Jenny hier
Jenny hier
Hallo, Jenny hier. Ik ben 19 en heb naturisme en nudisme ontdekt door mijn ouders en ben altijd met hun meegegaan. Ik vind het echt super en zoek nu jongeren om te ontmoeten
Re: Jenny hier
Je hebt wel jongeren vakanties en wellicht meer activiteiten maar dat weet ik zo ook niet. Staat wel iets van op nfn.nl/jongerenvakantie.
Welkom Jenny, het weekend van 1 september staat een campingweekend op de planning. Kom gerust langs!
He
Jenny
Welkom!
Waar kom je vandaan?
Jenny
Welkom!
Waar kom je vandaan?
Hallo Jenny.
Ik ben een jongen van 23 jaar en zoek net als jij jongeren om te ontmoeten. Zelf heb ik in mijn omgeving niet veel mensen zitten waarvan ik weet dat zei aan naturisme doen, dus zoek daarom ook mensen om dit mee te doen of om gewoon te praten.
mocht je dit leuk lijken stuur me maar een berichtje
groetjes,
joey
Ik ben een jongen van 23 jaar en zoek net als jij jongeren om te ontmoeten. Zelf heb ik in mijn omgeving niet veel mensen zitten waarvan ik weet dat zei aan naturisme doen, dus zoek daarom ook mensen om dit mee te doen of om gewoon te praten.
mocht je dit leuk lijken stuur me maar een berichtje
groetjes,
joey
He Joey, heb je een mailadres
En waar kom je vandaan
En waar kom je vandaan
Hoi jenny, welkom hier! Ik heb het ook door mijn ouders ontdekt
-
Hoi Jenny, Claus van 19 hier. Zoals jij ben ik ook opzoek naar andere jongeren die van naturisme houden. je mag mij altijd een bericht sturen.
Hi Jenny,
Ik ben Thijmen, 28 jaar en holistisch masseur. Mocht je het leuk lijken om wat meer informatie te ontvangen stuur dan gerust een berichtje naar thijmendjs@gmail.com
Ik ben Thijmen, 28 jaar en holistisch masseur. Mocht je het leuk lijken om wat meer informatie te ontvangen stuur dan gerust een berichtje naar thijmendjs@gmail.com
Hoi Jenny,
Ik ben in de 20 en kom uit het zuiden. Welke activiteiten doe je zoal?
Leuk om te zien dat er meer jongeren leeftijdsgenoten willen ontmoeten
Ik ben in de 20 en kom uit het zuiden. Welke activiteiten doe je zoal?
Leuk om te zien dat er meer jongeren leeftijdsgenoten willen ontmoeten
20er uit het zuiden van het land