, 07:15

Oké, dan ben je er wel, maar toch ook niet :upside_down_face:

Gebruikersavatar
Jos
Vriend(in) van JAN
Berichten: 908
Lid geworden op: 23 apr 2006, 21:45

Re: Saunadag zaterdag 17 oktober 2020- SpaSense te Geldrop

Bericht door Jos » 29 sep 2020, 16:55

Ik vind het allemaal zo lastig en dubbel allemaal.
Ik zet zelf dit draadje on-line, maar voor mezelf besluit ik wel om niet te gaan :zucht:
Ik vermoed, dat ik gezond ben, geen onderliggend lijden te hebben, dus mocht ik toch corona oplopen, dan zal het (hoop ik) wel meevallen. Maar toch houd ik mij in, als het dan al niet voor mijzelf is, dan toch voor die ander, die niet zo fortuinlijk is als ik.
Maar ik hoop wel, dat dit snel achter de rug is, want ik vind dit niet leuk.
Ontkennen heeft alleen maar tot gevolg, dat alles nog langer gaat duren, met (veel) schadelijkere gevolgen. Naar anderen wijzen heeft ook geen zin, want die wijzen dan weer naar jou. En de regering? Die kondigt die maatregelen niet aan om ons te pesten, maar om ons een kader te geven voor onze afwegingen.
Alleen zelf kan je (voor jezelf) een goede afweging maken.
Doe dit, veroordeel anderen niet, wanneer ze tot een andere afweging komen, maar denk alsjeblieft wel aan je medemens.

Mrik59
Berichten: 2
Lid geworden op: 07 sep 2020, 21:18

Re: Saunadag zaterdag 17 oktober 2020- SpaSense te Geldrop

Bericht door Mrik59 » 30 sep 2020, 10:03

@Jos: Dit is uiteraard jouw eigen verantwoordelijkheid. Anderzijds mogen de sauna's open blijven van de overheid. Dus ik zou ook kunnen zeggen: ik neem aan dat deze plekken veilig genoeg zijn, omdat er geen verbod op komt. Wat naïef, maar de redenering snijdt houdt.
Ik wacht een beetje af of ik ernaartoe ga.

Gebruikersavatar
Karin
Vriend(in) van JAN
Berichten: 5808
Lid geworden op: 02 apr 2006, 09:20

Re: Saunadag zaterdag 17 oktober 2020- SpaSense te Geldrop

Bericht door Karin » 03 okt 2020, 10:44

Dat de besmettingscijfer alleen maar omhoog blijven gaan, zegt in feite al dat waar we 'mogen komen van de overheid' niet gegarandeerd veilig is. Maar als het mag, dan kan je de keuze maken om het te doen natuurlijk.

Ik kan me helemaal vinden in wat Jos schrijft. En ik behoor ook nog eens tot de risicogroep. Een dagje sauna lijkt me zoooooo heerlijk, in februari was mijn laatste, maar ik sla 'm nog een tijdje over.

Aan iedereen die wel gaat: geniet enorm, en doe voorzichtig!

Groem07
Berichten: 8
Lid geworden op: 11 apr 2018, 20:57

Re: Saunadag zaterdag 17 oktober 2020- SpaSense te Geldrop

Bericht door Groem07 » 03 okt 2020, 12:59

Ik ga me ook aanmelden.

Gr

Vincent82
Berichten: 68
Lid geworden op: 17 feb 2019, 00:49
Locatie: Hengelo

Re: Saunadag zaterdag 17 oktober 2020- SpaSense te Geldrop

Bericht door Vincent82 » 04 okt 2020, 15:38

Hallo allemaal,

Kan me wel vinden in de personen die nu niet naar de Sauna gaan. Aan de andere kant is er ook een bedrijf die door moet blijven lopen in gepaste toestand. Medewerker drachten gezicht maskers. En waarnodig plexiglas bij de receptiebalie en in het restaurant.

Gisteren was ik na ruim een maand bij Sare. Er wordt weer opgietingen gegeven. Iedereen zit dan op ruim anderhalf meter van elkaar. Het restaurant en rustruimte mag nog voor een beperkt aantal mensen gebruikt worden. Een aantal ondergrondse sauna's en stiltebad zijn weer open. Met een maximum aantal van personen aan gekoppeld.

Daarnaast mogen we hopen dat het zo blijft qua maatregelen. Alles dichtgooien is veelste extreem.

Groetjes,
Vincent

mindfulnudist
Berichten: 34
Lid geworden op: 03 okt 2020, 14:06

Re: Saunadag zaterdag 17 oktober 2020- SpaSense te Geldrop

Bericht door mindfulnudist » 08 okt 2020, 12:51

Er staat een SpaSense kortingsdinges op Groupon

29.50 maar komt nog 2.50 bij als weekendtoeslag. Geen idee of Groupon ook wat telt.

Zit volgens mij koffie en een bling bling DIY ritueel bij.

nathan
Berichten: 110
Lid geworden op: 03 mei 2014, 11:26

Re: Saunadag zaterdag 17 oktober 2020- SpaSense te Geldrop

Bericht door nathan » 11 okt 2020, 10:53

De sauna heeft me een veilig gevoel gegeven. Ik was er 3 okt.
Alles is met structuur geregeld: bij iedere hut hangt een bordje met het max aantal. Bij het restaurant is er een aan en afmeld systeem, er is genoeg ruimte. Reserveren verplicht, voor elke bar of lounge. Ging vlotjes.
Zaterdag moet ik werken

Gebruikersavatar
Jos
Vriend(in) van JAN
Berichten: 908
Lid geworden op: 23 apr 2006, 21:45

Re: Gecanceld: Saunadag zaterdag 17 oktober 2020- SpaSense te Geldrop

Bericht door Jos » 13 okt 2020, 21:50

Hoewel we het jammer vinden, zijn wij als ActiviteitenCommissie van deze vereniging van mening, dat wij deze saunadag niet door kunnen laten gaan, wanneer de regering van ons vraagt om zoveel mogelijk thuis te blijven en alle niet-noodzakelijke reizen te voorkomen.

Wij respecteren ieders persoonlijke afweging om hier anders over te denken, maar als vereniging willen wij geen valse verwachtingen wekken.

Gebruikersavatar
Eilko
Berichten: 1098
Lid geworden op: 01 aug 2006, 14:58

Re: Gecanceld: Saunadag zaterdag 17 oktober 2020- SpaSense te Geldrop

Bericht door Eilko » 14 okt 2020, 10:05

Goede beslissing, maar het is inderdaad jammer..

Eystaring
Vriend(in) van JAN
Berichten: 573
Lid geworden op: 14 apr 2017, 13:15

Re: Gecanceld: Saunadag zaterdag 17 oktober 2020- SpaSense te Geldrop

Bericht door Eystaring » 15 okt 2020, 19:24

Goede beslissing als vereniging

Plaats reactie