Voorstellenp

Altijd leuk om te weten wie wie is, dus stel je even voor!
Plaats reactie
Royke95
Berichten: 5
Lid geworden op: 08 sep 2021, 15:26

Voorstellenp

Bericht door Royke95 » 08 sep 2021, 15:36

Hallo, mijn naam is Roy, 26 jaar.

Ik ben een beginnend nudist dus het is allemaal nog een beetje spannend.
Nu vroeg ik me af of er misschien whatsapp groepen zijn waar jong volwassenen met elkaar af kunnen spreken aangezien ik nu mijn eerste keer naaktstrand alleen moet gaan.

Hopelijk kan iemand me hier mee helpen.

Groetjes Roy.

Rinaldo-Lisse
Berichten: 35
Lid geworden op: 16 jun 2020, 22:03
Locatie: Lisse
Contacteer:

Re: Voorstellenp

Bericht door Rinaldo-Lisse » 08 sep 2021, 17:11

Ik wil wel met je mee hoor. Geen probleem

Gebruikersavatar
Jos
Vriend(in) van JAN
Berichten: 908
Lid geworden op: 23 apr 2006, 21:45

Re: Voorstellenp

Bericht door Jos » 08 sep 2021, 22:48

Roy, de meest veilige plek om dit uit te proberen is een naturisten camping (of een vereniging als JAN). We hebben allemaal het keurmerk "Veilig bloot", fotograferen is bv niet toegestaan en als er zaken gebeuren waar jij je niet goed bij voelt, dan worden de betrokkenen erop aangesproken en indien nodig volgen er maatregelen.
Op de meeste naaktstranden is best een goede sociale controle en kan je zonder problemen een hele plezierige dag hebben, maar er zijn af en toe stukken waar je beter niet kunt komen.
Ik zou zeggen, kom een keer naar een JAN-weekend (1 dag mag ook) en al je vragen worden beantwoord.
Komend weekend is ons laatste kampeerweekend. We zitten dan in Enschede. Je bent van harte welkom. Stuur een mailtje naar ac@wijzijnjan.nl en je krijgt alle informatie die je wilt hebben (volgens mij betrouwbaarder dan een of andere whatsapp-groep waarvan je niet weet wie daarin zitten. Op onze site kan je bijvoorbeeld wel terugvinden wie er in die activiteiten commissie van JAN zitten).
Ik hoor graag van je en misschien zien we elkaar dit weekend in Enschede.

Royke95
Berichten: 5
Lid geworden op: 08 sep 2021, 15:26

Re: Voorstellenp

Bericht door Royke95 » 09 sep 2021, 13:57

Hoi jos,

Dit weekend gaat me helaas niet lukken aangezien ik dit al helemaal volgepland heb.
Maar zou je me kunnen laten weten wanneer er weer een activiteit of iets dergelijks is.
Dan probeer ik dit vrij te houden

Gebruikersavatar
Jos
Vriend(in) van JAN
Berichten: 908
Lid geworden op: 23 apr 2006, 21:45

Re: Voorstellenp

Bericht door Jos » 09 sep 2021, 21:58

Hoi Roy,

Na dit weekend gaat JAN dit jaar niet meer kamperen, maar we gaan nog wel een paar keer naar de sauna toe. Waar en wanneer dit is, dat vind je op https://wijzijnjan.nl/agenda/. Ook wordt er altijd een paar weken van tevoren hier op het forum een berichtje geplaatst.
In oktober komt de activiteiten commissie weer bijeen om het programma voor volgend jaar samen te stellen. Zodra we dan zekerheid hebben, dat we op de gewenste datum op de uitgekozen camping welkom zijn, dan maken we dat op de site ook bekend. Van leden van de vereniging kennen wij het adres, dus zíj kunnen via de (elektronische) post hiervan op de hoogte gesteld worden.
Leden van het forum (zoals jij) moeten zelf dit forum in de gaten houden, want wij kunnen jou niet persoonlijk bereiken.
Als je vragen hebt, die je niet via dit forum wilt stellen, dan kun je ons bereiken via ac@wijzijnjan.nl.

Plaats reactie