Aangenaam kennis te maken!

Altijd leuk om te weten wie wie is, dus stel je even voor!
Plaats reactie
Tycho91
Berichten: 3
Lid geworden op: 20 mei 2023, 15:33

Aangenaam kennis te maken!

Bericht door Tycho91 » 20 mei 2023, 15:42

Hallo allemaal,

Ik ben Tycho, een 31-jarige vent uit Utrecht. Ik hou van buiten zijn, tuinieren, outdoor sporten (o.a. klimmen, wielrennen) en vind het fijn om met mooi weer naakt van het zonnetje genieten. Ben dan ook al sinds een tijdje op het strandje bij de Maarseveense Plassen te vinden, maar het is natuurlijk leuker om daar met anderen heen te gaan. Dus het lijkt me leuk om wat meer Utrechtse naturisten te leren kennen.

Groeten en wie weet tot ziens,

Tycho

Michael74
Vriend(in) van JAN
Berichten: 98
Lid geworden op: 16 mei 2022, 17:33

Re: Aangenaam kennis te maken!

Bericht door Michael74 » 21 mei 2023, 15:39

Welkom Tycho bij wijzijnjan. Je kunt ook een keer aansluiten bij een kampeerweekend of als je kamperen niet ziet zitten als daggast. Altijd welkom.
Zelf wil ik een keertje het betaalde strand bij de maarsseveense plassen proberen, maar komt aan op de weekenden die meestal goed vol zijn, maar genoeg anderen uit regio Utrecht, die met je mee kunnen 😀

Kevinnec20
Berichten: 24
Lid geworden op: 26 feb 2017, 19:33

Re: Aangenaam kennis te maken!

Bericht door Kevinnec20 » 21 mei 2023, 20:02

hoi tycho ik ga ook naar de maarseveen plassen zou leuk vinden om samen te gaan

Job
Vriend(in) van JAN
Berichten: 65
Lid geworden op: 23 nov 2016, 21:18

Re: Aangenaam kennis te maken!

Bericht door Job » 24 mei 2023, 09:12

He Tycho,

Welkom bij JAN.
De zomer is net begonnen dus alle kans om lekker naturistisch te genieten. Mogen we je een keer welkom heten bij één van onze JAN-weekenden.
Kijk bij 'activiteiten' wanneer en waar ze zijn. Zoals Michael74 ookal zei een dagje langskomen kan natuurlijk ook.

Groet, Job
Groet, Job

Tycho91
Berichten: 3
Lid geworden op: 20 mei 2023, 15:33

Re: Aangenaam kennis te maken!

Bericht door Tycho91 » 24 mei 2023, 23:28

Hey allen, dank voor jullie reacties en het warme welkom. Wie weet dat ik een keer een dagje op zo’n kampeer weekend langskom.

Groet,

Tycho

Eystaring
Vriend(in) van JAN
Berichten: 573
Lid geworden op: 14 apr 2017, 13:15

Re: Aangenaam kennis te maken!

Bericht door Eystaring » 25 mei 2023, 18:16

Je bent altijd welkom op een weekend stuur tzt een reactie op het draadje van het weekend zodat we weten wanneer je wilt komen

Joeri
Vriend(in) van JAN
Berichten: 4
Lid geworden op: 07 jul 2022, 17:29

Re: Aangenaam kennis te maken!

Bericht door Joeri » 29 mei 2023, 11:41

Hallo Tycho,
Mijn naam is Joeri, 28 jaar en kom ook uit Utrecht. In de zomermaanden ga ik zelf ook regelmatig naar het strandje aan de Maarseveense plassen. Dit jaar ben ik er nog niet geweest maar nu het weer steeds beter wordt zal ik waarschijnlijk binnenkort weer een keertje gaan. Wat je zegt het is leuker om daar met anderen heen te gaan. Het lijkt mij dan ook leuk om wat andere te leren kennen en wellicht wat af te spreken.

Laat het maar weten. Ben je lid van de fb groep van het strandje aan de maarseveense plassen?

Groeten,

Joeri

Kevinnec20
Berichten: 24
Lid geworden op: 26 feb 2017, 19:33

Re: Aangenaam kennis te maken!

Bericht door Kevinnec20 » 30 mei 2023, 21:07

hey tycho en joeri zij jullie lid van het naturisten forum zo ja ik heet daar kevinnec20 stuur mij daar een bericht kunnen met elkaar in contact komen

Tycho91
Berichten: 3
Lid geworden op: 20 mei 2023, 15:33

Re: Aangenaam kennis te maken!

Bericht door Tycho91 » 31 mei 2023, 12:19

Ha Joeri, Kevin,

Goed plan om binnenkort eens af te spreken en samen naar de plassen te gaan. Ik geef wel een seintje wanneer ik van plan ben te gaan.

Heb zelf geen facebook, dus zit ook niet op de pagina die je noemt. En hetzelfde geldt voor het naturistenforum, sorry!

groet,

Tycho

Arvie
Berichten: 50
Lid geworden op: 06 jun 2023, 18:49

Re: Aangenaam kennis te maken!

Bericht door Arvie » 06 jun 2023, 19:11

Leuk om anderen te leren kennen. Ik iets ouder (42) maar heb vaak klik met wat jongere mensen. Nog nooit naar naaktstrand gedurfd. Wil wel x gaan
Liefhebber massage zwemmen sauna. Leuk als je reageert!

Plaats reactie